Millaisia ovat firmojen pikkujoulut nykyään?
Olen ollut työttömänä monta vuotta ja ilman pikkujouluja. Kertokaa omistan e?
Kommentit (35)
Syödään, juodaan ja saunotaan mökillä.
Kivoja ja siistejä, mutta 2000-kuplan aikainen aito riemu, vapaa juomatarjoilu ja villit tanssit ovat kaukana takana. Kaipaan noita aikoja.
Juodaan örvelökännit, tapellaan ja nussitaan. Siinä se tavanomainen ohjelma.
Eka käydään porukalla jossain aktiviteetissa sitten syödään ravintolassa, siinä samalla alkaa ryyppääminen ja syömisen jälkeen halukkaat jatkoille. Firman piikkiin kaikki.
Nykyään keskitytään laadukkaaseen ruokaan kuulemma.
Meidän omatoimi pikkujouluissa on vaan vegetarjoilu... No en olisi mennyt muutenkaan.
Julkisella puolella me ei saada enää nykyään mitään. Omakustanteisia ovat täysin, käytännössä hyvin pliisuja.
Rakastuin työnantajaani. Erosimme molemmat puolisoistamme ja olemme nyt olleet jo 12 vuotta naimisissa.
En tiedä, minua ei enää lasketa firman juhliin, mutta varmaan ihan perseestä ovat.
Kohtalaisen rasittavaa kuunnella aina sitä ssmaa kuinka 90-luvulla oli kunnon bileitä ja kuinka juhlissa oli nimekkäitä esiintyjiä yms. Minun aikaani ne ovat olleet aika onnettomia, ruokaa ja pari juomalippua. Nyt ei saa edes ruokaa ja esiintyjänä on työpaikan onatoimiesiinyyjiä ja ohelmanumerons joku ö-luokan tiernapoikien työpaikkaan sovitettu versio.
Meillä ei tänä vuonna minkäänlaisia. Emme saa myöskään mitään joulumuistamisia.
Semmoista.
No meillä oli buffetruokailu, pari puhetta, pari esitystä, lavalla palkittiin ansioituneita työntekijöitä, oli 3 suurta suomalaista artistia esiintymässä, oli karaokebaari ja rauhallisempia alueita istuskeluun ja jutteluun. 5 juomaa per lärvi sai alkoholia rannekkeella, lisää sai omalla rahalla. Meitä oli paikalla suunnilleen 2000 henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kivoja ja siistejä, mutta 2000-kuplan aikainen aito riemu, vapaa juomatarjoilu ja villit tanssit ovat kaukana takana. Kaipaan noita aikoja.
Niin just. Juomaa piisasi ja tanssilattia veti puoleensa. Voi vitsi kun olikin hauskaa. Osa tuosta riemun katoamisesta taitaa tosin ainakin minulla johtua iän lisääntymisen myötä. Ei enää viitsi tanssia silleen villisti kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan pikkujoulut on samanlaisia; Ukot ja akat pettää puolisoitaan.
OMG me oltiin molemmat meidän pikkujouluissa. Kenen kanssa mä petin mun miestä ja vieläkin kiinnostavampi kysymys: kenenkähän kanssa se petti mua?!
Pikku cover-bändi esiintymässä, pikkutietovisa ei joutavia puheita tai muuta pönötystä. Vapaata jutustelua ja vähän tanssahtelua. Buffet tarjoilu ruualle ja juomaa tarjolla niin paljon kun vaan uppoaa. Ja tietty kyyditykset yli 100km päähän firman piikkiin. Kaikilla oli kivaa eikä siellä mitään tappeluita tai pettämisiä ollut, kyllä nyt normaalit ihmiset sen verran osaa kännissäkin käyttäytyä.
Kännätään ja nussitaan, tai ainakin valitaan nussintakumppani. Kuten on tehty ainakin 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tällainen ihan tänä vuonna 2025.
En osallistunut mutta jatkoilla oli kuulemma notkuttu aamuneljään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei tänä vuonna minkäänlaisia. Emme saa myöskään mitään joulumuistamisia.
Semmoista.
Hyvä, töissä ollaan tekemässä töitä ja saamassa palkkaa.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin odottaa, että kaikki innolla tulevat ilman palkkaa ryyppäämään työpäivän jälkeen.
Meillä naiset eivät enää pue pikkupöksyjäkään pikkujouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Juodaan örvelökännit, tapellaan ja nussitaan. Siinä se tavanomainen ohjelma.
Oletko joku siivooja? Luulisin niin, koska kirjoitat huonoa suomen kieltä.
Ainahan pikkujoulut on samanlaisia; Ukot ja akat pettää puolisoitaan.