Milloin miehen posliini alkoi yleistyä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä se oli hieman tuhmien tyttöjen juttu, taisi olla Sex and the City joka sitten teki siitä "muotia".
Miehen sheivaus oli tuhmien tyttöjen juttu? Mm, herättää mukavia mielikuvia naisista heiluttelemassa höylää miehensä naaman edessä, merkitsevä katse silmissään...
Vierailija kirjoitti:
Suosituimmat vuodet lienivät 2020-2024. Nyt jo trendi selvästi laskussa.
Joo, eihän yksikään nainen ajele enää kainaloitaan ja sääriäänkään eikä käy pesulla useammin kuin kerran viikossa.
Se oli vain sellainen lyhytaikainen villitys joka meni hetkessä ohi ja palattiin takaisin siihen "normaaliin" ennen sotia vallinneeseen hygieniakäsitykseen.
Posliini nainen ja ehdottoomasti lyhyt kyntinen joilla on helpompi alapään hygieenia ja pesua hoitaa ja tupakoimaton ja Tatuoiti vapaa niin siinä on ihana nainen silloin ei pieni ylipainokaan haittaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mieskuvani on karvaton
Mieskarvani on kuvaton
Olin armeijassa v. 2006 eikä siellä ei näkynyt kuin luonnollisia. Itse aloin vähintään siistimään heti armeijan jälkeen ja viimeiset seitsemän vuotta olen ollut vain posliini. Ensimmäisen sheivatun näin 2016.
Ysärillä se oli hieman tuhmien tyttöjen juttu, taisi olla Sex and the City joka sitten teki siitä "muotia".