Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etuja on maksullisessa naisessa ?

Vierailija
27.11.2025 |

-Siltä ei saa mitään tauteja ,ne pitää huolen 100 % ehkäisystä ,toisin kuin tavaraa ilmaiseksi jakavat jotka yleensä vaatii ilman kumia.

-Etukäteis maksun jälkeen varma saanti, ei tarvitse turhaan ruinata (normaali taksaan sisältyy 10 -15 minuutin pika pano jos haluaa kunnolla tuntikausia jyystää, niin siitä pitää sopia erikseen ja maksaa enemmän.

-Tulee monesti halvemmaksi kun ei tarvitse lähteä syöttämään ja juottamaan naisia ympäri maakuntia joilta saanti on siltikin epävarmaa vaikka rahat menisi.

-Maksullinen nainen ei perään soittele ,eikä siitä tule harmia ja riesaa

-Maksulliset on yleensä siistejä posliini tavara ja pesu ennen ja jälkeen hommien, kaikki normi naiset ei tajua käskemättä pestä tavaraansa ennen ja jälkeen hommien ! sekin ihmetyttää nykyaikana. Maksullisillla on harvoin iljettävän näköisiä tatuointeja toisin kuin normi naisilla joita joka toinen on sotkenut itsensä niillä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon halvempaa kuin avioseksi. Maksullinen nainen vie jonkun satasen, mutta vaimo vie koko tilin ja tahti on kuitenkin sama, kerta kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen kattava kooste. Tämä pätee vain todellisiin ammattilaisiin, ei seuraavaa annosta rahoittaviin narkkareihin. 

Vierailija
4/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunno tšekkiläinen laatunaaras aina suomalaiset voittaa. Seksi on hyvää ja ei mene satoja tuhansia erossa rahaa. Säästyy myös mielenterveys sekä vapaus ilman vaimoa.

Vierailija
5/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juuri sitä mistä sovittu ja mistä maksaa, ja yleensä erittäin ammattitaitoisesti annettuna. 

Vierailija
6/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysammattilaiset ovat sellaisia kuin ap kuvaa. Minä käyn kuitenkin yh-mamman hoidossa. Ei katsota kelloa. Testien ja kuukausien kondomin käytön jälkeen siirryimme paljaaseen. Elätän häntä sen verran, ettei muihin ole tarvetta. Jos hänellä tai minulla tuleekin tosi houkutteleva tilanne, käytetään kondomia. 

Vierailija
7/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v, tässä ajassa ei ole ihan helppo löytää kuumaa, 45 vuotta nuorempaa, kaunotarta joka on kuuliaisesti antautuvainen, muista kuin ilokaunottarista.

Vierailija
8/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessa kun käytin näitä realismi. Oma taso on känninen lihava yh lähibaarista. 

Ostettuna taso on 21v/ 175cm/54kg. CD kupin silikonit. Treenattu kyykky pylly. Naama kuin Disney prinsessalla.

Vierailija
9/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tapauksessa kun käytin näitä realismi. Oma taso on känninen lihava yh lähibaarista. 

Ostettuna taso on 21v/ 175cm/54kg. CD kupin silikonit. Treenattu kyykky pylly. Naama kuin Disney prinsessalla.

Niin ja onhan tässä tietysti vielä sekin + että seksissä pelkästään mun nautinto on tärkeintä. Kaikki reiät käytössä ja kaikki käy 

Vierailija
10/27 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu plussaa paitsi että pitää maksaa.

Vierailija
11/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii varmasti kun naiselta ei kaipaa kumppanuutta eikä tahdo perhettä perustaa. Hyväkin toimintamalli turha sitä kai olisi naiselle teeskennellä että haluaa parisuhteen jos ei halua. 

Vierailija
12/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen valinnassa kun käyttää vähän aikaa, niin yleensä homma on helppoa. Saa omaa silmää miellyttävän naisen tyhjentämään kassit ja halutessaan vielä jutella niitä näitä tms. Joku kerta on ulkonäkö/tupakointi tms tuottanut yllätyksen, mutta kun heti alussa ottaa sen asenteen, että asiat puhutaan selväksi jo ennen tapaamista, eli poltatko, käytätkö päihteitä, onko tatuointeja, miten pukeudut/meikkaatko jne...

Vierailija
13/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siltä ei saa mitään tauteja"

Tuo on järjetön väite, ja vaarallinen kuvitelma. Ilokaunottaret tietenkin huolehtivat tautien ehkäisystä, esimerkiksi käyttävät estolääkityksiä HIV/AIDS ja bakteeriperäisiä tauteja vastaan, mutta ilokaunottaren käyttämä estolääkitys tai rokote, ei estä edellisen asiakkaan virusten tai bakteerien tarttumista seuraavaan asiakkaaseen.

