Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko muuttaa työn perässä?

Vierailija
28.11.2025 |

Taustaa. On miehen kanssa muutettu aikuisiällä töiden vuoksi 10 kertaa, paikkakuntaa. Lapset asui ennen kouluikää jo 4-8 paikkakunnalla. Sitten lapset muutti omilleen ja meille tuli ero. Mökki jäi minulle, muutin tänne pysyvästi. Ns. Varma vakkarityö, etätyö.

Nyt sitten työt loppuu. Huhtikuussa. Realistisesti ainoa mahdollisuus saada töitä on muuttaa. Mutta olen yli 50 ja niin sairas että mun on ylipäätään tosi vaikea saada sopivaa työtä koska rajoituksia on tosi paljon. Nytkin leikkaus tulossa.

En saa enää uudelleenkoulutusta, se on jo läpi käyty. Sairaus sen jälkeen pahentunut niin ettei koulutuksesta paljon hyötyä enää ole. Että en tiedä onko paljoa mahiksia enää töihin. Ja kun en halua muuttaa. Mökistä en saisi kuin ehkä 30 000, ei sillä asuntoa osteta. Mielenterveyden kanssa ei ongelmia ole ollut mutta sitten se romahtaa jos joudun tästä pois. Nyt on niin halpa ja hyvä asua tässä. 

Onko pakko muuttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ammatti sinulla on kyllä, jos vain paikkakuntaa muuttaessa saa töitä. 

Vierailija
2/2 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään muuttaa työn perässä, ennemmin olen vaikka tuloton elätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme