Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia positiivisia kommentteja olet saanut kalustasi/pimpsastasi?

Vierailija
27.11.2025 |

Edellinen ketju katosi. Miehet ja naiset kertokaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset ovat kehuneet kulliani isoimmaksi ja komeimmaksi mitä ovat koskaan nähneet.

Vierailija
22/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu että sun p*llu tuntuu niin maagiselta joka työnnöllä, sun p*llu maistuu niin hyvältä että voisin nuolla sitä koko yön, ihana p*llu, kaunis p*ollu, ihanan tiukka p*llu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tyttöystävä sanoi joskus kauan sitten, että mun erektio on ihan täydellinen, ja että hän tykkää katsella kun kosketan sitä ja siitä miten penikseni alkaa sojottamaan ylöspäin ja paisuu hänen kädessään. Hän tykkäsi kehua ja koskea. Myös runkata loppuun asti ja katsella siemensyöksyjä. Hänestä oli selvästi kiehtovaa kun lopulta sperman määrä väheni. Yritti vielä saada lisää ulos ja kun siinä onnistui, huokaili ja saattoi sanoa jotain: ihanaa, anna tulla tai vastaavaa. Tuntui niiin hyvältä. Toki tein ihanalle tytölle vastapalveluksia.

Kaipa se oli sellaista vähän naiivia ihmettelyä, nuoruuteen kuuluvaa. Kivalta kuulosti ja tuntui, nosti herkän pojan itsetuntoa ja tottakai kiihotti valtavasti. 

Vierailija
24/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sain kuulla että "olet kyllä kunnon härkä tuon sarvesi kanssa" meinasi hieman naurattaa se kommentti

- -- 

Wiki: härkä eli kuohittu sonni

Vierailija
25/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken aktin nainen huusi "ei oo totta mikä kyr*ä sulla on".Kyllähän se mukavalta kuullosti.

Vierailija
26/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sopivan kokoinen"

Vaikea ottaa minään muuna kuin haalean tilanteeseen tyytymisen näkökulmasta...

Mutta, minkäs teet, ne kortit kädessä, jotka on aikoinaan jaettu 🤷

Vierailija
27/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sopivan kokoinen"

Vaikea ottaa minään muuna kuin haalean tilanteeseen tyytymisen näkökulmasta...

Mutta, minkäs teet, ne kortit kädessä, jotka on aikoinaan jaettu 🤷

Ei, älä missään nimessä ota sitä niin. Itseä ajatellen sopiva on keskikoko. Jos on liian iso se ei oo hyvä. Sopiva on nimenomaan sopiva. Meitä on muitakin, kaikki naiset ei tykkää liika isosta.

Vierailija
28/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin porukoiden sängyllä ja pelattiin Kimbleä meikä samalla saaden käsihoitoa. Nuoruuden tyttis sanoi -se tuntuu nii hyvältä käessä, upee miten se seisoo, laita se muhun.. ja antoi ottaa housut hältä pois selällään maaten ja levitti sit jalkansa. Eihän tuota unohda. Eka kerta ja tollaset kehut. On ollut vuosien mittaan muitakin tilanteita mut toi on eniten mielessä aina. On ollut joskus semmoinenkin että - mä tykkään siitä miten sä nait.. olin tuolloin ihan kiimassa.

Vierailija
29/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma paras kalu mitä exät ja nykyinen saaneet. Osin uskon kyllä tuohon vaikka tiedän että naiset imartelevat. Mutta mulla ei ole historiassa yhtään naista jota olis päässyt panee vaan kerran.

Ei minullakaan, ja on ollut tasokkaitakin naisia. Kaluni on pieni, joten

Vierailija
30/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa ettei tule mieleen ensimmäistäkään kehua, haukkuja sen sijaan muistan. Kaikki nuoruuden poikaystäviltä kun mitään lyhyitä juttuja en harrasta. Kamalinta oli kun synnytyksen jälkeen aviomies vitsaili "tavaran" menneen pilalle vaikkei hän ollut nähnyt tai koskenut koko alueeseen synnytyksen jälkeen (eikä puoleen vuoteen ennen sitä). Olen hyväksynyt että se on ilmeisesti ruma ja löysä 😔

Vierailija
31/46 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi millainen hellantuutelisluutelis sinulla onkaan. Se saa istuttaa minuun siemenen josta syntyy söpöhöpö rakkauspakkaus meidän pikku masuasukki.  🥰

Awwww... 🥰

Vierailija
32/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarihupakko jonka luona kävin monta kertaa sanoi " komea patukka".

Imarteli kun ammattilainen kehui :) M55

Vierailija
33/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu

Vierailija
34/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka pillu

Tämä ois kiva kokea, minkälainen se toukka pillu sit on. Pillut olleet yleensä hyviä, vain yksi todella märkä mikä tuntui löysältä

Vierailija
35/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiukka **.....typo

Vierailija
36/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani on verrattu (tuore)kurkkuun.

Vierailija
37/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kauan sitten seurustelu aikana tyttöjen juoruilevan, että. onko minulla iso. No se typykkä, joka asian tiesi, sanoi että iso on. No eipä ollut omasta mielestäni . mutta enpä tuota kiistänytkään  Nuo tytöt ovat jo 70- kymppisiä. Näkisimpä heitä joskus. 

Vierailija
38/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa ettei tule mieleen ensimmäistäkään kehua, haukkuja sen sijaan muistan. Kaikki nuoruuden poikaystäviltä kun mitään lyhyitä juttuja en harrasta. Kamalinta oli kun synnytyksen jälkeen aviomies vitsaili "tavaran" menneen pilalle vaikkei hän ollut nähnyt tai koskenut koko alueeseen synnytyksen jälkeen (eikä puoleen vuoteen ennen sitä). Olen hyväksynyt että se on ilmeisesti ruma ja löysä 😔

No ootpa tullut törkeästi kohdelluksi, muuta ei voi sanoa. Äläkä ikinä hyväksy tuollaista. Vaadi parempaa.

Vierailija
39/46 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma paras kalu mitä exät ja nykyinen saaneet. Osin uskon kyllä tuohon vaikka tiedän että naiset imartelevat. Mutta mulla ei ole historiassa yhtään naista jota olis päässyt panee vaan kerran.

Ei minullakaan, ja on ollut tasokkaitakin naisia. Kaluni on pieni, joten

Mulla on 16.9cm pitkä ja 13.9 ympärys. Eli ei mitenkään iso. Mutta tosiaan jokainen baari kaatokin on halunnut uusintoja niin uskoisin että se on ihan riittävä suurimmalle osalle naisia. Vaikkei iso olekkaan.

Vierailija
40/46 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen mies ja vielä tuommoinen kulli. Otin sen kehuna siinä tilanteessa naisen jättiorkun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän