đ« Fazerilta uusi suklaalevy!!!
Makeisvalmistaja Fazer tuo markkinoille uuden suklaalevyn.
UutuuslevyssÀ Fazerin Sininen yhdistyy makeishyllystÀ tuttuun Fazer Remix -makeispussiin, joka tÀyttÀÀ 30 vuotta.
Karl Fazer Re-Mix suklaalevy pitÀÀ sisÀllÀÀn pussista tuttuja makuja: kirpeÀÀ greippiÀ, pehmeÀÀ Lontoo rae -lakritsia ja rouskuvaa Amerikan pastillia.
Suklaa sisÀltÀÀ maitoa ja pÀhkinÀÀ. https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011654085.html
Kommentit (34)
Hyi hyi kaikenlaista moskaa kun sekoitetaan suklaaseen
niin maku menee, en osta.
Suklaa suklaana eikÀ maustettuna.
Ei ne muuta keksi, kun vain suklaita, joihin sekoitetaan karkkilinjaston jÀmÀt.
Vierailija kirjoitti:
Fazer kyllÀ jatkaa tÀtÀ samaa ottavat jonkun vanhan tuotteensa ja silppuavat suklaaseen ja sitten myyntiin. Sokeri halvempaa kuin suklaa, joten hyvÀ kate. Ja kaikki tuotteet tuntuu kelpaavan. Olen odottanut Fazerin lihapiirakkasuklaalevyÀ. SieltÀ se jossain vaiheessa vaiheessa tulee.
Siis, olen lÀhes sanaton. Niin mahtavaa ettÀ rupeaa ihan itkettÀmÀÀn.
Miksi Fazer ei voi vielÀkÀÀn tuoda markkinoille tavallista laktoositonta ja gluteenitonta maitosuklaata? Ostaisin tuota heti. Tuotteen nimi voisi olla ihan Fazer laktoositon maitosuklaa. Brumberilla on laktoositon ja gluteeniton maitosuklaa ja on suoranainen ihme, ettÀ Fazerilla ei ole. Helposti tuo onnistuisi, jos tuollainen haluttaisiin tehdÀ. Sen sijaan markkinoille tuodaan ihan ihmeellisiÀ uusia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kuka nÀitÀ karkkilevyjÀ ostaa enÀÀ. Palauttaisivat mieluummin suositun ruskean levyn, eli sen pÀhkinÀrouheen. Mihin ihmeeseen niin hyvÀ vanha levy katosi ja miksi!!!! Kuka sitÀ fazeria oikein johtaa nykyÀÀn.
Asiakkaamme toivoivat paskempia tuotteita.
Miksi ne ei tee ihan uusia yksinkertaisia levyjÀ? Ihan vain vaikka tummaa suklaata ja pÀhkinÀrouhetta.
Tarvitaan vÀhemmÀn suklaata, kun sokeria ja vÀrejÀ laitetaan lisÀÀ
En osta
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kuka nÀitÀ karkkilevyjÀ ostaa enÀÀ. Palauttaisivat mieluummin suositun ruskean levyn, eli sen pÀhkinÀrouheen. Mihin ihmeeseen niin hyvÀ vanha levy katosi ja miksi!!!! Kuka sitÀ fazeria oikein johtaa nykyÀÀn.
Tuo on paras.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei tee ihan uusia yksinkertaisia levyjÀ? Ihan vain vaikka tummaa suklaata ja pÀhkinÀrouhetta.
Koska kaakao ja kakaovoi on kallista, saavat katetta enemmÀn sotkemalla muuta sekaan
Miksei voida tuoda vaan takaisin tutti fruttia?? On pienenÀ levynÀ kyllÀ fazerin myymÀlöissÀ ja ihan mun ja pojan suosikki. En tiedÀ miksi poistettiin. Mutta outoa tuoda tÀllaista josta sekÀ lontoonrakeet ettÀ amerikan pastillit ovat jo omissa levyissÀ eli uutta on vaan greippi...
Ei hyvÀ. Turkinpippurisuklaa oli minusta hyvÀ, mutta se lopetettiin.
Fazer kyllÀ jatkaa tÀtÀ samaa ottavat jonkun vanhan tuotteensa ja silppuavat suklaaseen ja sitten myyntiin. Sokeri halvempaa kuin suklaa, joten hyvÀ kate. Ja kaikki tuotteet tuntuu kelpaavan. Olen odottanut Fazerin lihapiirakkasuklaalevyÀ. SieltÀ se jossain vaiheessa vaiheessa tulee.