Ilokaunottarilla yleensä on puska, sekä, ikävä kyllä, lähes poikkeuksetta tatuointeja.

Vierailija
14/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös siirryin maksulliseen naiseen ja saa sitä mitä haluaa ilman miettimistä.

vaikka oma avokki onkin hyvä kroppainen kaunis nainen ja tiukka sieltä mistä pitää!

ero varmaan muutenkin tulossa kun koko seksielämä ollut kuollutta jo pitkään niin alkaa järki lähtemään tällä pihtauksella mitä nyt saanut kärsiä.

rahottanut olen viisi numeroisilla summilla nykyistä avovaimoa ja antanut kaikkeni hänelle jne jne oltu ja puhuttu..

silti saanti on ollut enään mitätöntä jos ollenkaan ja se tässä vitu##aa kun ennen naitiin kokoajan ja oli varma että naitiin ja sitä ei tarvinnut miettiä + nainen ei jäänyt ilman orgasmeja siitä pidin huolen.

maksulliseen kun menee niin ei tarvi ajatella mitään ja oma nautinto on pääasia!

M47

Vierailija
15/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei tarvitse olla missään tekemisissä seksin ulkopuolella. Molemmat jättävät toisensa rauhaan.

- Maksullinen pukeutuu toiveiden ja maksun mukaisesti.

- Yleensä seksi on hyvää ja monipuolista.

- Tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin parisuhde.

Vierailija
16/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Itse myös olen kyllästynyt tasollani oleviin naisiin. Mutta nyt on kaikki hyvin. Käytän vakituista tyttöä. Pieni ja hento opiskelijatyttö, todella suloinen. Olen tavannut häntä jo reilun vuoden, yleensä pari kertaa kuussa. Ostan aina vähintään muutaman tunnin, joskus koko illan tai peräti aamuun saakka. Tykkään hänestä muutenkin kuin sängyssä. Myös juttelemme ja hän leikkii olevansa minusta kiinnostunut. Jos olen ostanut pidemmän ajan niin tykkään leikkiä treffejä, jossa vien hänen ravintolaan tai muuhun kohteeseen jonka jälkeen tuon hänet kotiini.

Heittämällä paras ja pisin suhteeni, jos tämän siten tahtoo nähdä. Taidan olla hiukan ihastunut.

Vierailija
17/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siltä ei saa mitään tauteja"

Tuo on järjetön väite, ja vaarallinen kuvitelma. Ilokaunottaret tietenkin huolehtivat tautien ehkäisystä, esimerkiksi käyttävät estolääkityksiä HIV/AIDS ja bakteeriperäisiä tauteja vastaan, mutta ilokaunottaren käyttämä estolääkitys tai rokote, ei estä edellisen asiakkaan virusten tai bakteerien tarttumista seuraavaan asiakkaaseen.

Ilokaunottarilla yleensä on puska, sekä, ikävä kyllä, lähes poikkeuksetta tatuointeja.

Minäkin ihmettelin tuota väitettä. Ja olen kuullut ennenkin jonkun niin sanovan. Eihän kukaan maksullinen käy joka asiakkaan jälkeen testissä ja odota tuloksia ennen seuraavaa, ihan mahdotonta. 

Vierailija
18/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelin tuota väitettä. Ja olen kuullut ennenkin jonkun niin sanovan. Eihän kukaan maksullinen käy joka asiakkaan jälkeen testissä ja odota tuloksia ennen seuraavaa, ihan mahdotonta. 

Ilokaunotar voi ottaa HIV estolääkitystä, ottaa Doxyä, ja hänellä voi olla hepatiiti B ja HPV rokotteeet, nämä pitkälti suojaavat ilokaunotarta. Mutta, jos vaikka HIV virusta kantava puoli-homo tuppaa ilokaunottareen mällinsä, niin seuraava asiakas voi saada tartunnan tuosta e.m. mallistä, vaikka tauti ei tartukaan ilokaunottareen.

Vierailija
19/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan paljaalla mene ilolintua panemaan??

tai sitä baarin lorttoa joka on kaikille jakanu

Vierailija
20/27 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan paljaalla mene ilolintua panemaan??

tai sitä baarin lorttoa joka on kaikille jakanu

Kyllä niitä on, jotka vielä maksavat extraa että saa paljaalla. Ja varmaan rahapulassa oleva joskus suostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän