Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pörräävät joidenkin ihan tavallisten naisten ympärillä?

Vierailija
30.11.2025 |

Mulla on kaveri, joka on ihan nätti, muttei mikään ylimaallinen kaunotar. Ihan samasta puusta veistetty kuin muutkin. Jostain syystä kaikki miehet ovat aina pörränneet hänen ympärillään, en vaan tajua miksi. Mistä voi johtua?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kasvot ja se kuuluisa hymy ovat tärkeimmät. Lisänä vilkuilu suuntaani hymyillessä.

Vierailija
82/83 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aistivat naisesta, että tuo haluaa paljon. Meillä riittää kysyntää, mutta usein olemme jo naimisissa.

Itse tyttöilen. Miehenä ei mulla olisi paljoa kysyntää naisten keskuudessa sen tiedän mutta tyttönä meikattuna ,täysin sheivattuna kaikkialta niin mulla on miesten keskuudessa todella paljon kysyntää. Kaiken ikäiset miehet ja myös moni naimisissa oleva haluaisi mut tavata. 

Kysyntää on niin paljon että varmaan lähes  päivittäin  saisin m.unaa jos haluaisin.

Mun tyyli on sellainen aavistuksen ehkä  lutkahtava kitti naapurin tyttö minihameessa ym.

Ja miehet  vain panevat mua ja otan suihin eli mun sitä en käytä ja siihen ei saa koskea eli miehet kohtelee mua tyttönä ja tapailen miehiä vain tyttönä. Mulla on 2 eri persoonaa  eli luonne ym. käyttäytyminen on täysin erilaista kun olen tyttönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aistivat naisesta, että tuo haluaa paljon. Meillä riittää kysyntää, mutta usein olemme jo naimisissa.

Itse tyttöilen. Miehenä ei mulla olisi paljoa kysyntää naisten keskuudessa sen tiedän mutta tyttönä meikattuna ,täysin sheivattuna kaikkialta niin mulla on miesten keskuudessa todella paljon kysyntää. Kaiken ikäiset miehet ja myös moni naimisissa oleva haluaisi mut tavata. 

Kysyntää on niin paljon että varmaan lähes  päivittäin  saisin m.unaa jos haluaisin.

Mun tyyli on sellainen aavistuksen ehkä  lutkahtava kitti naapurin tyttö minihameessa ym.

Ja miehet  vain panevat mua ja otan suihin eli mun sitä en käytä ja siihen ei saa koskea eli miehet kohtelee mua tyttönä ja tapailen miehiä vain tyttönä. Mulla on 2 eri persoonaa  eli luonne ym. käyttäytyminen on täysin erilaista kun olen tyttönä.

Ja mulla on siis seuranhaku ilmoitukset muutamassa paikassa   kuvien kanssa missä olen tyttönä ja naamakin näkyy kokonaan niin niiden ilmoitusten kautta miehet ottaa muhun yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi