Pers-Ano Venäjälle, Huhtasaari ikävöi Putinia
Sebu kävi r y s s ä-leirillä. Alkaako kuva hahmottua sakeammillekin persfaneille? Jokainen ääni persuille on ääni itänaapurille. Sorppa.
Kommentit (8)
No itse perussuomalaisten äänestäjänä olen sitä mieltä, että venäjällä on asiat paremmin kuin täällä punikkien maassa. Me persut toivotamme Suomen Venäjän yhteyteen!
Vierailija kirjoitti:
No itse perussuomalaisten äänestäjänä olen sitä mieltä, että venäjällä on asiat paremmin kuin täällä punikkien maassa. Me persut toivotamme Suomen Venäjän yhteyteen!
Sori vaan ap mutta ei mene läpi säälittävä provoilusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan ap mutta ei mene läpi säälittävä provoilusi.
Älkää uskoko punikkeja! Persut seisovat järkähtämättä Putinin rinnalla!
Selvä kuviohan tuo on. Turha on bärsujen pullikoida. Tutkitusti Suomen Venäjä-mielisin puolue. Huhtis laitettiin horinoillaan vähän kokeilemaan maaperää. Persuäänestäjät ovat niin v i t u n yksinkertaisia, ettei heitä tarvitse kauaa groomata, niin jo alkaa r y s s ä n pöllönsilmä maittamaan. Ano lähti jo edeltä luomaan suhteita.
Huhtis huutaa unissaan. Ooh Vladimir, put in, put in!!
Vierailija kirjoitti:
Selvä kuviohan tuo on. Turha on bärsujen pullikoida. Tutkitusti Suomen Venäjä-mielisin puolue. Huhtis laitettiin horinoillaan vähän kokeilemaan maaperää. Persuäänestäjät ovat niin v i t u n yksinkertaisia, ettei heitä tarvitse kauaa groomata, niin jo alkaa r y s s ä n pöllönsilmä maittamaan. Ano lähti jo edeltä luomaan suhteita.
Sinulla hinttapulilla ne on vuodesta toiseen vaan pöllönsilmät mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin.
Itelle kun kuvio aukesi, niin loppui persujen äänestäminen. Junttirasisteja. Ei semmosiin halua kukaan kuulua.