Kuormitun aivan hirveästi ihmisten kanssa kohtaamisista, mikä minua vaivaa?
Siksi käytän mm. pikakassoja, ja välttelen kauppoja. Jokin palaveri vaatii minulta todella ponnistelua.
Kommentit (39)
Onko ennen ollut noin vai nyt?
Kokonaiskuormitus?
Vierailija kirjoitti:
Introvertti?
Muotisana sille, ettei jaksa.
Voihan ekstoverttikin kuormittua ihmisistä.
Sairastuin paniikkihäiriöön 19v. Kymmenen vuotta oli tuollaista käytöstä silloin.
Se miksi minä sairastuin paniikkihäiriöön. Johtui siitä, että minua ei koskaan hyväksytty sellaisena kun olin.
Joten minun piti piilotella todellista itseäni. Mikä kävi vuosien myötä liian raskaaksi.
Seksuaalisen kontaktin puute. Se nolottaa.
Nyt on niin muotia kuotmittua. Ei helvata, mikä jo ilmaisunakin.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin paniikkihäiriöön 19v. Kymmenen vuotta oli tuollaista käytöstä silloin.
Se miksi minä sairastuin paniikkihäiriöön. Johtui siitä, että minua ei koskaan hyväksytty sellaisena kun olin.
Joten minun piti piilotella todellista itseäni. Mikä kävi vuosien myötä liian raskaaksi.
Jep, me nepsyt kärsimme siitä että erilaisia ihmisiä ei hyväksytä sellaisenaan. Onko aloittaja neuroepätyypillinen? Suvaitsevien ihmisten seura tekee hyvää.
Todellisen itsensä piilottelu on raskasta henkisesti, eikä sitä kannata tehdä. Parempi olla oma itsensä ja olla välittämättä muiden mielipiteistä.
Olet yks saatanan vìtuvvammane ja kuulut laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ennen ollut noin vai nyt?
Kokonaiskuormitus?
Nyt vitut oikeesti hei 🤣
#naiset
Vierailija kirjoitti:
Nyyh 😢
Kaikki paikat ruuhkaisia, kirkas valo ja häly. Ei kai ihme. Saa vain väistellä. Paikat mitoitettu huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Ihmiset on rasittavia.
Mene junan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, me nepsyt kärsimme siitä että erilaisia ihmisiä ei hyväksytä sellaisenaan. Onko aloittaja neuroepätyypillinen? Suvaitsevien ihmisten seura tekee hyvää.
Pikku vinkki sulle vammanen: animehahmot ei ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinua nolottaa. Naisia ei noin tyhmät syyt nolota.
Vierailija kirjoitti:
Incel?
Ohi.
Koska:
Kaikki ketjut
Vauv.fi täyttyy
trolleista.
Tämä ainoa minulta.
Hyvää illan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois sulle sopivaa seuraa:
Introvertti?