Vitsit tuo Elina Valtonen on fiksu - oli just tv1
On se hyvä että Elina on nyt ulkoministeri. Ajatelkaa jos se olisikin Orpo tai Satonen.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
The next valtionvarainministeri.
Toivottavasti pysyy nykyisessä hommassaan, ei ole helppo rasti yhtä pätevää löytää.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Valtonen on kaunis? Hänhän on kuin haudasta noussut. Ihan kammottavat silmänaluset ja iho. Ainoat pointsit siitä, ettei ole ylipainoinen.
Onneksi Satonen, Soini ynnä muut poliitikkomiehet ovat/ovat olleet ilo silmälle!
Eikun oikeasti, mitä helvetin väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ja osaava eivätkä kielitaito tai edustavuuskaan ole haitaksi.
Muusta olen samaa mieltä mutta edustavuus jäi vähän mietityttämään.
Mielestäni hän tarvitsisi stylistin tai jos sellainen jo on, niin uuden. Vaatteet ovat aika merkillisiä välillä.
Samaa olen miettinyt. Outoja, kittanoita vaatteita, jotka ei istu.
Mitä sitten?
Ei ulkoministerin hommassa vaatteiden hienoudella on ole mitään merkitystä. Aivan muut asiat ratkaisevat menestyksen. Niissä muissa asioissa Valtonen on aivan loistava.
Eipä tässä taaskaan voi olla kuin samaa mieltä winnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hän tarvitsisi stylistin tai jos sellainen jo on, niin uuden. Vaatteet ovat aika merkillisiä välillä.
Samaa olen miettinyt. Outoja, kittanoita vaatteita, jotka ei istu.
Mitä sitten?
no kun ajattelin että jossakin neuvottelussa ne jonkun paita ja Valtosen hame hoitaa keskenään ne puheet, riittää se että joku vie ne vaatteet paikalle. Olen aina olettanut näin tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä taaskaan voi olla kuin samaa mieltä winnerin kanssa.
niipä... sen oikean winnerin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hänellä on erikoinen maku. Vaatteista näkee, että ne ovat laadukkaita, mutta tyyli on kummallinen. Kuin joku 70-luvun opettaja.
Hänellä on oma tyylinsä. Conservative chic.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Heikelän äly vetää vertaa puolisolle.
Ei se mitään, kun tykkäävät toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, hiustyyliäkin voisi vaihtaa. Suora ja ohut tukka näyttää kasvolihakset epäedullisen velttoina, väsähtäneinä.
Olen aika varma, että Valtonen keskittyy muihin asioihin kuin muiden ihmisten kasvolihasten muotoihin. Siksi on varmaan siinä asemassa, missä nyt onkin.
Suosittelen samaa sinullekin. Tai voihan se olla ihan kiva harrastus vaikkapa kaupassa käydessä arvostella kaikki vastaan tulevat (naiset). Toivottavasti osaat pitää mölyt mahassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtosessa miellyttää se, ettei tuo itseään esiin vaan hoitaa asiouta, ei egoaan.
Toisin kuin niin monet,mm. jo mainittu "Meillä ulkoministeriössä" Soini
Eikös Soini reissannut valtion piikkiin minkä ehti.
Kyllä ja kävi maailmalla abortinvastustajien mielenosoituksissa ja republikaanien rukousaamiaisille ministerinä ollessaan.
Ikään kuin se olisi ollut Suomen virallinen linja.
Ensinnäkin aborttimarssi,ei mielenosotus, toiseksi hän oli siellä yksityishenkilönä .Eikö poliitikolla saisi olla yksityiselämää?
Ministerin yksityiselämä on kodin seinien sisällä, ei julkisissa mielenosoituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Valtonen on kaunis? Hänhän on kuin haudasta noussut. Ihan kammottavat silmänaluset ja iho. Ainoat pointsit siitä, ettei ole ylipainoinen.
Toiset arvostavat substannisosaamista enemmän kuin näyttäviä instaposeerauksia.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purraan sopii ihan samat tuntomerkit. Elina on vaan 99,9% fiksumpi ja parempi esiintymään mediassa.
-winner-
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hänellä on erikoinen maku. Vaatteista näkee, että ne ovat laadukkaita, mutta tyyli on kummallinen. Kuin joku 70-luvun opettaja.
Hänellä on oma tyylinsä. Conservative chic.
...conservative boheme...
Valtonen on nykyhallituksessa ainoa, jota voi kunnioittaa.
Muut ovat suu nurinpäin olevia epäpäteviä mölyapinoita, jotka heittelevät muita paskalla viidakon korkeista puista käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, hiustyyliäkin voisi vaihtaa. Suora ja ohut tukka näyttää kasvolihakset epäedullisen velttoina, väsähtäneinä.
Riikkuli ei taida olla ketjun aiheena
Tosin kun Riikan esiintymistä katsoo niin onhan se miehistynyt jos näin voidaan sanoa.
Ihan pätevän tuntoinen ja hyvin hoitanut pestinsä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoit
Olen aika varma, että Valtonen keskittyy muihin asioihin kuin muiden ihmisten kasvolihasten muotoihin. Siksi on varmaan siinä asemassa, missä nyt onkin.
Suosittelen samaa sinullekin. Tai voihan se olla ihan kiva harrastus vaikkapa kaupassa käydessä arvostella kaikki vastaan tulevat (naiset). Toivottavasti
Nämä eivät minulta. En kirjoittanut
kasvolihaksista, vain hieman liian
casual - henk. pukeutumisesta. En koskaan
arvostele naisten kasvoja missään
konteksteissa. Minun ulkonäöstäni
sensijaan tehdään numero,
vaikka olen tietoisesti valinnut
meikittömän casualin matalin kengin
kauppakeikoille 'koronakunnassa'.
Hgissä olen aina
ollut hyvin huoliteltu meikin suhteen.
Tyyliniekka, sitä olen ollut. Nyt pukeudun
toisella tavalla. En ole enää 29. Ikä senkun
vain karttuu, niin se nyt vain on.
Valtonen voisi olla sellainen kokoomuslainen, jota minäkin harkitsisin presidentiksi.
Mutta kokoomus ei taida olla sellainen puolue, joka valitsee naisen ehdokkaaksi.
Kirsi Piha kertoi aika hyvin minkälainen kulttuuri siellä on.
Heikelä onkin ainoa Valtosen miinus. Minkä takia se raahaa mukanaan tuota iljettävää luuserijuoppoa?