G: minkä ikäisenä seurustelit ekan kerran? minkä ikäisenä menetit neitsyyden?
kysellääs nyt nää kun on niin paljon näistä keskustelua...
Kommentit (16)
Paitsi että me ollaan oltu yhdessä " vasta" 10 vuotta. :)
En muista nimeäkään eikä sen koomin tavattu. Olin meidän porukasta ainoa, jolla vielä impeys tallella ja halusin siitä eroon. Ekan kerran seurustelin 19-vuotiaana.
ekoja kertoja n. 13-14-vuotiaana iiiihanan pojan kanssa. Olimme yhdessä päivittäin, ja pussailimme ja kopeloimme, mutta ei seksiä.
Sitten jätin hänet, särjin hänen sydämensä typerän vanhemman rentun takia (ARGH!!! Harmittaa vieläkin) ja hän sikapukki vei neitsyyteni kun olin 15-vuotias. Se ei itsessään kaduta, mutta olisin sen aiemman ensirakkauteni tahtonut säilyttää tai ainakaan en olisi tahtonut niin julmasti ja tyhmästi häntä jättää.. yyyyhyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!
Naitko ihan oikeasti vasta 25v ekan kerran?? Miks niin myöhään?
En koe menettäneeni mitään, päinvastoin olen todella tyytyväinen päätökseeni.
Osa kavereistani seurusteli jo 12-13-vuotiaana. Samanlaista ollut siis maailman sivu :) (olen 70-luvulla syntynyt). Se oli sellaista toistensa luona hengailua ja pussailua, reipasta pettingiäkin, mutta ei yhdyntää silloin pienenä :)
Neitsyys meni 18-vuotiaana nykyiselle miehelleni ja lasteni isälle, yhteistä eloa takana kohta 20 vuotta.
ekat seurustelut 14-vuotiaana, seksiä 18-vuotiaana. Ihan hyvä niin.
17-vuotiaana aloin ekan kerran seurustelemaan. Vuoden seurustelun jälkeen menetin neitsyyden tuolle ensirakkaudelle. Suhde kesti kolmisen vuotta, ja kaiken kaikkiaan kauniit muistot siitä jäi. Vieläkin kymmenen vuotta myöhemmin harvakseltaan vaihdetaan kuulumisia tekstarein tms.
olen tyytyväinen, en vaihtaisi noita ekoja kokemuksiani pois. joitain myöhempiä voisin vaihtaakin..
menetin neitsyyteni ekaa kertaa. Oikeastaan nain ekan kerran tuo neitsyyden menetys kuullostaa turhan proosalliselta ;-)
15-vuotiaana meni neitsyys muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Tämän kanssa oltiinkin kimpassa useampi vuosi.
sitä ennen en halunnut seurustella, enkä olla yhdynnässä. muuta kylläkin ;)
nuoruuteni harrastin irtoseksiä ja oli muutama vakipano. seurustelu on mielestäni sellaista että aikoo vakavasti viettää seurustelukumppaninsa kanssa loppuelämänsä. päätin että alan seurustelemaan vain sellaisen miehen kanssa jonka voin myös kelpuuttaa mahdollisisien lapsieni isäksi.
nyt lapsia on 2.