Kuinka usein pesette kylppärin lattian? Eilen illalla pesin ja nyt jo täynnä
pieniä ja pitkiä houksia, pienen pieniä roskia, jopa vähän pölyä, joku vois sanoa et ompa likaista vaikka ennen nukkumaan menoa pesin ja nyt ollut tunnin hereillä niin saa taas pestä tai sit elää likaisessa kylppärissä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen imuroin pari kertaa viikossa, kun asunnon muutenkin eli pölyt ym pois. Kostealla pesen kerran kuukaudessa.
Kerran kuukaudessa vain pyyhkäiset jollain mopilla?? Mahtaa olla törkyiset laattasaumat... Mutta monessa taloudessa onkin, joten et todellakaan ole mikään poikkeus.
Minulla on muovilattia ja asunto on kyllä siisti. Kokemus on laatasta ja kyllä riitti kerran kuukaudessa pesu silloinkin. Kaikki ihmiset kun eivät sotke.
Kaikki ihmiset käyvät kuitenkin suihkussa ja kävelevät lattialla paljain jaloin. Ei sitä erityisemmin tarvitse sotkea, että likaantuu.
Oletpa typerys, ap. Mä en pese koskaan. Mulla on sellainen kunnon lattialasta, samanlainen kuin ikkunaan, mutta tosiaan lattiaa varten, sillä kuivaan suihkun jälkeen. Eipä tarvitse erikseen pestä :D
Pyyhin lattian mopilla kerran viikossa, koska pyykin kuivauksesta tulee vaatepölyä. Suihkun viemärissä mulla on sellainen "hiuksienkerääjä" jonka vaihdan n 1x/kk ja samalla pesen ritilän, viemärin suun ja sen ympäristön kunnolla. Olen kylppärin ainoa käyttäjä, mutta multa lähtee hiuksia aika lailla. Ja joo, pesen koiraani siellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa typerys, ap. Mä en pese koskaan. Mulla on sellainen kunnon lattialasta, samanlainen kuin ikkunaan, mutta tosiaan lattiaa varten, sillä kuivaan suihkun jälkeen. Eipä tarvitse erikseen pestä :D
En ole ap, mutta kyllä mullakin on lasta. Ei se ole sama asia kuin pesu ja muutenkin käytän vain suihkun alueella sitä. En pesutorniin saakka suihkuta vettä.
Miksi tämäkin vaikuttaa trollaukselta?
Fiksuja vain osa vastauksista.
(Omat kh-metodini siellä joukossa).
Tällaisen tukan kanssa joutuu
miettimään. Pidän hiukset kiinni
kotona. Aina. Muuten hiuksia koko
kämppä täynnä, sillä n ja m molemmat
pudottavat 70-120 hiusta per pvä.
Miehen karvat eivät ole 60 cm
naisen hiukset. 🥸
Ennen pesua harjaan pääni huolella,
näin irtohiukset eivät tuki sihtiä.
Eläimiä ei ole. Niiden karva on oma
lukunsa. Eläinrakkaana tämän tiedän. 🐶
Mistä pölyä?Kysytkö oikeasti? Pyyheliinat, iho, hiukset, vaatteet ja itse kuivatan pyykeistäkin osan kyppärissä.