Poikaystävä ei tykkää mun kokkailuista : (
Tykkään hakee reseptei blogeista ja muutenkin netistä. Tykkään tehä kaikkee kevyttä ja kivaa, useimmiten makeeta mut lähi aikoina myös läpimii voileipii salaatteja ja kylmii keittoi.
Mun poikkis sanoo et ei nää oo oikeet ruokaa ja menee kotiinsa syömään.
Viimeks tein irtokarkeista ja kekseistä juustokakun mut poikkis olis halunnut jotain lihaa. Mullon niin paha mieli ku se halveksuu mun keittotaitoja..
Kommentit (27)
Joo arvasin et tääl ei ymmärretä mikä ruoka on freesh eli mitä millenniaalit ja genZ syö.
ei kukaa ketä o mun sukupolvee laita mitää pihvii tai makkaraa ei oo freesh. Tykkään laittaa hedelmii ja salaattii ja smoothiei enkä vaan herkkui.
mut mitää boomereide koti ruokaa no thanks!
joo ja en tykkää keittää hellalla tai paistaa juttui, kaikki tuore on so much better blender is the new hella
poikkis tulee töistä kuudelta ja on varmaa vetäny jotain rasvasta lihakastiketta työmaaruokalassa. Nii mä tein valmiiks taco-salatin misson härkistä avocados ja eril. salaatinlehtii ja kirsikkatomaattei ja karambolaa ja spicy salsa. Omnomnom!
mut ettehän te varmaa tiedä ees karambolaa? Voin valistaa teille et se on starfruit eli tähtihedelmä.
ja me ei olla 16 vaan yli 20
teen myös spicy kiwi margharitas
en ikinä anna pokkikse kokkaa meidän keittiössä kun se sotkee kaikki paikat ja sitte pitää scrub the ehole kitch et saan kivoi kokkaus videoi tiktokkii
No anna sille lihaa jos se sitä tahtoo.
:D OMG ja LOL.
P. S. Kannattaa muuten ottaa alusta asti se linja, että molemmat hoitaa kotitöitä/ruuanlaittoa, tai voit sitten kymmenen vuoden päästä täällä avautua, kun mies ei tee koskaan mitään.
Mitä väliä? Riittää, että annat pyllykoloa säännöllisesti ja muistat niellä.
Eli ei ole keittotaitoja koska ei kelpaa ruoka.