Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hyytävä ilmiö yleistyy deittipalstoilla...

Vierailija
29.11.2025 |

IS: Hyytävä ilmiö yleistyy deittipalstoilla: Yhä useampi nainen valehtelee painonsa

https://www.is.fi/terveys/art-2000011651372.html

Ja nimenomaan valehtelee painonsa kymmeniä kiloja todellista kevyemmäksi. Jotkut jopa 100 kg kevyemmäksi...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammalta pitäisi ainakin kieltää kaikenlainen treffailu.

Ei mulla muuta.

Vierailija
22/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Suomi24treffi-palstalla sai määrittää kumppanille ihannepainoin menneinä vuosina. Miehillä naisen ihannepaino oli aina 40-50 kg. Onkohan samat kultakimpaleet yhä siellä profiilinsa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä erittäin vaarallinen ilmiö. Siinä on todellinen sydänkohtauksen riski, kun huomaa deittikumppaninsa oikean koon.

Vierailija
24/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kyennyt kirjoittamaan edes tätä ketjua ilman valehtelua.

Vierailija
25/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä erittäin vaarallinen ilmiö. Siinä on todellinen sydänkohtauksen riski, kun huomaa deittikumppaninsa oikean koon.

Av-mamma vyöryy paikalle...

Vierailija
26/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet eivät todellakaan valehtele ikäänsä, parisuhdestatustaan ja pituuttaan noissa treffipaikoissa. Mun puolesta nämä valehtelijat voisivat mennä yhteen, jättäkööt normaalit rauhaan.

Vierailija
27/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ottaa sitten vaa'an mukaan ensitreffeille. Tai oikeastaan kysy painoa jo heti viestittelyn alussa "Moi, paljonko painat? "

Ei mene turhaan naisen aika hukkaan painokyttääjän kanssa.

Vierailija
28/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuule, naisen piti olla urheilullinen niin treffeille tuli 100 kg nainen.

krista Tervo, Silja Kosonen esim voisivat väittää olevansa hyvinkin urheilullisia.

Vierailija
29/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti tuossa valehtelussa on? Mietin itse, että se nyt vasta olisi nöyryyttävää mennä treffeille "hoikkana" ja paljastua "pyöreäksi". Näkisi toisen ilmeestäkin, että ei kelpaa enää... Sama ikä ja moni muu asia, joita monet valehtelee. 

Jos olisin Tinderissä, laittaisin ihan aitoja kuvia ja en edes yrittäisi asetella kuvaan itseäni erityisen edustavasti. Parempi se on, että kelpaan taviksena ja voin pikemminkin tuoda iloisen yllätyksen kuin pettymyksen.

Vierailija
30/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten käsitys naisten painosta on kyllä hämärä. Itse olen nipin napin BMI 25 ja painan 65kg. Pituus 162cm. Silti miehet nimittää mua hoikaksi ja luulee mun painavan jotain 50-55kg. Outoa. Minähän olen ihan ylipainon rajoilla. En sitten tiedä, onko ruumiinrakenteeni sellainen, että olen suhteessa painava siihen, miltä näytän. Se voi olla osaselitys miesten harhaisuuden lisäksi. Monet minua kevyemmät naiset ovat jotenkin rasvaisemman oloisia kuin minä. Vaatekokoni on S. 

Vierailija
31/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsitys naisten painosta on kyllä hämärä. Itse olen nipin napin BMI 25 ja painan 65kg. Pituus 162cm. Silti miehet nimittää mua hoikaksi ja luulee mun painavan jotain 50-55kg. Outoa. Minähän olen ihan ylipainon rajoilla. En sitten tiedä, onko ruumiinrakenteeni sellainen, että olen suhteessa painava siihen, miltä näytän. Se voi olla osaselitys miesten harhaisuuden lisäksi. Monet minua kevyemmät naiset ovat jotenkin rasvaisemman oloisia kuin minä. Vaatekokoni on S. 

Silti missit ovat lähes aina selvästi kevyempiä kuin 65kg ja heidän pituutensa on yli 172cm eli kyllä siinä ihan syystäkin on jotain ihmeellistä, jos 162cm ja 65kg on hoikka.

Vierailija
32/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun Suomi24treffi-palstalla sai määrittää kumppanille ihannepainoin menneinä vuosina. Miehillä naisen ihannepaino oli aina 40-50 kg. Onkohan samat kultakimpaleet yhä siellä profiilinsa kanssa?

Miehet ei edes tiedä, miltä tuon painoinen nainen näyttää. Itse paina 60 kg, ja painoni on muutaman kerran arvioitu viideksikymmeneksi. Sori, mutta sen painoisena ei useimmilla naisilla enää ole tissejä, eikä juuri takapuoltakaan. 

Vierailija
33/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuule, naisen piti olla urheilullinen niin treffeille tuli 100 kg nainen.

Hän oli varmaankin painonnostaja, kuulantyöntäjä tai sumopainija. 🙄

Haloo pahvi, ei urheilullisuus tarkoita laihuutta.

Vierailija
34/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti missit ovat lähes aina selvästi kevyempiä kuin 65kg ja heidän pituutensa on yli 172cm eli kyllä siinä ihan syystäkin on jotain ihmeellistä, jos 162cm ja 65kg on hoikka.

Lihas painaa. Misseillä ei ole lihaksia.

Vierailija
35/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet valehtelee itsensä nuoremmaksi. Kaksi valehtelija sopii hyvin yhteen.

Ja lyhyet miehet itsensä pitemmäksi.

Vierailija
36/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei edes tiedä, miltä tuon painoinen nainen näyttää. Itse paina 60 kg, ja painoni on muutaman kerran arvioitu viideksikymmeneksi. Sori, mutta sen painoisena ei useimmilla naisilla enää ole tissejä, eikä juuri takapuoltakaan. 

Voin allekirjoittaa tämän. T. Nainen 51 kg.

Vierailija
37/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihas painaa. Misseillä ei ole lihaksia.

Ok, no hyviltä näyttävät, enkä itse ainakaan mitään kehonrakentajanaista etsikään. Toisekseen, lihasten hankkiminen on todella vaivalloista puuhaa ja harvalla naisella on oikeasti painava, lihaksikas ja vähärasvainen vartalo.

Vierailija
38/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no mutta miksi sitten edellyttää "urheilullisuutta" tai "itsestään huolehtimista" jos oikeasti tarkoittaa alipainoista?

Vierailija
39/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelkää treffeillä miehiä koska osa miehistä ahdistelee, häiriköi, stalkkaa, pahimmillaan rai sk aa, pa hoin pite lee, tai on muuten vaan hulluja.

Ilmiannettu rasistisena.

Vierailija
40/42 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, kun tämä ketju on saanut näin pitkälle täällä elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi