Kuka ostaa cashew-karpalo-leipää?
Pähkinät on hyviä, marjatkin jees, mutta miksi ne pitää tunkea leipään??
Kommentit (15)
Kyllä minä ostan sashew-sarpaloleipää.
Voisin kokeilla. Sitä voisi varmaan syödä ilman mitään leikkeleitä leivän päällä, hiukan voita tai sulatejuustoa päälle.
Minäkin voisin! Niin missä Ap sulla on ne leivät?
Eli monikin voisi, mutta ei kuitenkaan osta? Kaupat on tätä täynnä, mutta yritäpä etsiä jotain tavallista esim. Lombardianleipää.
Ap
On muuten ihan helkatin hyvää leipää, mutta turkasen kallista.
On törkysen hyvä herkutteluleipä! Luonnollisestikaan en arkisin syö (en kyllä juuri mitään leipää) mutta viikonlopun herkutteluun on tosi hyvä. Kannattaa kokeilla avoimin mielin! Ei tuohon mitään kurkkua laiteta, menee pelkällä voilla tai sit jtn laadukasta juustoa päälle
Oon ostanu muistaakseni sämpylänä tuota. Hyvää.
Lombardia on vuodelta kivi ja peruna. Mausta rohkeasti, tuo on niin hyvää. Eikö mitään muuta päälle, kuin levite, mielellään joku maukas ja suolainen, kuten Oivariini.
Kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta. Ihmiset siis oikeasti tykkää tuosta. Sopii mulle, ei ole minulta pois. En vaan tykkää edes siemenleivistä vaan ostan kauraleipää tai ciabattaa.
Ap
Ei ollenkaan huono idea. Marjat varsinkin puolukka sopii hyvin leipään. Toki itse lisäsin sinne kalkkunaa🥰🐤
Onko tuo niitä paistopisteleipiä? Nehän ovat ulkomaisia leipiä, täällä vain kaupassa sulatettu eli se siitä tuoreudesta.
pistettiin myyntiin, ja kaikki meni.
Mä voisin kokeilla. Mistä sitä saa?