Naurattaa aikuiset ihmiset, jotka käyttävät toppahousuja
Kommentit (50)
Teen siistiä sisätyötä, mutta silti laitan toppahousut jalkaan talvipakkasella. Ne on todella nopea riisua sisätiloissa. Farkut alle, toppahousut ja toppatakki päälle. Todella kätevää kovilla pakkasilla.
Ulkona on ihan mukava liikkua talvella, kun ei tarvitse palella. Ja töihin tullessa ja lähtiessä toppahousut saa kätevästi riisuttua ja puettua. Suomessa pitää pukeutua sään mukaan. Sinun nauramiset eivät minua kiinnosta, koska olet selvästi vähän yksinkertainen.
Toppahousut voi pukea sisävaatteiden päälle ja myös ottaa pois pahennusta herättämättä narikan edessä ilman visiittiä pukeutumistilaan. Erittäin käytännöllistä talvisaikaan esimerkiksi tanssimaan mennessä.
M60
Varmasti naurattaa, kun vietät elämäsi sisällä ja ulkoilut jää kauppareissuun, joka on sata metriä suuntaansa. Naurattaa, kun ei tajua, että toiset ihmiset viettävät vaikka suurimman osan työpäiväänsä ulkona, eikä yksinkertaisesti käsitä, että on vähän eri asia hilpaista crocseissa kaupassa kuin oleskella tunteja ulkona.
Miten sinä pukeutuisit täällä pohjoisen 30 asteen pakkasissa ulkona kulkiessa? Minusta toppahousut ja untuvatakki on huomattavasti tyylikkäämpi asu kuin pilkkihaalari.
AP vissiin tykkää jäädyttää perseensä. Ehkä se on joku outo fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, jos sulla on hauskaa
hullulla on halvat huvit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne nauravat sinulle kun pakkasta on yli 35 astetta.
Aina olen pärjännyt tommosissa lämpötiloissa farkuilla ja lenkkareilla.
niinhän sinä luulet
Varakas Helsinkiläinen näkee asiat näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuuu oot kova jätkä. jatka pärjäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän talvitakkia ja toppahousuja. En aio palella talvella,a
Minulla on lisäksi toppatakki ja toppahanskat ja usein toppakengätkin. Se on hieno asia kun voin siten niin voimakkaasti joitain ihmisiä viihdyttää, en tunne itseäni täysin hyödyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin pärjäisin silloin ennenmuinoin, ku oli toppaukset omasta takaa 🤭
Eipä niitä toppahousuja tarvitse, jos ei talvella ulkona liiku. Pysäkillä tolppa nenässä odottaa bussia ja kömpii kauppakeskukseen ja samoin bussilla takas sinne vuokrayksiöön. On vähän erilaiset tarpeet, jos tekee ulkotöitä tai edes vaikka lenkkeilee koiran kanssa päivittäin tms.
Toppahousut on ihan parasta, ja toppatakki myös.
Tapetaan sitten ap nauruun näyttämällä tämä:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää sulla oli 18-20 vuosien välillä?
Mulla ainakin tuo ap:n vaihe tuli joskus teini-iän alussa, ja 18-20-vuotiaana halusin taas kaikkea lämmintä ja käytännöllistä vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää sulla oli 18-20 vuosien välillä?
Mulla ainakin tuo ap:n vaihe tuli joskus teini-iän alussa, ja 18-20-vuotiaana halusin taas kaikkea lämmintä ja käytännöllistä vaatetta.
Minulla on joskus teininä kammo rukkasia (siis neljä sormea yhdessä ja peukku -malli!) kohtaan. Palelin ennemmin pakkasessa ohuissa sormikkaissa. Onneksi tuli pian järki päähän, mutta muutama vuosi meni noin...
Nainen näyttää jotenkin seksikkäältä toppahousut jalassa. En tiedä mikä siinä on mutta katselen 😅
M39