Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra poisti keskittymisvaikeudet

Vierailija
29.11.2025 |

Minulla on siis ollut koko ikäni vaikeuksia keskittyä. Esimerkiksi kaikki aamutoimet on pitänyt suorittaa tietyssä järjestyksessä, että varmasti tulee laitettua molemmat sukat jalkaan jne.

Nyt siis käyttänyt Voxraa näihin oireisiin pari viikkoa ja kummasti pysyy asiat paremmin hallinnassa. Mitään masennusta minulla ei ole. Olen akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä, keski-ikäinen nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkärin kirjootti Voxraa erektio-ongelmaan ja se on auttanut vähän liiankin hyvin, sillä nyt on kanki kaikkosena lähes jatkuvasti.

Vierailija
22/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut, että sulla voisi kuitenkin olla joku mielensairaus? Kuten ilmeisesti toisella vastaajalla kaksisuuntainen mielialahäiriö tai joku muu, kun Litoa syö.

ADHD:ta epäilty. Mutta kun ei hän näitä naisilla ole tutkittu, eikä edelleenkään tutkita.

ap

Miksi valehtelet?

Ei ole otettu tosissaan, vaikka olen kertonut oireista kymmenille lääkäreille 30 vuoden ajan. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, ettei tutkita.

ap

Tästä voi vetää johtopäätöksen, että sinua ei tutkita. Älä suotta yleistä äläkä jatka keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinulla on nyt masennuslääkitys, ap.

Kyllä, minulla on masennuslääkitys nyt. Tämä lääke auttaa minua keskittymään.

ap

Vierailija
24/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut, että sulla voisi kuitenkin olla joku mielensairaus? Kuten ilmeisesti toisella vastaajalla kaksisuuntainen mielialahäiriö tai joku muu, kun Litoa syö.

ADHD:ta epäilty. Mutta kun ei hän näitä naisilla ole tutkittu, eikä edelleenkään tutkita.

ap

Miksi valehtelet?

Ei ole otettu tosissaan, vaikka olen kertonut oireista kymmenille lääkäreille 30 vuoden ajan. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, ettei tutkita.

ap

Tästä voi vetää johtopäätöksen, että sinua ei tutkita. Älä suotta yleistä äläkä jatka keskustelua.

Ei ole pelkästään minun kokemus tämä. Lapsillakin olisi ollut mukavampi varhaislapsuus, mikäli asia olisi tutkittu jo silloin 30 vuotta sitten.

ap

ap

Vierailija
25/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyban jota käytetään tupakan vieroituksessa on samaa ainetta.

Vierailija
26/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinijohdannainen lääke, joten ei ihme.

Ei ole. 

Voxra on amfebutamonia, eli kyllä ne samansukuisia tököttejä on.

Se on bupropionia. Mitä järkeä valehdella asiasta joka on tarkistettu sekunnissa? 

Vierailija
27/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tulin siitä todella vainoharhaiseksi ja sain todella väkivaltaisia ajatuksia, ja minusta tuntui että voisin toteuttaa ne täysin tunteettomasti. Oli pakko lopettaa kun aloin nukkua veitsi tyynyn alla. 

Niinkö tosiaan? Tämä on todella hyvin siedetty lääke. Todella moni syö tätä nykyään. En ole kenenkään kuullut sanovan mitään noin vakavaa sivuoiretta saaneensa. Mutta nämähän on aina hyvin yksilöllisiä asioita.

Mitä sä vedät? Mikä lääkäri sä luulet olevasi? Pakene vuorille vąmmainen.

28/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Se on bupropionia. Mitä järkeä valehdella asiasta joka on tarkistettu sekunnissa? 

Kyllä ne on farmakologisesti hyvin lähellä toisiaan. Voxraa käytetään myös ADHD:n hoidossa, joillekin se riittää. 

Ikävä kyllä tyttöjen ADHD on aina ollut todella alidiagnosoitu, nyt monet hakevat diagnoosin ja lääkkeet aikuisena. Tsemppiä ap, hyvä että sait lääkkeestä toimivan avun.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Kyllä ne on farmakologisesti hyvin lähellä toisiaan. Voxraa käytetään myös ADHD:n hoidossa, joillekin se riittää. 

Ikävä kyllä tyttöjen ADHD on aina ollut todella alidiagnosoitu, nyt monet hakevat diagnoosin ja lääkkeet aikuisena. Tsemppiä ap, hyvä että sait lääkkeestä toimivan avun.

Vedä alahuuli pääsi päälle ja nielaise. 🤪🤪🤪

30/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen aggressiivisuutta täällä nyt on? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mitä sä pöpi täällä esität lääkäriä?

Vierailija
32/32 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Eläkeläinen terveydenhoitaja on olevinaan lääke-expertti🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan