Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupuu paketit 10000 kpl vie hurjasti sosiaalityöntekijöiden aikaa

Vierailija
28.11.2025 |

Ei ehdi kun on oikeita töitäkin

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011653400.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä Marinin rahaa on toimi hukkaa rahoja 

Vierailija
22/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää löytää ihan kaikesta paljon negatiivisia puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Jos on varaa asua Helsingissä, on myös varaa viettää joulua. 

Vierailija
24/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaikka kuntouttavan työtoiminnant tyypit voisi jakaa noita paketteja? Niillä on ylimääräistä aikaa.

Miten he niitä käytännössä jakavat? Onko kuntoutettavilla autot ja ajokortit? Entä vaitiolovelvollisuus?

Vierailija
25/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla pitäisi laskea lahjan arvo ja vähentää se perheen seuraavan kuun toimeentulotuesta.

Vierailija
26/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hyväkin asia. Kai tuon voi ulkoistaa hyväntekeväisyysjärjestöille. 

Vierailija
27/30 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hoitakoot perheensä lahjat itse ja jos ei hoida, selittäkööt itse lapsilleen miten tähän tilanteeseen on päädytty. Ei tästä tule mitään jos meillä on jättimäinen osa kansaa, jotka elävät kuin teinit ja olettavat, että aina joku muu hoitaa ja kaikki vain mystisesti tapahtuu ja hoituu. Nyt on aika ottaa vastuuta, aikuiset ihmiset. Jos olet hommannut lapsia, hoidat heidän tarpeensa. Yhteiskunta takaa jo katon pään päälle, lapsilisää, ruokaa, lääkkeet, vaatteet, koulun, neuvolan, ilmaisen päivähoidon... koettakaa nyt jostain edes huolehtia itse.

Vierailija
28/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen näitä toiveita. Tyttö 15 v. toivoo lahjakorttia 30-50 euroa. Ei edes oma lapseni pyydä tiettyä summaa lahjaksi, jos kysyisin mitä toivoo, sanoisi että joku lahjakortti olisi kiva, ja antaisi minun lahjan antajana päättää summan.  No joo, toivoa aina saa, mutta jotenkin tuo särähtää. 

Vierailija
29/30 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen näitä toiveita. Tyttö 15 v. toivoo lahjakorttia 30-50 euroa. Ei edes oma lapseni pyydä tiettyä summaa lahjaksi, jos kysyisin mitä toivoo, sanoisi että joku lahjakortti olisi kiva, ja antaisi minun lahjan antajana päättää summan.  No joo, toivoa aina saa, mutta jotenkin tuo särähtää. 

Ponia tuskin kukaan kotiovelle toimittaa.

Vierailija
30/30 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo ihmetellä miksi Eduskuntatalosta kuului ohi kävellessä Purran iloinen nauru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi