Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme ihmisiä vaivaa, kun todella moni "ei jaksa" tehdä mitään?

Vierailija
27.11.2025 |

Ei jakseta käydä suihkussa, pukeutua siististi, siivota kotia, pestä ikkunoita jne.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää sellaista yhteiskunnallista normia, että esim. ikkunat pitää olla puhtaat, vaan nykyään voi olla jopa jonkun mielestä ihailtavaa anarkismia, että joku jättää ikkunat pesemättä. Samoin sosiaalisten kontaktien ja kyläilykulttuurin kuolema on johtanut siihen, ettei enää tarvitse pestä ikkunoita, koska kun kukaan ei tule kylään, ei likaisia ikkunoita tarvitse pestä muiden vuoksi tai kokea häpeää likaisista ikkunoista.

Mä ainakin peseydyn ja siivoan ihan itseäni varten. Minähän niistä ikkunoista katselen päivittäin.

Ap

Minua ei oikeastaan häiritse ikkunoiden likaisuus eikä oikeastaan kodin sotkuisuus yli päätään. Tiedän ihmistyypin, joka tutkii pintoja ja nurkkia kyläillessään paheksuakseen. En ole tällaisten kanssa tekemisissä.

Arvaan että nämä ihmiset eivät ole miehiä eivätkä ikinä paheksu miesten asuntoja :D Ja jos kyseessä on pariskunta niin paheksuvat tietenkin sitä naista

Vierailija
22/23 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen väsymys kai. Herään seitsemältä töihin ja lähden töistä viideltä. Kuudelta kotona ja jos teen illallisen ei sen jälkeen ole mitään energiaa jäljellä. Opiskeluaikoina oli ja työuran alussa. 

Olen yrittänyt saada 4-päiväistä työviikkoa. Se ei onnistu. Vielä puoli vuotta kesälomaan. Sitten jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä ja liian vähän vapaa-aikaa. En palaudu siivoamalla tai pesemällä ikkunoita tai osallistumalla sosiaalisiin hössötyksiin ja kissanristiäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän