Haittaako jos pakarat näkyy paljaina
Kommentit (19)
Asiakaspalvelussa kyllä haittaavat.
Mua kyllä naisena ällöttää katsoa niitä paljaita pakaroita uimahalleissa. Nännien näkyminen tai tursuavat tissit ei haittaa yhtään.
Pakaroiden paljastelu on feministien salajuoni jolla on/oli kaksi tarkoitusperää:
1) