Mies kertoo aina kaiken VIIME TINGASSA
Esim. jos hänellä on meno, johon tarvitsee minua, minut mukaan tai pelkän kyydin, kertoo hän sen aina viime tingassa, ei siis päiviä etukäteen vaikka tämä meno olisi hänellä tiedossa. Alkanut ärsyttää. Minulla voi olla oma meno, ruoanlaitto, pyykit tai jokin muu oma juttu, niin hyvä olisi tietää hänen meno etukäteen jotta voidaan sovittaa molempien menot samalle päivälle, mikäli sellaista tulee. Kerran hänellä oli lähtö paikkaan A, aamulla klo 08.00 piti olla paikalla, niin hän herätti minut 7.40 että lähdeks tuomaan, minä siis vielä nukkumassa. Todella veemäinen tyyli !
Kommentit (26)
Mun ex kertoi myös viikonloppusuunnitelmansa soittamalla mulle perjantaina töihin. Myös siinä tapauksessa että oli lähdössä pitemmälle reissulle, joka tietysti tiedossa useamman viikon. Perusteli viime hetken ilmoitusta sillä, että ei voi tietää millä fiiliksillä hän on, jos jääkin kotiin. En sitten tiedä kuinka monta sovittua reissua perui viime hetkellä, mutta hyvin usein vietti viikonloppunsa pois kotoa.
Saa arvata, että kyllästyinkö.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä te neuvotte jatkamaan tämän ääliön kanssa olemista ja osallistumaan sen peleihin, joista se vain nauttii?
Mammapalsta aina neuvoo yrittämään jotenkin "voittaa" konfliktin, kun ainoa oikea ratkaisu olisi myöntää, että tuli tehtyä virhe, menin yhteen antisosiaalisen ihmishirviön kanssa, ja katkaista kaikki yhteydenpito siihen ja nuolla haavansa.
Mitään voittoa et tule saamaan. Voit vain vähentää tappioitasi.
Juuri näin, ei hän välttämättä opi yhtään mitään, vaikka tekisi saman takaisin, tulee vaan lisää kaaosta. Se on vaan tehtävä se ikävä myönnytys, että tyypin kanssa ei saa aikaiseksi järkevää suhdetta, lopettaa suhteen ja etsittävä parempi.
Siis miksi ihmeessä lähdet tuollaista pompottajaa viemään? Sanot ei ja käännät kylkeä. Sanot, ettei tällaisesta ole ollut puhetta, että olisi sopinut aikaisemmin. Sanot, että sinulla on muuta menoa. Sanot vain EI. Tai puet vain päälle ja häivyt ovesta ja sanot iloisesti moido. Jätät miehen seisomaan suu auki.
Miksi hyppäät, kun mies käskee ja kysyt vielä että kuinka korkealle?
Ei ole vaikea arvata, että teillä tuskin menee muutenkaan kovin hyvin tuollaisessa suhteessa.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEE LAPSIA TUON MIEHEN KANSSA.
Mies testaa nyt jo, voiko tehdä kanssasi lapsen ja siirtyä pian seuraavaan höynäytettävään. Joku kaunis päivä vain pyytää sinulta sitten kyytiä kakkosperheensä luo: "Siellä on synnytys menossa, voitko äkkiä nyt heittää sairaalalle". Ja sinä kiltisti viet.
Meillä on käytössä koko perheen yhteinen kalenteri. Siihen merkataan asiat, jotka voivat vaikuttaa muiden ajankäyttöön. Täällä ei ole esim julkista liikennettä, joten jos kyydin tarve ei ole merkitty, ei kyytiä välttämättä saa. Myöhäisheränneet saavat sovittaa omat menonsa jo merkittyihin menoihin. Joka ilta käymme seuraavan päivän jutut yhdessä läpi, jotta kaikki sujuisi kitkatta.
Jestas, en katsoisi tuollaista miestä päivääkään. Ja en, en vaipuisi hänen tasolleen ja antaisi pottuja pottuna. Kävelisin ovesta ulos enkä ikinä palaisi hänen kanssaan yhteen. Tästä manilipoinnista tulee mieleen ketju niistä kadottaja miehistä. En ymmärrä että joku antaa toisen käyttää valtaa näin ja on ovimattona ja valittaa tänne palstalle kun ratkaisu on selvä. Mies ränniin.
Yksi ystävistäni alkoi temppuilla ajankäytön kanssa. Joka asiasta pelit ja kilpailut.