Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä elokuvasta Suden Vuosi (2007)

Vierailija
29.11.2025 |

Mielestäni ansaitsee imbd:n numeron 6.8. Vaikka lähtötiedoissani oli että kyseessä on draama, jopa romantiinen draama, olisin vaatinut Kari Heiskasen esittämän pääosaprofessorimiehen ja Ville Virtasen hahmon välille nyrkkitappelua edes, nytkin kai jotenkin järjen ääni voitti eikä modernit kirjanhaistelijat väkivaltaan päädykään. Krista Kosonen tekee hyvän pääroolin jo vuosia ennen Putousta. Itse kyllästyin ajoittain Hieskasen narisevaan puheääneen. Elokuvan kohokohdaksi katson suvun jouluillalisia joissa muutama salaisuus paljastui ja asioita lausuttiin suoraan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilisee hyviä näyttelijöitä, todella hidassoutuinen jossain vaiheessa. Katsoja jo huutaa että menkää nyt sänkyyn.

Vierailija
2/4 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi nähdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä elokuva. Lisäksi olin vaikeassa elämäntilanteessa silloin kun kävin katsomassa sen, ja siitä oli todella paljon apua silloin. Olen pahoillani siitä, että ohjaajalla on mennyt viime vuosina huonommin, ja toivon että hän saisi elämänsä takaisin raiteilleen.

Vierailija
4/4 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottava. Pidän kyllä typeränä sitä, millä tavalla epilepsiaa estetisoidaan ja romantisoidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän