Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mac StudioFix puuteri väri muuttunut!

Vierailija
27.11.2025 |

Ai että sapettaa. Olen vuosia käyttänyt samoja puuterivärejä Mac studiofix merkiltä ja singles day tarjouksesta ostin Kicks myymälästä 2 purkkia, niinkuin aina ennenkin, kesä ja talvitummuudella. Mutta, tuote onkin muuttunut! Vaikka kotona vielä kirjoitin ylös tuotenumerot ja ostin samat värikoodit kun aina ennen niin nyt kotona paljastuikin että värin sävyt ovat aivan eri kuin ennen, ihan oranssit!

Ärsyttää ihan suunnattomasti. Jos Kicks ei hyväksy reklamaatiota, (ostin tuotteet liikkeestä, en netistä) niin meni rahat kankkulan kaivoon.

Onko tämmönen oikeasti asia joka on asiakkaan vastuulla osata itse tarkistaa paikan päällä että samalla tuotenimellä ja koodilla oleva tuote ei olekkaan enää saman värinen, vai onko myyjä vastuussa siitä että pitäisi kertoa asiasta?

Jos itse nyt menetin rahani niin olkoon sitten oma virhe, mutta haluan ainakin varottaa kaikkia muita tästä, että näköjään edes tuotteiden nimien ja koodien ylös kirjaamisella ei voi taata että saa saman tuotteen kun aikaisemmin käytössä olleen. 

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Suostuttiinko reklamaatioon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi