Miksi nuoret naiset rakastuvat Dannyyn?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Tapani Kansan ex muikkeliin Ninaan, jaksoi pitkään teeskennellä. Sama on Dannyn nykyisellä, tietää että ukko kohta kasvaa horsmaa ja hän on rikas.
Samoin RennyH. kymmenen vuotta eteen päin niin nuori vaimo on omaishoitaja, jaloissa pyörii puolitusinaa lasta sääliksi käy häntä.Testamentissä lukee kiitti pillusta omaisuuteni saa elokuvasäätiö.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Kerrotko vielä mitä luonto on ajatellut tarkoittaessaan näin. Lapsi ei kaipaa isää kasvaessaan? Vanhat siittiöt ovat oikein mainioita vaikkakin vähän huonolaatuisia? Naisen on hyvä tienata elanto, hoitaa lapsia ja miesvanhusta yhtä aikaa? Leskeksi on hyvä jäädä nuorena?
Mukava mies ja omaisuuttakin löytyy. Ainakin auto ja mökki. 🤔 En oikein tiedä, mitä hän itse asiassa omistaa. Suku on omistanut kartanon ja ex-vaimo linnan.
Vierailija kirjoitti:
Hehehe eivät he Dannyyn rakastu vaan Dannyn lompakkoon
Danny on persaukinen ainakin Frederikin mukaan. Reetu on sijoittanut rahansa paremmin. Muistelen, että verotiedot tukivat Reetun väitteitä. Danny on keskituloinen ikäisekseen, Frederik varakas.
Toiset tykkää vanhoista pieruista.
Siis pieruista, jotka ovat jotenkin kuuluisia.
Kun sillä on iso ryhmyinen kyr*pä ja paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä poikkeuksia löytyy. Nuori nainen voi ukosta riippuen lisääntyä vanhan miehen kanssa. Ehkäpä tällainen mieltymys siis jatkuu evoluution myötä. Toisinpäin ei niinkään usein. Luonnonvalinta karsii suurimman osan (vain) vanhoista naisista viehättyvistä miehistä, koska lisääntymismahdollisuutta ei ole. Ei noita Dannyn kuolaajia (sama, vaikka kyse olis rahasta ja vallasta) montakaan silti voi olla nuorissa naisissa. Itsekin kokisin tuollaisen papan kanssa heilastelun ällöttävänä ja olen sentään 52 vuotta. Todennäköisesti en itsekään kelpaisi Dannylle Helmin ja Erikan jälkeen, mutta väliäkö tuolla. En arvosta ko. papan tyttöjen pokailutaipumusta yhtään. Helmin vanhempina olisin lähinnä kauhuissaan.
Ei kai nyt kukaan tosissaan ota noita suhdejuttuja? Tytöt pääsevät esittelemään avujaan julkisuuteen ja D henkilökohtaisen avustajan.
Aina kun oon nähny jonkun kuvan missä Helmi työntää Dannyä rollaattorissa niin kovin iloiselta ei niissä kuvissa näytä. Taitaa jopa v ituttaa aina vaan enemmän kun porukka kattoo Helmiä säälien kun sen nuoruus ja kauneus menee hukkaan jonkun papparaisen omaishoitajana. Niistä kuvista ei menny kauaa kun Helmi oli pakottanu Dannyn kävelemään itse, ja Helmi kantoi Dannyn laukkua. Ei hele. Korvaus on toivottavasti sellainen ettei tarvitse koskaan enää töitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun oon nähny jonkun kuvan missä Helmi työntää Dannyä rollaattorissa niin kovin iloiselta ei niissä kuvissa näytä. Taitaa jopa v ituttaa aina vaan enemmän kun porukka kattoo Helmiä säälien kun sen nuoruus ja kauneus menee hukkaan jonkun papparaisen omaishoitajana. Niistä kuvista ei menny kauaa kun Helmi oli pakottanu Dannyn kävelemään itse, ja Helmi kantoi Dannyn laukkua. Ei hele. Korvaus on toivottavasti sellainen ettei tarvitse koskaan enää töitä tehdä.
Helmin verotettavat tulot viime vuodelta oli pyöreät nolla mikä kertoo että kyse ei ole mistään muusta kuin puhtaasta rakkaudesta
Vierailija kirjoitti:
Dannylla on sitä jotakin eli charmia, vaikka on ikää tullut. Mitä olen kuullut niin on ihmisenä hyväkäytöksinen ja ei yleensä hauku, nimittele tai arvostele negatiivisesti kollegoitaan ja jos niin tekee, siihen täytyy olla painava syy. Muistan että yhden kerran kertoi julkisesti eräästä vähemään mukavaa, mutta hän tunsi asiansa ja henkilön.
Danny on hyvin diplomaattinen lausunnoissaan ja toden totta ei puhu pahaa. Muistaako nuoremmat, että Dannyn " tallin " kautta eli D - tuotannon, on tullut suurin osa artisteista julkisuuteen? Kirka, Kari Tapio ym, ym. Kymmenittäin. Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehehe eivät he Dannyyn rakastu vaan Dannyn lompakkoon
Danny on persaukinen ainakin Frederikin mukaan. Reetu on sijoittanut rahansa paremmin. Muistelen, että verotiedot tukivat Reetun väitteitä. Danny on keskituloinen ikäisekseen, Frederik varakas.
Kuka muka tietää Dannyn varallisuudesta. Ei ole uskottavaa, että on tyhjätasku.
Se on nimeltään grooming. Ei ole rakkautta, vaan arvostelukyvyttömän nuoren (oli alaikäinen suhteen alkaessa) hyväksikäyttöä. Kauhea tapaus, eikä kukaan auta vaan roskalehdet revittelevät suhteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannylla on sitä jotakin eli charmia, vaikka on ikää tullut. Mitä olen kuullut niin on ihmisenä hyväkäytöksinen ja ei yleensä hauku, nimittele tai arvostele negatiivisesti kollegoitaan ja jos niin tekee, siihen täytyy olla painava syy. Muistan että yhden kerran kertoi julkisesti eräästä vähemään mukavaa, mutta hän tunsi asiansa ja henkilön.
Danny on hyvin diplomaattinen lausunnoissaan ja toden totta ei puhu pahaa. Muistaako nuoremmat, että Dannyn " tallin " kautta eli D - tuotannon, on tullut suurin osa artisteista julkisuuteen? Kirka, Kari Tapio ym, ym. Kymmenittäin. Todellakin.
Kyllä, D-tuotanto oli lähes monopoliasemassa uusien artistien tuomisessa yleisön eteen. Suomalaista itse tehtyä pop-musiikkia ei tuohon aikaan oikeastaan ollut. Etsittiin aina tietyn tyyppinen artisti esittämään tiettyä roolia ja laulamaan tiettyjä käännösiskelmiä. Tuotanto määräsi, mitä laulat, missä ja milloin. Moni paloi loppuun.
Ei nykyään enää kansa halua Suomen Ed Sheerania, joka levyttäisi esikuvansa hittejä suomeksi. Kansa haluaa oikeita suomalaisia lauluntekijöitä, jotka tekevät omia lauluja. Hyvä niin.
Nuoret naiset pitävät itseään vanhemmista miehistä. Kypsempiä kuin oma ikäpolvensa.
Höpö höpö sinulle. Nuoret naiset rakastuvat siihen kuluisuuteen ja valtaan mitä Dannylla on. On täysin luonnotonta rakastua ukkinsa ikäiseen mieheen.