No, löysittekö te jotain Black fridaysta?
Kommentit (79)
Pari joululahjaa ostin hyvällä alennuksella, ja itselleni tosi lämpimän pipon. Ostan alennusmyynneistäkin vain tarpeeseen.
Kylpyläreissun hiihtolomaksi, kun muutenkin oli tarkoitus varata. Paistinpannu ja suklaata.
Pinppi oli tarjouksessa puoleen hintaan .
Puhelin pitäisi ostaa, mutta ensin pitää varmistaa, että siihen löytyy kunnollinen suojakuori/-kotelo.
No lumilinko ja roboimuri tuli hankittua.
Joo. Kävin ostaan pesukoneen maksusitoumuksella kuljetuksineen ja asennuksineen. Viiskymppiä vaan omasta pussista lisäks. Myyjä nöksähti, ku ei saanu myytyy kalliimpaa. Hain myös pullon vodkaa ja hedelmiä.
Joo, ihan sen mitä etsinkin eli nahkasormikkaat talven varalle, verkkarit ja glögilasit. Mikään ei ollut heräteostos.
Koitin etsiä kalkkunoita🐤, mutta ei vain ole BF tarjouksessa... Hitsin pitsi 😭😭😭
Ostin surrauskoukun. 70 senttiä. Poistossa Puuilossa, muttei varsinainen BF tarjous.
5090-näyttiksen olisin halunnut, mutta eihän se vit tu missään oo tarjouksessa.
Honor v5 jonka ostin 1699€ on nyt tarjouksessa 1400€.
Eli pelkästään paha mieli tuli.
Joulukinkun ostin, kun oli alle 5e kilo.
Vierailija kirjoitti:
Koitin etsiä kalkkunoita🐤, mutta ei vain ole BF tarjouksessa... Hitsin pitsi 😭😭😭
Kalkkuna on maailman rehellisimpiä eläimiä, toisin kuin sika tai simpanssi.
Vierailija kirjoitti:
Jatkoaikaa Museokorttiin.
Minä myös. Säästöä lähes 5e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoaikaa Museokorttiin.
Minä myös. Säästöä lähes 5e.
Luulin, että enemmän!
Kärkkäiselle mennään tänään tuhlaamaan säästämäni 1200 euroa 🥳🥳🥳🥳. Joulun tunnelmaa.
Mulla oli ostoskorissa odottelemassa muutama tuote jos sattuisivat olemaan hyvässä alennuksessa. Tilasin The North Face duffelilaukun -55% ja Under Armour ulkoiluhousut -30%
En ostanut mitään, kun en tarvitse mitään.
Jos tarvitsen jotain, niin ostan sen silloin kun sitä tarvitsen. Jos pystyn odottamaan kuukausikaupalla jonkun tavaran hankkimista, niin en todennäköisesti sitä oikeasti tarvitse
Kova tarjous!