Kiitos ääliöille jotka yskivät käteensä
ja tarttuvat sitten oven kahvoihin tai lounaspaikkojen ruoka-ottimiin.
Olen nyt flunssassa!
YSKIKÄÄ JA PÄRSKIKÄÄ HIHAAN !!!
En voi uskoa näkemääni kun lounaspaikoissa todella on niitä idiootteja, jotka yskivät antaumuksella räkäyskänsä käteensä ja sitten samalla kädellä tarttuvat ottimiin. Eikö näiden depiilien päässä liiku yhtään mitään?
Kommentit (22)
Tuo on jännä miten joillekin ei mene millään perille jokin asia vaikka kuulevat sen kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä miten joillekin ei mene millään perille jokin asia vaikka kuulevat sen kymmeniä kertoja.
noilta tekisi mieli joskus mennä kysymään että mitä v***a oikeesti.
Se on vaan flunssa. Et sinä siihen kuole jos niistät 2 päivää.
Sulla on jo kaikki ne bakteerit elimistössä ja ne vaan odottavat kylmää, että vastustuskyky putoaa. Siinä mikään hihaan yskiminen auta.
No kyllä ne nyt monet tarttuu ihan ilmankin välityksellä, mutta eihän se tietty kivaa ole, kun kohdalle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jo kaikki ne bakteerit elimistössä ja ne vaan odottavat kylmää, että vastustuskyky putoaa. Siinä mikään hihaan yskiminen auta.
ai että sillä ei ole mitään vaikutusta että joku ääliö yskii ensin käteensä, sitten tartun samaan oven kahvaan kuin hän ja ajatuksissani vaikka raavin kutiavia huuliani?
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan flunssa. Et sinä siihen kuole jos niistät 2 päivää.
Kumpa yrittäisiin muistaa että aika paljon on niitä joille flunssa on paljon pahempaa.
Vanhentunut ohje tuo hihaan yskiminen. Nykyään suositellaan yskimään kaula-aukosta paidan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomauttunut nimenomaan lounasravintolassa ja bussissa monelle käsiin yskijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomauttunut nimenomaan lounasravintolassa ja bussissa monelle käsiin yskijälle.
mikä on ollut reaktio?
Joillekin se on vaan automaattista, kuten hengittäminen. Vaatii tietoista harjoittelua.
Mulla aina laukussa savetin super desinfiointi pyyhkeitä. Voi pyyhkiä kädet missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on ollut reaktio?
Suurin osa ei kykene vastaamaan mitään ja joku tietty vittuilee.
Jotkut kaivavat persettä sormella. Tuo ei ole yhtään mitään vielä että yskii käteen.
Et sitten huomaa että yskitään vasempaan käteen ja oikealla avataan ovet ja muut. Tein tutkimuksen ja kaikki näytti noin tekevän. En nyt saanut liitettyä linkkiä siihen tutkimukseen.
No mitä helvettiä ? Joudun tekemään kuntsan matkat täpötäydellä teinihelvetti bussilla 1pv/vk Yksikään ei autossa yskinyt eikä edes niistänyt mutta flunssa tuli silti Oliko auton penkissä mysteerinen bakteeri ?
Aika harva tietää että monet virukset tarttuvat myös hengitysilman kautta. Ja todella moni yskii täysin avoimesti ihan suoraan päin muita. Nykyään näkyy monella kuntoilijalla olevan myös inhottava tapa niistää nenä lenkillä ilmaan ettei vaan tarvi hidastaa vauhtia, eikä välitetä vaikka vieressä sattuisi menemään joku muu, se vasta miellyttävää on ohikulkijoille.
hoettiin pari vuotta televisiota myöten eikä monikaan oppinut