Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra poisti keskittymisvaikeudet

Vierailija
29.11.2025 |

Minulla on siis ollut koko ikäni vaikeuksia keskittyä. Esimerkiksi kaikki aamutoimet on pitänyt suorittaa tietyssä järjestyksessä, että varmasti tulee laitettua molemmat sukat jalkaan jne.

Nyt siis käyttänyt Voxraa näihin oireisiin pari viikkoa ja kummasti pysyy asiat paremmin hallinnassa. Mitään masennusta minulla ei ole. Olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, keski-ikäinen nainen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinijohdannainen lääke, joten ei ihme.

Ei ole. 

Joo ei, vaikka stimulantti onkin. Bupropionia (amfebutamoni vanhalta nimeltään) käytetään myös ADHD:ssa depressio mentaliksen hoidon ja tupakoinnin lopettamisen lisäksi. Antaa joillekin hyvän vasteen. Nähtävästi toimii ap:lla. Hyvä niin. Psyk.sh.

Vierailija
42/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zyban jota käytetään tupakan vieroituksessa on samaa ainetta.

Jep. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut, että sulla voisi kuitenkin olla joku mielensairaus? Kuten ilmeisesti toisella vastaajalla kaksisuuntainen mielialahäiriö tai joku muu, kun Litoa syö.

ADHD:ta epäilty. Mutta kun ei hän näitä naisilla ole tutkittu, eikä edelleenkään tutkita.

ap

Miksi valehtelet?

Ei ole otettu tosissaan, vaikka olen kertonut oireista kymmenille lääkäreille 30 vuoden ajan. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, ettei tutkita.

ap

Tästä voi vetää johtopäätöksen, että sinua ei tutkita. Älä suotta yleistä äläkä jatka keskustelua.

Ei ole pelkästään minun kokemus tämä. Lapsillakin olisi ollut mukavampi varhaislapsuus, mikäli asia olisi tutkittu jo silloin 30 vuotta sitten.

ap

Jep, itse olen mielestäni selvästi autistinen adhd, jolla lievää touretteakin, mutta en saa diagnoosia koska en ole lapsena käyttäytynyt niin kuin villit pikkupojat joilla adhd. Saattaisin olla työhön kykenevä jos saisin lääkityksen, mutta ei. Tässä asiassa selvästi syrjitään naisia.

Vierailija
44/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako lääke ahdistukseen?

Vierailija
45/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lääke aikoinaan pelasti minut; olin toipumassa psykoottisesta masennuksesta.

En uskonut aikaisemmin mielialalääkkeiden parantavan, mutta olen joutunut perumaan sanani.

Kuvailin tuon lääkkeen saaneen pääni / ajatteluni järjestykseen. Eli jos huone oli täynnä kirjoja sekaisin pitkin lattioita, tuon lääkkeen ansiosta ne kirjat olivatkin siististi kirjahyllyssä.

Vierailija
46/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki helppo lopettaa tuo lääke, ei mitään lopetusoireita.

Ei kyllä elvansenkaan kohdalla. 

Vierailija
47/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinijohdannainen lääke, joten ei ihme.

Ei ole. 

Voxra on amfebutamonia, eli kyllä ne samansukuisia tököttejä on.

Se on bupropionia. Mitä järkeä valehdella asiasta joka on tarkistettu sekunnissa? 

Se on vain uusi nimi amfebutamonille. Joten tarkisteleppa nyt vaan useamman sekunnin ajan.

Vierailija
48/48 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on ihana lääke. Valitettavasti minun elimistöni ei saa ylläpidettyä vastetta. 

Lito on myrkkyä, jos sekoilu ei johdu maanisuudesta. Se tasaa alas. Voxra nostaa ylös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi