Miksi nuoret naiset rakastuvat Dannyyn?
Kommentit (38)
Ei siinä rakastumisesta ole kysymys 😒
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Asetelma on Dannyn tapauksessa hieman omituinen. Danny on ollut näiden nuorten naisten mentori ja/tai työnantaja. Ei ole kyse kahdesta tasavertaisesta aikuisesta. En oikein tiedä, onko edes kyse rakkaudesta varsinaisesti. Vain asianosaiset itse tietävät.
Dannyllä vaimo Liisa vai onko entinen ?
Kuule ei ne rakastu vaan haluavat julkisuutta ja ehkä jonkillaista uraa, dännyn muumiomulkulla ei ole pantu vuosikymmeniin joten seksin voi ottaa pois laskuista.
Naisten rahan-ahneus, tyhmyys ja halu harmaakarvaisten, ryppyisten, maksaläikkäisten pussien hyväilyyn, ei jatkoon.
En ymmärrä yhtään vaikka olen jo 50. Minulle Danny olisi liian vanha.
Dannylla on sitä jotakin eli charmia, vaikka on ikää tullut. Mitä olen kuullut niin on ihmisenä hyväkäytöksinen ja ei yleensä hauku, nimittele tai arvostele negatiivisesti kollegoitaan ja jos niin tekee, siihen täytyy olla painava syy. Muistan että yhden kerran kertoi julkisesti eräästä vähemään mukavaa, mutta hän tunsi asiansa ja henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Raha on pelkkiä numeroita.
Mietii köyhä kun vitosella pitäisi ostaa ruokaa vai mitenkä se menee.
En huolisi minäkään vaikka olen eläkeläinen.Noin vanhaa äijää, miksi kun on nuorempiakin. Sileitä , kauniita.
Kyllähän näitä poikkeuksia löytyy. Nuori nainen voi ukosta riippuen lisääntyä vanhan miehen kanssa. Ehkäpä tällainen mieltymys siis jatkuu evoluution myötä. Toisinpäin ei niinkään usein. Luonnonvalinta karsii suurimman osan (vain) vanhoista naisista viehättyvistä miehistä, koska lisääntymismahdollisuutta ei ole. Ei noita Dannyn kuolaajia (sama, vaikka kyse olis rahasta ja vallasta) montakaan silti voi olla nuorissa naisissa. Itsekin kokisin tuollaisen papan kanssa heilastelun ällöttävänä ja olen sentään 52 vuotta. Todennäköisesti en itsekään kelpaisi Dannylle Helmin ja Erikan jälkeen, mutta väliäkö tuolla. En arvosta ko. papan tyttöjen pokailutaipumusta yhtään. Helmin vanhempina olisin lähinnä kauhuissaan.
Hehehe eivät he Dannyyn rakastu vaan Dannyn lompakkoon
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään vaikka olen jo 50. Minulle Danny olisi liian vanha.
Joo, hyi hitto.
55v.
En tiedä, mutta kuullut olen useammalta naiselta (eri ikäisiltä), että Danny on erittäin hyväkäytöksinen, kohtelias, charmantti ja mukava mies, eihän se silloin mikään ihme ole.
Vierailija kirjoitti:
Dannylla on sitä jotakin eli charmia, vaikka on ikää tullut. Mitä olen kuullut niin on ihmisenä hyväkäytöksinen ja ei yleensä hauku, nimittele tai arvostele negatiivisesti kollegoitaan ja jos niin tekee, siihen täytyy olla painava syy. Muistan että yhden kerran kertoi julkisesti eräästä vähemään mukavaa, mutta hän tunsi asiansa ja henkilön.
Luulen myös, että tämä voi olla todella freessiä tässä maailmassa. En tiedä Dannystä itse juuri mitään, mutta tunnistan kyllä jos olen ollut ns hyvän ihmisen seurassa. Silloin ei tosiaan ikä ole edes numeroita, vaan jokin vain klikkaa.
Vertaa Tapani Kansan ex muikkeliin Ninaan, jaksoi pitkään teeskennellä. Sama on Dannyn nykyisellä, tietää että ukko kohta kasvaa horsmaa ja hän on rikas.
Säälittää tuo Helmi, siinä se nuoruus kuluu vanhan ukon ja tämän yhtä vanhan seurapiirin seurassa.
Hopeaketun charmi on vastustamaton