Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristitty! Myönnätkö olevasi syntinen?

Vierailija
29.11.2025 |

Millä tavoin? Moni ei myönnä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, juuri muuta en olekaan. Nuoruuden avoliittoani ja esiaviollista seksiä kadun yhä. Nykyisin perisyntejäni ovat ajoittainen muiden tuomitseminen, itsekkyys ja hedonismi. Paastot ovat myös kompastuskiveni.

Vierailija
2/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omia syntejäni ovat itsekkyys ja ylpeys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armahdettu syntinen.

Vierailija
4/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läpeensä paska ja syntinen. Elän juuri ja juuri armosta.

Vierailija
5/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kristitty. En siis ole syntinenkään.

Vierailija
6/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalina kannan aina synnin taakkaa, mutta niin kantavat kaikki muutkin. Olen ortodoksi.

Vierailija
7/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne annetaan samantien anteeksi, jos on kristitty. Olen vailla huolen häivää.

Vierailija
8/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne annetaan samantien anteeksi, jos on kristitty. Olen vailla huolen häivää.

Ei toki. Kristuskin antoi syntejä anteeksi, mutta sen eteen hän vaati jatkossa synnittömyyttä. *Älä enää syntiä tee.*

Vierailija
9/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, syntisistä ensimmäinen.

Vierailija
10/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin käsite on jäänyt minulle vieraaksi. Täysin ulkona minun ajatusmaailmastani. Ihminen voi tehdä pahoja asioita, mutta mitään ylimaallista ulottuvuutta ei näillä teoilla ole.

Vierailija
11/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnin käsite on jäänyt minulle vieraaksi. Täysin ulkona minun ajatusmaailmastani. Ihminen voi tehdä pahoja asioita, mutta mitään ylimaallista ulottuvuutta ei näillä teoilla ole.

Otsikon kysymys olikin _kristityille_. Et ole kristitty, jos sinulle synti on vieras käsite.

Vierailija
12/12 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät synnit kristityillekään ole mitään muuta kuin väärintekoja. Ei kristitytkään ajattele että heidän syntinsä olisivat jotain *ylimaallisia ulottuvuuksia* saavuttavia tekoja. Ne ovat sellaisia tekoja jotka rikkovat 10 käskyä vastaan ja koskevat myös ajatuksia. Eli se ei riitä, että esität hyvää ihmistä, Jumala näkee sydämeesi, vaikka itse onnistuisitkin huiputtamaan jopa itseäsi.