Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli halata Aria.

Vierailija
19.04.2007 |

Se on niin täynnä surua, näkee silmistä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari asui isoäitinsä kanssa, ei siis tuon yli 90-vuotiaan isoisoäidin kanssa.

Vierailija:

Mietin vaan, kun sillä oli Lahdessa kaupungintalon kahvikekkereillä mukanaan se YLI 90-VUOTIAS (!!) mummonsa (oli muistaakseni Arin isän mummo?), että oliko siis se sama mummo, jonka luo muutti, kun isänsä heitti pellolle? Jos on sama mummo, niin ei voi kuin ihmetellä sen suvun menoa: nuorehkot (4-kymppiset) vanhemmat jättävät poikansa oman onnensa nojaan ja sitten yli 9-kymppinen mummo jaksaa korjata talteen... Tai ylipäätään mummo kuin mummo.

Vierailija
2/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon tukevan ihmisen taustalleen, joka olisi aina hänen puolellaan. Tuntuu, että sellaiselle olisi tarvetta. Muuten tuo julkisuus voi tehdä hänelle hallaa, kun on muutenkin kovia joutunut kokemaan. Ari on ihana ja kehittyy varmasti vielä paremmaksi laulajaksi. Voi olla ainesta " kiintotähdeksi" !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin saa sen vaikutelman, että se on joutunut käymään aika pohjilla ja saanut itsensä aika vahvasti kasaan. Ne möläytykset eivät ole esittämistä tai uhoa, vaan niin kuin se itse sanoo, se sanoo mitä ajattelee - ja nehän on leikattu asiayhteyksistään ne arviot, että ei ne mitään uhoa ole, lähinnä avointa puhetta, joka ei aina ole ihan hyvä.

Luulen että taustalla on jotenkin sellainen pelottomuus, että ei ole pakko kaikessa hakea hyävksyntää, tietää mitä itse on ja that' s it. Ari on ehkä niiden kokemustensa takia äkkiä aikuistunut. Se suoruus on samaa kuin vanhuksilla - mitä sitä pidättelemään, minä olen minä jos ei kelpaa niin kestän sen.

Vierailija
4/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, josta Ari niin lämpimästi puhui, melkein tippa linssissä. Hän taisi olla Arille isähahmo ja Jaskan menetys kova pala. Entistä sympaattisemman kuvan sain Arista eilisen ohjelman perusteella.

Vierailija
5/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevimiehet, jotka siellä studiolla oli. Pikkuisen oikaisivat käsityksiä, mitkä on virheellisesti jäänyt ihmisille mieleen.

SYMPPIS kaveri, kaikea hyvää!

Vierailija
6/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti itsestään sen haavoittuvan puolen, tippa linssissä täälläkin katsottiin. Toivon hänelle kaikkea hyvää, toivottavsti unelmat toteutuu!

Vierailija
7/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui myös ihanasti mummostaan ja mummolasta, kun näytti sitä avaintakin " tänne voin aina mennä" . Mahtaa olla melkein kaikille nuorille aivan itsestään selvää, että on koti ja mummolat, missä tuetaan, syötetään, kannustetaan.

Mahtoi olla mummo ylpeä tunnustuksesta, jonka sai Arilta kaikkien katsojien kuullen.

ps. aion ostaa Arin levyn, enkä kopioida kuten mulla on huonona tapana liian usein.

Vierailija
8/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan vielä uusintana tai löytyisiköhän netistä?

Vierailija
9/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen homopoppiheitot yms. ovat vaan juuri niitä, mistä äiti varoitteli, eli päästää suustaan sen mikä ekana tulee mieleen miettimättä lainkaan seurauksia.

Sympaattinen ja herkkä poika, isosydämiseksi sanoi Leri Leskinen. Ja ne biisintekijät sanoivat Aria hyvin nöyräksi kaveriksi.

Ari-fani vm. -62

Vierailija
10/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ennemminkin saa sen vaikutelman, että se on joutunut käymään aika pohjilla ja saanut itsensä aika vahvasti kasaan. Ne möläytykset eivät ole esittämistä tai uhoa, vaan niin kuin se itse sanoo, se sanoo mitä ajattelee - ja nehän on leikattu asiayhteyksistään ne arviot, että ei ne mitään uhoa ole, lähinnä avointa puhetta, joka ei aina ole ihan hyvä.

