Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pers-Ano Venäjälle, Huhtasaari ikävöi Putinia

Vierailija
27.11.2025 |

Sebu kävi r y s s ä-leirillä. Alkaako kuva hahmottua sakeammillekin persfaneille? Jokainen ääni persuille on ääni itänaapurille. Sorppa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle kun kuvio aukesi, niin loppui persujen äänestäminen. Junttirasisteja. Ei semmosiin halua kukaan kuulua.

Vierailija
2/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse perussuomalaisten äänestäjänä olen sitä mieltä, että venäjällä on asiat paremmin kuin täällä punikkien maassa. Me persut toivotamme Suomen Venäjän yhteyteen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse perussuomalaisten äänestäjänä olen sitä mieltä, että venäjällä on asiat paremmin kuin täällä punikkien maassa. Me persut toivotamme Suomen Venäjän yhteyteen! 

Sori vaan ap mutta ei mene läpi säälittävä provoilusi.

Vierailija
4/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan ap mutta ei mene läpi säälittävä provoilusi.

Älkää uskoko punikkeja! Persut seisovat järkähtämättä Putinin rinnalla!

Vierailija
5/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kuviohan tuo on. Turha on bärsujen pullikoida. Tutkitusti Suomen Venäjä-mielisin puolue. Huhtis laitettiin horinoillaan vähän kokeilemaan maaperää. Persuäänestäjät ovat niin v i t u n yksinkertaisia, ettei heitä tarvitse kauaa groomata, niin jo alkaa r y s s ä n pöllönsilmä maittamaan. Ano lähti jo edeltä luomaan suhteita.

Vierailija
6/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtis huutaa unissaan. Ooh Vladimir, put in, put in!!

Vierailija
7/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä kuviohan tuo on. Turha on bärsujen pullikoida. Tutkitusti Suomen Venäjä-mielisin puolue. Huhtis laitettiin horinoillaan vähän kokeilemaan maaperää. Persuäänestäjät ovat niin v i t u n yksinkertaisia, ettei heitä tarvitse kauaa groomata, niin jo alkaa r y s s ä n pöllönsilmä maittamaan. Ano lähti jo edeltä luomaan suhteita.

Sinulla hinttapulilla ne on vuodesta toiseen vaan pöllönsilmät mielessä.

Vierailija
8/8 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sekaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi