Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kävi täällä 90-luvun lopulla? Silloin oli

Vierailija
29.11.2025 |

aidosti hauskoja keskusteluja, nyt enimmäkseen ikävää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hikinen nörtti on pitänyt olla jos ysärin lopulla on täällä ollut. Normaalit ihmiset tulivat tänne joskus vuonna 2015.

Vierailija
2/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuodesta 2001 ;)

haha, miksi hikinen nörtti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tätä oli vielä 90-luvulla. Huijaat,

Vierailija
4/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hikinen nörtti on pitänyt olla jos ysärin lopulla on täällä ollut. Normaalit ihmiset tulivat tänne joskus vuonna 2015.

Älä ny, olin poissa pari vuosikymmentä. Lapset maailmalla ja joskus tätä menoa kurkkaan. Ap

Vierailija
5/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan netin keskustelupalstoilla ei olleet kuin ne jotka oli syrjäytyneet. Oliko silloin jo keskustelupalstoja? Itse sain netin joskus 2006.

Vierailija
6/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ny, olin poissa pari vuosikymmentä. Lapset maailmalla ja joskus tätä menoa kurkkaan. Ap

No anteeksi.

Vierailija
7/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tätä oli vielä 90-luvulla. Huijaat,

Todellakin oli. Siinä elämänvaiheessa oikeesti henkireikä. Ap

Vierailija
8/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin v. 2001 piti olla kirjautuneena nimimerkillä ja niillä sitten kirjoiteltiin. Joten täällä tuli ihmiset/nimimerkit tutuiksi ja oli kivaa keskustelua. Mutta ei tainnut alussa olla vielä Aihe Vapaata? Ainakin itse aloitin "odottajissa" ja sitten "vauva"-palstalla. 

Vierailija
9/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi.

Eipä mitään :) Ap

Vierailija
10/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin v. 2001 piti olla kirjautuneena nimimerkillä ja niillä sitten kirjoiteltiin. Joten täällä tuli ihmiset/nimimerkit tutuiksi ja oli kivaa keskustelua. Mutta ei tainnut alussa olla vielä Aihe Vapaata? Ainakin itse aloitin "odottajissa" ja sitten "vauva"-palstalla. 

Just näin. Oli tietyt nimimerkit ja oikeasti kivaa. Ap

Vierailija
11/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nörtti, vaan todennäköisesti vauva-lehden lukija. Palsta oli tiedätkö sellaisen paperisen vauva-lehden keskustelufoorumi ja keskustelu sen mukaista. Täällä oli vauvakuumeilijoiden, odottavien äitien ja eri ikäisten lasten äitien keskusteluja. 

Nykyään täältä tyypillisesti poistuu keskustelut, jotka sivuavat vaikka synnytyskokemuksia.  

Vierailija
12/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2001 olin minäkin ekaa kertaa täällä. 

Nykyään todella harvoin. 

Vierailija
13/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen aikaan netin keskustelupalstoilla ei olleet kuin ne jotka oli syrjäytyneet. Oliko silloin jo keskustelupalstoja? Itse sain netin joskus 2006.

Jotenkin muistan et hyvin vähän syrjäytyneitä. Hauskaa oli ja naurua mahat kippurassa, positiivista viestintää. Ikävä niitä aikoja. En ollut itsekään syrjäytynyt enkä ole vieläkään. Työssä näen liikaa. Ap

Vierailija
14/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepas nulikka, tämä palsta on paljon vanhempi kuin Facebook. Joitakin vuosia ennen vuosituhannen vaihdetta työpaikkani siirtyi intranetiin, ja osa porukasta pääsi laajemmin nettiin ja osa vain firman omille sivuille. Näille laajemmin nettiin pääseville neuvottiin hakukoneeksi Altavistaa, Googleakaan ei ollut silloin Suomessa käytössä.

Vierailija
15/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kirjautunut mitenkään erityisemmin, siihen laitettiin vaan joku nimi tai mitä ikinä halusikin.

Vierailija
16/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V. 2001 olin minäkin ekaa kertaa täällä. 

Nykyään todella harvoin. 

Ollaan sit samoihin aikoihin täällä pyöritty. Ja sama, harvoin enää. Ap

Vierailija
17/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä olleet vaan kaikki ne, joilla oli ensimmäisinä netti ja harjoittelivat sen käyttöä. Chatit olivat alussa suositumpia kuin keskustelupalstat. Keskustelupalstoilla ja chateissa eivät oikeastaan olleet ne, joilla ei ollut tietokonetta. Kaikki muut olivat.

Vierailija
18/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nörtti, vaan todennäköisesti vauva-lehden lukija. Palsta oli tiedätkö sellaisen paperisen vauva-lehden keskustelufoorumi ja keskustelu sen mukaista. Täällä oli vauvakuumeilijoiden, odottavien äitien ja eri ikäisten lasten äitien keskusteluja. 

Nykyään täältä tyypillisesti poistuu keskustelut, jotka sivuavat vaikka synnytyskokemuksia.  

Joo mäkin tilasin Vauva-lehteä. Ap

Vierailija
19/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäban

Vierailija
20/22 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli sonerplazan Ellit, jossa kaikki keskustelut käytiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi