Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos ääliöille jotka yskivät käteensä

Vierailija
27.11.2025 |

ja tarttuvat sitten oven kahvoihin tai lounaspaikkojen ruoka-ottimiin.

Olen nyt flunssassa!

YSKIKÄÄ JA PÄRSKIKÄÄ HIHAAN !!!

En voi uskoa näkemääni kun lounaspaikoissa todella on niitä idiootteja, jotka yskivät antaumuksella räkäyskänsä käteensä ja sitten samalla kädellä tarttuvat ottimiin. Eikö näiden depiilien päässä liiku yhtään mitään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoettiin pari vuotta televisiota myöten eikä monikaan oppinut

Vierailija
2/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jännä miten joillekin ei mene millään perille jokin asia vaikka kuulevat sen kymmeniä kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jännä miten joillekin ei mene millään perille jokin asia vaikka kuulevat sen kymmeniä kertoja.

noilta tekisi mieli joskus mennä kysymään että mitä v***a oikeesti.

Vierailija
4/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä! Lokoisia saikkupäiviä.

Vierailija
5/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan flunssa. Et sinä siihen kuole jos niistät 2 päivää. 

Vierailija
6/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhköh, yskin naamaasi

Vierailija
7/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo kaikki ne bakteerit elimistössä ja ne vaan odottavat kylmää, että vastustuskyky putoaa. Siinä mikään hihaan yskiminen auta.

Vierailija
8/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne nyt monet tarttuu ihan ilmankin välityksellä, mutta eihän se tietty kivaa ole, kun kohdalle sattuu. 

Vierailija
9/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jo kaikki ne bakteerit elimistössä ja ne vaan odottavat kylmää, että vastustuskyky putoaa. Siinä mikään hihaan yskiminen auta.

ai että sillä ei ole mitään vaikutusta että joku ääliö yskii ensin käteensä, sitten tartun samaan oven kahvaan kuin hän ja ajatuksissani vaikka raavin kutiavia huuliani?

Vierailija
10/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan flunssa. Et sinä siihen kuole jos niistät 2 päivää. 

Kumpa yrittäisiin muistaa että aika paljon on niitä joille flunssa on paljon pahempaa.

Vierailija
11/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentunut ohje tuo hihaan yskiminen. Nykyään suositellaan yskimään kaula-aukosta paidan sisään.

Vierailija
12/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomauttunut nimenomaan lounasravintolassa ja bussissa monelle käsiin yskijälle.

Vierailija
13/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomauttunut nimenomaan lounasravintolassa ja bussissa monelle käsiin yskijälle.

mikä on ollut reaktio?

Vierailija
14/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on vaan automaattista, kuten hengittäminen. Vaatii tietoista harjoittelua.

Vierailija
15/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina laukussa savetin super desinfiointi pyyhkeitä. Voi pyyhkiä kädet missä vaan. 

Vierailija
16/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on ollut reaktio?

Suurin osa ei kykene vastaamaan mitään ja joku tietty vittuilee.

Vierailija
17/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kaivavat persettä sormella. Tuo ei ole yhtään mitään vielä että yskii käteen.

Vierailija
18/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten huomaa että yskitään vasempaan käteen ja oikealla avataan ovet ja muut.  Tein tutkimuksen ja kaikki näytti noin tekevän.  En nyt saanut liitettyä linkkiä siihen tutkimukseen.

Vierailija
19/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä ? Joudun tekemään kuntsan matkat täpötäydellä teinihelvetti bussilla 1pv/vk Yksikään ei autossa yskinyt eikä edes niistänyt mutta flunssa tuli silti Oliko auton penkissä mysteerinen bakteeri ?

Vierailija
20/22 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva tietää että monet virukset tarttuvat myös hengitysilman kautta. Ja todella moni yskii täysin avoimesti ihan suoraan päin muita. Nykyään näkyy monella kuntoilijalla olevan myös inhottava tapa niistää nenä lenkillä ilmaan ettei vaan tarvi hidastaa vauhtia, eikä välitetä vaikka vieressä sattuisi menemään joku muu, se vasta miellyttävää on ohikulkijoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi