HS: "Sebastian Tynkkynen olisi jo valmis isäksi, haaveena kaksi adoptiolasta"
Tynkkynen olisi jo valmis isäksi. Da Silva tahtoisi elää vielä jonkin aikaa kahdestaan omakotitaloelämää.
Pariskunta haluaa tehdä kansainvälisen adoption. Samaa sukupuolta olevalla parilla on siihen kaksi vaihtoehtoa, Etelä-Afrikka tai Kolumbia. Tynkkyselle ja Da Silvalle Kolumbia ei ole vaihtoehto, koska sieltä adoptoidessa pitäisi olla valmistunut korkeakoulusta, eikä kumpikaan heistä ole.
Da Silva sai Suomen kansalaisuuden pari kuukautta sitten. Hän on kotoisin Mosambikista, mikä avaa parille kolmannen mahdollisuuden. Da Silva voisi myös adoptoida yksin Mosambikista. Adoptio muutettaisiin yhteisadoptioksi sen jälkeen, kun lapsi on saapunut Suomeen.
Adoptioprosessi voi viedä vuosia, ja sitä ennen pitäisi vielä hoitaa naimisiinmeno alta pois.
Tynkkynen toivoo, että he voisivat kasvattaa lapsensa juuri täällä, tässä talossa.
Vantaalaisuus | Miltä tuntuu olla vantaalainen, Sebastian Tynkkynen?
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011635466.html
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut hankkii tällaista kulttuuria? Kenen etua ne oikein ajaa?
ERI ASIA
Jokohan Afrikan matka on jo suunnitteilla?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Afrikan matka on jo suunnitteilla?
Eheeei! Kelagoldit käteen ja tänne vaan! Persujen yleinen käytäntö.
Tiedätte varmaan miksi ajaa aborttioikeuksien rajaamista :D
Tuomittu rikollinen adoptoimassa. Jep jep.
Voisi joku ilmoittaa sinne Afrikan maahan, mitä Sebun puolue ajattelee afrikkalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Mutku demarit
Yhden avustajan poliitikko saattaa jo joutua "oikaisemaan" alaistaan. Mikä lienee todennäköisyys sille, että 10 avustajan Sebu kiukuttelee tai nöyryyttää tai jopa ihan harrastuksensa/työnsä puolesta trollaa tai maalittaa omaa alaiskatrastaan?
-winner-
Onko tämä nyt sitä persujen kovaan ääneen huutamaa "Rajat kiinni!" politiikkaa...?
Itse olen kiinnostunut semmoisesta että voiko homoksi tulla kasvatuksesta / lapsuuden traumoista ym?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnostunut semmoisesta että voiko homoksi tulla kasvatuksesta / lapsuuden traumoista ym?
Onneks Sebu ei pääse tätä teoriaa kokeilemaan omiin lapsiinsa, koska rikollinen persu.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän perujen Garedewa onnekrunsa kanssa tehnyt 5 mustapäistä Lasta. Sittenkin si on Rasistinen irvistelijä joka joutui sitä anteeksi pyytämään ja vielä Pääministeri sitä piti kiireellä anteeksi pyytää koko maailmalta. Hyi hemmetti. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Sebuhan persujen eliittiä.
Sillähän ain ainakin 3 rikostuomioo juuri rastisuudesta. Katsookon ne siellä maassa rikosrekisteriä tämmösessä asiassa ???????🤔🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Tiedätte varmaan miksi ajaa aborttioikeuksien rajaamista :D
Kun ise synnyttää peseestään vain paskapökäitä perpanon lälkeen.💩💩💩💩🍆🍆
Persujen masinoima väestönvaihto on aikataulussa
Sitä persujen PAREMPAA väestönvaihtoa. Ihanan wokea. 😊
BBC-persu ei ole pelkkä meemi :D