Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia positiivisia kommentteja olet saanut kalustasi/pimpsastasi?

Vierailija
27.11.2025 |

Edellinen ketju katosi. Miehet ja naiset kertokaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma paras kalu mitä exät ja nykyinen saaneet. Osin uskon kyllä tuohon vaikka tiedän että naiset imartelevat. Mutta mulla ei ole historiassa yhtään naista jota olis päässyt panee vaan kerran.

Ei minullakaan, ja on ollut tasokkaitakin naisia. Kaluni on pieni, joten

Mulla on 16.9cm pitkä ja 13.9 ympärys. Eli ei mitenkään iso. Mutta tosiaan jokainen baari kaatokin on halunnut uusintoja niin uskoisin että se on ihan riittävä suurimmalle osalle naisia. Vaikkei iso olekkaan.

Oot ollu muuten sopiva. Toiset haluaa joo jättik*lleja, mutta onneks isolla osalla mihin itsekin kuulun ei koolla ole väliä. Vaikka olisi sun mitoista pienempi vaan siihen vaikuttaa ihan muuta asiat pääseekö mies jatkoon. Mä oon joutunut jättää ison omaavia hylkyyn kerran jälkeen vaikka ne on laitellut viestiä ja oikeasti pienen omaava on päässyt jatkoon koska ollut muuten sopiva.

Vierailija
42/46 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin väljää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vehjettä/alapäätä on sanottu sopivan kokoiseksi (keskikokoa), kivan muotoiseksi, siistiksi, nätiksi, sileäksi (kokonaan posliini ollut kauan). Kyllähän kehuja on kiva välillä kuulla, kaikki me ollaan sen verran pinnallisiakin :)

Vierailija
44/46 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa ettei tule mieleen ensimmäistäkään kehua, haukkuja sen sijaan muistan. Kaikki nuoruuden poikaystäviltä kun mitään lyhyitä juttuja en harrasta. Kamalinta oli kun synnytyksen jälkeen aviomies vitsaili "tavaran" menneen pilalle vaikkei hän ollut nähnyt tai koskenut koko alueeseen synnytyksen jälkeen (eikä puoleen vuoteen ennen sitä). Olen hyväksynyt että se on ilmeisesti ruma ja löysä 😔

Se pilalle meno synnytyksessä on urbaanilegenda. Nykyään tehdään tarvittaessa episiotomia ja ommellaan synnytyksen jälkeen. Lisäksi jälkitarkastuksessa varmistetaan, että seurusteluelin on kunnossa. Tätä "pilalle menoa" tapahtuu ehkä kehitysmaissa. Minun vaimoni on synnyttänyt kolme lasta ja on minun kannaltani paremmassa kunnossa. 

Vierailija
45/46 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa valtava porkkana! Ei, tämä ei ole porkkana!

Vierailija
46/46 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, voi että mä tykkään, kun sul on niin iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän