No, löysittekö te jotain Black fridaysta?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ostin pesukone imuri mikro puhelin tietokone näyttö maksoi yhteensä 5000€
Hyi, eikö sinulla ole paha olo?
Prisman black fridaystä ostin suklaata. Muut tarjoukset olivat huonoja ja tavarat tarpeettomia. Nettikaupasta tilasin itselle ja lapselle pari vaatekappaletta tarpeeseen. Kohtahan kaupat voi vaihtaa kyltit välipäivätarjouksiin.
Löytyhän sieltä: airfyer ja kuulokkeet. Säästin 250 euroa.
Sodastreamia jäin vielä miettimään, mutta tarjous on vielä koko viikonlopun. Tuleekohan sitä käytettyä? Vaikka just oli jossain, että näin teet kuohuviiniä itse ja toräytti valkkariin hapot. :D
Ostin syksylle hotellireissun.
Tilasin paikallislehden diginä
Cittarista Presidentti-kahvia
Marimekolta klikkailin juttuja ostoskoriin mutta sitten iskikin nuukuus.
Siinäpä päivän saldo
Vierailija kirjoitti:
Ostin syksylle hotellireissun.
Tilasin paikallislehden diginä
Cittarista Presidentti-kahvia
Marimekolta klikkailin juttuja ostoskoriin mutta sitten iskikin nuukuus.
Siinäpä päivän saldo
Marimekon tuotteita saa nykyään halvemmalla ostamalla ulkopuolisilta myyjiltä kuin itse Marimekolta. Mikä on mielestäni vähän surullista.
Varmaan baarista mustan perjantai miehen löydän😉
Tänä vuonna on ollut tosi kehnot black friday -tarjoukset/valikoimat, ei ole löytynyt juurikaan mitään kiinnostavaa.
Sain sekä puhelimeen että s-postiin valtavasti viestejä BF-tarjouksista.
Katselin koko päivän netistä löytyykö mitään. Ei oikein löytynyt. Ajattelin ostaa älypuhelimen, mutta on todella vaikeaa arvioida mikä olisi sopiva ja hintansa väärti - ja onko hinta edes halvin.
Jostain hintavertailusivustosta näkee, että lähes kaikilla kivijalkakaupoilla on pitkälti sama hinta samasta puhelimesta.
Missä ne BF-alennukset ovat?
PS5 Pro ja Macbook Air M4 ovat ainoat ok tarjoukset mihin olen törmännyt, kumpaakaan en nyt itse tarvitse. Turhaa kiinaroinaa varmasti saa jostain isolla alella, mutta kuka sellaista kotiin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
PS5 Pro ja Macbook Air M4 ovat ainoat ok tarjoukset mihin olen törmännyt, kumpaakaan en nyt itse tarvitse. Turhaa kiinaroinaa varmasti saa jostain isolla alella, mutta kuka sellaista kotiin haluaa?
PS5 valmistetaan Kiinassa ja MacBook Air M4 osa valmistetaan Vietnamissa, osa valmistetaan tai kootaan Kiinassa.
Lähes kaikki on "kiinaroinaa" nykyään 🐼🐼🐼
No, seuraavaksi sitten Cyber Monday- alennukset! 🤪
Hankin vuodeksi alennuksella premium-oikeudet erääseen tietotekniikkaan liittyvään opiskelusivustoon.
Löysin. Joukulahjoja: muutaman kauluspaidan, muutaman kaulaliinan, neuleen ja laskettelutakin ja -housut. -20% ovh:sta.
En edes katsonut mitä tarjouksia kun kaikki tarvittava jo löytyy. Viime vuonna ostin pleikka5 ja se viihdyttää iltojani 👍
Hävyttömän hintaisen kasvorasvan sain paikallisesta apteekista 20% halvemmalla. Kannatti! Sekä muutamia muita alennustuotteita. Mutta niinhän siinä kävi, että kun oli ostohousut jalassa se ostosten tekeminen jatkui vielä reippaasti yli tarpeen ja siinä sitä sitten taas ollaan.
Roska tavaraa oli myynnissä mitä en tarvitse. Kirjoja ja kattiloita ja joku ihme kaiutin joka maksoi 199 euroa.
Ei ollut vieläkään uutta BMW:tä puoleen hintaan. Ostan sitten kun saa.
Ostin 1 kpl Sylvanian families- lelupakkauksen verkosta