Millaisia positiivisia kommentteja olet saanut kalustasi/pimpsastasi?
Edellinen ketju katosi. Miehet ja naiset kertokaa.
Kommentit (46)
Omaa vehjettä/alapäätä on sanottu sopivan kokoiseksi (keskikokoa), kivan muotoiseksi, siistiksi, nätiksi, sileäksi (kokonaan posliini ollut kauan). Kyllähän kehuja on kiva välillä kuulla, kaikki me ollaan sen verran pinnallisiakin :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sanoa ettei tule mieleen ensimmäistäkään kehua, haukkuja sen sijaan muistan. Kaikki nuoruuden poikaystäviltä kun mitään lyhyitä juttuja en harrasta. Kamalinta oli kun synnytyksen jälkeen aviomies vitsaili "tavaran" menneen pilalle vaikkei hän ollut nähnyt tai koskenut koko alueeseen synnytyksen jälkeen (eikä puoleen vuoteen ennen sitä). Olen hyväksynyt että se on ilmeisesti ruma ja löysä 😔
Se pilalle meno synnytyksessä on urbaanilegenda. Nykyään tehdään tarvittaessa episiotomia ja ommellaan synnytyksen jälkeen. Lisäksi jälkitarkastuksessa varmistetaan, että seurusteluelin on kunnossa. Tätä "pilalle menoa" tapahtuu ehkä kehitysmaissa. Minun vaimoni on synnyttänyt kolme lasta ja on minun kannaltani paremmassa kunnossa.
Onpa valtava porkkana! Ei, tämä ei ole porkkana!
Aah, voi että mä tykkään, kun sul on niin iso.
Oot ollu muuten sopiva. Toiset haluaa joo jättik*lleja, mutta onneks isolla osalla mihin itsekin kuulun ei koolla ole väliä. Vaikka olisi sun mitoista pienempi vaan siihen vaikuttaa ihan muuta asiat pääseekö mies jatkoon. Mä oon joutunut jättää ison omaavia hylkyyn kerran jälkeen vaikka ne on laitellut viestiä ja oikeasti pienen omaava on päässyt jatkoon koska ollut muuten sopiva.