Luulen että taustalla on jotenkin sellainen pelottomuus, että ei ole pakko kaikessa hakea hyävksyntää, tietää mitä itse on ja that' s it. Ari on ehkä niiden kokemustensa takia äkkiä aikuistunut. Se suoruus on samaa kuin vanhuksilla - mitä sitä pidättelemään, minä olen minä jos ei kelpaa niin kestän sen.

Ari ei tarvitse mitään erityistä hoivaa, vaan parasta ehkä olisi, että hän pääsisi omin avuin nyt positiivisuuden piiriin ja negatiivisuus väistyisi.

Fiksuja ajattelevia ihmisiä ympärilleen. Ja niitä Idols kisan myötä on löytynyt varmaan uusia hänen ympärilleen.

Minustakaan Arilla ei ole vahvaa panssaria. Ari on kohtelias ja sanavalmis. Sydämestä tulee monet jutut.

Äitikin oli puhelimessa ok, en ymmärrä sitä, joka täällä arvosteli.

Vierailija
11/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo kuka nyt menisi TV:hen itseään haukkumaan??? Kunhan taas yrittää kerätä säälipisteitä, niistähän tämä Ari tunnetaan.

Vierailija
12/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää esim. 43 tyyliset tapaukset on joko täysin pilalle hemmoteltuja pumpulissa palloteltuja prinsessoja /narsistinalkuja, tai täysin kylmiä ja tunteettomia tapauksia, jotka eivät osaa lukea ihmistä ollenkaan (ei kai kiinnostakan)

Ari on niin selkeästi todella symmpis ja isosydäminen nuori mies, joka on käynyt kovan elämänkoulun ja noussut monesta suosta kuitenkin. Nostan hattua hänelle, toivon vain kaikkea parasta hänelle sillä hän todellakin on ansainnut tämän mahdollisuutensa käsittämättömän laulunlahjansa takia.

Ja voisin vielä olla " varakanaemonakin" tarvittaessa ;)

Äiti vm. -75

Vierailija
13/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti ryve itsesäälissä keräten säälipisteitä ja hoe kuinka oli niin kamalaa...joo olipa arillakin tosi kamala lapsuus...peräti 18-vuotiaana hetti isä kotoaan ulos...voi voi...nyt pitäisi sitten pillittää ja sääliä tätä aria, joka puolustelee rattijuoppouttaan ja koko ajan ramppaa kaljalla ja siinä välissä on taas lehdiltä kerjäämässä sääliä.

Vierailija:

nää esim. 43 tyyliset tapaukset on joko täysin pilalle hemmoteltuja pumpulissa palloteltuja prinsessoja /narsistinalkuja, tai täysin kylmiä ja tunteettomia tapauksia, jotka eivät osaa lukea ihmistä ollenkaan (ei kai kiinnostakan)

Ari on niin selkeästi todella symmpis ja isosydäminen nuori mies, joka on käynyt kovan elämänkoulun ja noussut monesta suosta kuitenkin. Nostan hattua hänelle, toivon vain kaikkea parasta hänelle sillä hän todellakin on ansainnut tämän mahdollisuutensa käsittämättömän laulunlahjansa takia.

Ja voisin vielä olla " varakanaemonakin" tarvittaessa ;)

Äiti vm. -75

Vierailija
14/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minäkin saanut osakseni aika ison ämpärillisen paskaa tässä eöämässä ja silti seison nyyään onnellisesti omillajaloillani ja menestynyt joapa kohtalaisen hyvinkin elämässäni nykyään.

En silti koe että elämänkoulussa pitäisi kokemuksia jotenkin rankata ja pisteyttää ja sitä mukaa jaella säälipisteitä, todistuksia rankkuudesta ja oikeutusta katkeruuteen.

ne jotka ovat todella pohjalla käyneet ja itsetuhoisia ajatuksia esim. harkinneet, harvemmin he teilaavat muita erilailla päähänpotkittuja vertaamalla itseensä.

Toi itsensä ylentäminen muita alentamalla on aika säälittävää tuollaistenkin asioiden parissa.

Ja aika naurettavaa on alkaa jotain tuomistemaan täysin lööpeissä komeilleiden " faktojen" perusteella... siksipä minäkään en ole tuohon leikkiin lähtenyt alkuunkaan mukaaansa. en ole sensaatiolehdistön narussa vedettävä pässi.

otan vakavasti ainoastaan sellaiset arin kritisoijat jotka todella hänet tuntevat ja perustavat kommenttinsa puhtaisiin faktoihin.

Vierailija
15/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olenpa minäkin saanut osakseni aika ison ämpärillisen paskaa tässä eöämässä ja silti seison nyyään onnellisesti omillajaloillani ja menestynyt joapa kohtalaisen hyvinkin elämässäni nykyään.

En silti koe että elämänkoulussa pitäisi kokemuksia jotenkin rankata ja pisteyttää ja sitä mukaa jaella säälipisteitä, todistuksia rankkuudesta ja oikeutusta katkeruuteen.

ne jotka ovat todella pohjalla käyneet ja itsetuhoisia ajatuksia esim. harkinneet, harvemmin he teilaavat muita erilailla päähänpotkittuja vertaamalla itseensä.

Toi itsensä ylentäminen muita alentamalla on aika säälittävää tuollaistenkin asioiden parissa.

Ja aika naurettavaa on alkaa jotain tuomistemaan täysin lööpeissä komeilleiden " faktojen" perusteella... siksipä minäkään en ole tuohon leikkiin lähtenyt alkuunkaan mukaaansa. en ole sensaatiolehdistön narussa vedettävä pässi.

otan vakavasti ainoastaan sellaiset arin kritisoijat jotka todella hänet tuntevat ja perustavat kommenttinsa puhtaisiin faktoihin.

Vierailija
16/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievä rattijuopumus kun promilleraja ylittää juuri ja juuri sallitun on valitettavasti niin paljon yleisempää kuin uskommekaan. moni lähtee rattiin tietämätään ettei ole ajokunnossa, eikä sinänsä hyväksyttävää, mutta sanoisin että jossain määrin ymmärrettävää että sellaista voi sattua.

Anyway, arihan on sanonut syvästi katuvansa tätä asiaa, ja että virheistä pitää ottaa opiksi. en ala häntä sen enmpää asiasta julkisesti mollaamaan, varsinkin kun hän itse aasiaa peittelemättä toi sen julki heti alussa.

asia erikseen on kuinka paljon tuomittavampaa on esim idols-kristianin törkeä rattijuopumustuomia ja sen peittely, tai alaikäisen idols-annan tupakanpoltto...

kukin tyylillään, ari vaan on saanut jonkun ihmeellisen keltaisen lehdistön ajojahdin niskaansa. kovin montaa faktaa ei lehdissä ole taidettu julkaista ja faktojakin paisutellaan älyttömiin mittasuhteisiin. esim suomen eduskunnassakin istuu kansanedustajina ihmisiä joilla ontuomioita paljon vakavimmistakin rikkeistä.

suhteellsiuudentajua, kiitos!

Vierailija
17/36 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähätteli sitä ym. Mutta voi kun häntä arvosteltiin tästä niin paskat housussa tämä säälillä ratsastaja alkoikin kertoa kuinka kovasti kaduttaa...olipas ääni kellossa muuttunut...

Vierailija:

lievä rattijuopumus kun promilleraja ylittää juuri ja juuri sallitun on valitettavasti niin paljon yleisempää kuin uskommekaan. moni lähtee rattiin tietämätään ettei ole ajokunnossa, eikä sinänsä hyväksyttävää, mutta sanoisin että jossain määrin ymmärrettävää että sellaista voi sattua.

Anyway, arihan on sanonut syvästi katuvansa tätä asiaa, ja että virheistä pitää ottaa opiksi. en ala häntä sen enmpää asiasta julkisesti mollaamaan, varsinkin kun hän itse aasiaa peittelemättä toi sen julki heti alussa.

asia erikseen on kuinka paljon tuomittavampaa on esim idols-kristianin törkeä rattijuopumustuomia ja sen peittely, tai alaikäisen idols-annan tupakanpoltto...

kukin tyylillään, ari vaan on saanut jonkun ihmeellisen keltaisen lehdistön ajojahdin niskaansa. kovin montaa faktaa ei lehdissä ole taidettu julkaista ja faktojakin paisutellaan älyttömiin mittasuhteisiin. esim suomen eduskunnassakin istuu kansanedustajina ihmisiä joilla ontuomioita paljon vakavimmistakin rikkeistä.

suhteellsiuudentajua, kiitos!

Vierailija
18/36 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa ja jonkin asteista rakkautta Aria kohtaan, vaikka en häntä tunnekkaan.

Vierailija
19/36 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lisäksi voisin panna sitä.

Vierailija
20/36 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas Arilla on pelottavan läpitunkeva katse. Kuin itse saatanaa silmiin katsoisi, siis mitä TV:ssa ole nähnyt, livenä en.