Mitä uhriutuminen tarkoittaa?
Kommentit (39)
Sellainen jota kaikki muut kuin Perussuomalaiset tekevät ja Perussuomalaiset on siihenkin syypää, niin kuin ihan kaikkeen. Ei ole enempää syrjittyä kansanryhmää.
Eikä se ole sitä yhyy olen trannsu, homo, nkeri yhyy yms.?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jota kaikki muut kuin Perussuomalaiset tekevät ja Perussuomalaiset on siihenkin syypää, niin kuin ihan kaikkeen. Ei ole enempää syrjittyä kansanryhmää.
Tämä oli esimerkki uhriutumisesta kyllä.
Psykologiselta kantilta? Onko vaikea ymmärtää että vaikka haluais muuttaa asennetta se on aivoissa pakkopilotilla juurtunut keskushermostoon itsesääli nimittäin. Ei siihen sen kummempaa selitystä tarvita.
Yhyy, mulla on niiiin vaikeaa kun lääkäri ei antanut reseptiä ja saiarslomaa loppuiäksi. Yhyy, naapuri katsoi pahalla silmällä, eikä usko että tytöllä voi olla munat
Sitä, että pitäisi saada etuoikeuksia sillä, perusteella, että uhriutujan elämä on vaikeampaa kuin muiden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutan kaikki persu sanan sisältävät kommentit automaattisesti persujankkaajan takia
Oma näkemys asiasta, se on: esiintyä kevein tai valheellisin perustein uhrina ja kaltoinkohdeltuna saadakseen muilta myötätuntoa ja/tai etuja.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, mulla on niiiin vaikeaa kun lääkäri ei antanut reseptiä ja saiarslomaa loppuiäksi. Yhyy, naapuri katsoi pahalla silmällä, eikä usko että tytöllä voi olla munat
Säälittävää
Ei hajuakaan, ei mitään tietoa, en tunnista, en ole havainnut. Ehkä uusi syy keksiä jotain typerää !
Viittaan edelliseen ketjuun aiheesta
Esim. se, että uhriutuja pitää aina kutsua kylään ja hänelle pitää soitella, mutta hän ei ikinä voi kutsua ketään kylään tai soittaa kellekkään, koska se on hänelle niin vaikeaa. Ilmeisesti jotenkin mystisesti muille helpompaa?
Perussuomalaiset juntit osaa tähän AP vastata, he kun ovat uhriutumisen mestareita!
Isääs en koskaan rakastanut. Minä en tehnyt yhtään mitään, se on ihan kaikki tuon toisen syytä. Naimisissa 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutan kaikki persu sanan sisältävät kommentit automaattisesti persujankkaajan takia
Persua ahdistaa kun persuja haukutaan?
Lumihiutalenuoret nakkelevat niskojaan kaikille, sitten kun joku sanoo vastaan, alkaa alaleuka väpättää ja kyynel tulla silmäkulmaan. Sitten uhriudutaan ja maataan kotona
Sitä se tarkoittaa
Uhriutujalla on aina joku (teko)syy omalle käytökselleen.
Laiskalla työkaverilla on aina joku yksityiselämän ongelma, tai joku toinen työkaveri on syypää hänen laiskuutensa. Sitten kun suorituksesta tulee negatiivista palautetta, niin uhriudutaan noiden ns syiden varjolla.
Vastentahtoisen marttyyrin toinen nimitys on uhriutuja.
Vastatkaa diktaattorille kiitos.