Miten naiselle tehdään aloite?
Tunnen töiden kautta kivan oloisen fiksun naisen, joka on käsittääkseni sinkku. Tosin en ole 100% varma, onko hän vapaa. Sormusta hänellä ei ainakaan ole vasemman käden nimettömässä.
Hänen katseistaan olen päätellyt, että hän voisi olla minusta kiinnostunut.
Miten avaan keskustelun? Kysynkö suoraan, oletko sinkku? Naiset voisi antaa vinkkejä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit jos mentäisiin yhdessä joskus kahville niin voidaan tutusta lisää? Kysy näin....
Niinhän se on että kahville pitää kysyä kun haluaa piirakkaa. Onhan se sellaista teeskentelyä. Jutella pitäisi jostakin aivan muusta kuin siitä mikä oikeasti kiinnostaa.
Kahville ehdotus on paras tähän mennessä. Siellä kahvilla sitten tilanteen mukaan voi katsoa, olisiko mahdollista koskettaa kättä, jos silmäpeliin vastataan. Jatkoilla suudelma drinkin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet aiemmin toiminut naisten kanssa?
Välillämme ei ole vielä ollut mitään. Olemme vain jutelleet töihin liittyvistä asioista.
En vain osaa/uskalla tehdä aloitetta.
Ohessa ohjeet miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
kysy että onko sulla menoja tänään/huomenna illalla/aamulla, onnistuisko tavata jossain muuten vain? Tai sano et mulla on tuolla pakettiautossa koiranpentu, haluatko tulla katsomaan?
Yleensä jokainen nainenn haluaa tulla katsomaan koiranpentua. Tai sit sano jotain työhön liittyvää, että tarvisit apua jossain asiassa x tms. Tai sulla ois vaikka esim. työpaikka tiedossa. Tai sano, että kaveri käski kysymään tällasta et lähtiistkö kahville
kysy että onko sulla menoja tänään/huomenna illalla/aamulla, onnistuisko tavata jossain muuten vain? Tai sano et mulla on tuolla pakettiautossa koiranpentu, haluatko tulla katsomaan?