Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kotona miellyttävämpää?

Vierailija
30.11.2025 |

Uuden tuttavan kanssa sänkyyn. Miehenä minulle on sama, kumman kotona ollaan. Miten muilla. Kumman kotona sekstailet mieluummin, omassa vai vieraan? Kerro mielellään sukupuolesi. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen luona, kumpi on siistimpi tavoiltaan. Sekainen kämppä ja likaiset lakanat eivät sytytä. Omakotitalo on aina parempi, kun ei tarvitse ottaa naapureita niin huomioon. Sen olen huomannut, että omassa kodissa rakastelusta hyvät muistot säilyvät paremmin.

M 60

Vierailija
2/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen mielummin miehen luokse. Koska si voi vana panna ja pari min jutella ja häipyä. Jos mies tulis mun luokse niin sais vaan odottaa koska tuo häipyy jos sillä on joku läheisyys kaipuu. Mua kiinnostaa vain pano ku on seksisuhde, ei maata lähekkäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla melko tuore suhde. Välimatkaa on joten käymme tasapuolisuuden vuoksi jokseenkin vuorotellen toisillemme. Ja se sopii koska kumpikin siistejä ja asunnot hyvin samantyylisiä. 

Vierailija
4/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen mielummin miehen luokse. Koska si voi vana panna ja pari min jutella ja häipyä. Jos mies tulis mun luokse niin sais vaan odottaa koska tuo häipyy jos sillä on joku läheisyys kaipuu. Mua kiinnostaa vain pano ku on seksisuhde, ei maata lähekkäin

Miten se pano onnistuu?? Nyt olen tosi utelias!

Vierailija
5/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän kysymyksen, koska tuntuu että trendi on vaihtunut. Ainakin omasta mielestä ennen nainen kutsui miehen mieluummin luokseen. Nykyään, ehkä nainen mieluummin ei kutsu, vaan haluaa ensin miehen kotiin...? 

AP m47

Vierailija
6/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on seksuaalisesti utelias kanssani, niin en tykkää rakastella kanssaan heillä, mies saattaa tulla kotiin milloin vain. Jos on pariton kuten minäkin niin peuhataan siellä missä on paremmat leikkivälineet (eli minun luona).

Vierailija
7/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tämän kysymyksen, koska tuntuu että trendi on vaihtunut. Ainakin omasta mielestä ennen nainen kutsui miehen mieluummin luokseen. Nykyään, ehkä nainen mieluummin ei kutsu, vaan haluaa ensin miehen kotiin...? 

AP m47

Vaikuttaa ihan radikaalifemakon jutuilta. Että tilaa miehen kotiinsa palvelemaan tätä.

Vierailija
8/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla lähteä miehen kotiin, tuntuu turvallisemmalta ottaa mies mun luo. 

Vierailija
9/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu turvallisemmalta?

Vierailija
10/13 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se pano onnistuu?? Nyt olen tosi utelias!

Mitä tarkoitat? Hyvin onnistuu. Kivaa ja mukavaa seksiä on aina. Kun löytää sellaisen vakituisen kenen Kaa on vaan seksiä ja homma molemmille okei sillä että vaan pannaan ja heippa. Sellaiset lähellä makaajat jätän heti muutaman kerran jälkeen. Paitsi jos seksi on riittävän hyvää. Toki laitellaan miesten aloitteesta viestiä välissä mutta se on ok.

Vierailija
11/13 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu turvallisemmalta?

#metoo palkkio on varmempi niin päin että sepite koskee miestä joka on vierailulla nainen kotona,

Vierailija
12/13 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oli niin että omassa kodissa turvallisempi olo, ensin tavattiin jossain muualla, mutta kuitenkin mun kotikaupungissa. Sitten seuraavilla rehveillä minun kämpille. Molemmista tällaisista tosin seurasi pitkä parisuhde, joista toinen johti nykyiseen avioliittoon. 

Jos ikinä epäonnisesti sinkkuuntuisin niin pitäisin jatkossakin ajatuksesta että mies tulee minun luokseni. Rennompaa, tuntuu turvallisemmalta ja on itselleni mieluisampi asetelma että mies tulee minun luokseni eikä että minä matkaan miehen kämpille. 

N33

Vierailija
13/13 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonani koska ainakin turvallista. Ei kukaan yllätä kun vaimollakaan ei avainta tänne.

m.58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi