Pinja Vuorinen kommentoi Sinimustan liikkeen puheenjohtajaa: Nolo äijä
Vuorinen nostatti kohua päivittäessään sosiaaliseen mediaan Israelia koskevan kriittisen kommentin. Vuorinen kysyi päivityksessään haluammeko me todella olla turvallinen maa kansanmurhaa suorittavan valtion kansalaisille matkustaa?
Poliisi aloitti esitutkinnan Vuorisen puheista. Häntä epäillään kansanryhmää vastaan kiihottamisesta.
Kuru sen sijaan antoi tukensa Vuorisen kirjoitukselle. Kuru jakoi Vuorisen päivityksen viestipalvelu X:ssä oheisella saatteella.
Nyt on tekemisen meininkiä! Suomen ei tulekaan olla juutalaisten turvasatama vaan suomalaisten kansallinen koti, Kuru kirjoitti.
Vuorinen ei innostunut saamastaan tuesta poliittisen kentän toiselta äärilaidalta.
Tuukka Kuru tehkööt mitä tekee, mutta minä en ole hänen kanssaan millään tapaa samaa mieltä. Jos hän haluaa käyttää minua huomion saamiseen, niin se kuulostaa enemmän hänen ongelmalta kuin minun ongelmaltani, Vuorinen sanoo.
Kommentit (6)
Miten voi olla oman mielipiteensä kanssa eri mieltä?
Eikö tuo kerro enemmän Pinja Vuorisesta?
Siis missä asiassa vuorinen ei ole tässä samaa mieltä? Senkö, että Suomen ei pidä olla juutalaisten turvasatama? Itsehän niin sanoi.
Äärivassarilla meni sormi suukkuun.
Äärioikeisto ja äärivasemmisto ovatkin kovin lähellä toisiaan.