Zelebskyin kansliapäällikkö sivuun korruptio-epäilyn vuoksi
Juu, on tosi hyvä että sitä korruptiota alettiin tutkimaan näin 4:n vuoden jälkeen kun sota näyttäisi olevan loppusuoralla.
Ei aikaisemin tullut mieleen? Eipä tietenkään kun kaikki sai provikkansa.
Kaikkein pahinta on, että en edes ole rybo.
Kommentit (10)
Ilmeesi, kun itse puutarhatonttu vangitaan? Kansanpalvelija olikin satua.,,nyyh,,
Sodissa keinottelijat ja välistävetäjät voittavat. Näin oli jo Suomen sodissa. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeesi, kun itse puutarhatonttu vangitaan? Kansanpalvelija olikin satua.,,nyyh,,
Jos meinaat Zeleä, niin pahoin pelkään että näin voi käydä. Ellei länsi pelasta.
Iiigorin käännöskone meni rikki.
Zelebskyi.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaat Zeleä, niin pahoin pelkään että näin voi käydä. Ellei länsi pelasta.
Miks pandoran papereista löytyvät pitää jotenkin pelastaa..
Vierailija kirjoitti:
Iiigorin käännöskone meni rikki.
Zelebskyi.
😁
Juu, yksi kirjain näppäimistölllä välissä. Semmoista sattuu.
Mitä mieltä korruptiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pandoran papereista löytyvät pitää jotenkin pelastaa..
Koska 4 vuotta on kerrottu että mies on sankari. Konnaksi siirtäminen saattaa olla hankalaa lampaille, ainakin äkkinäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Painu Igor helevettiin
En ole Iigori ja miksi pitäisi mennä helvettiin? Uutinen on totta ja kaikkien uutisten etusivulla.
Typo otsikossa: Zelenskyin.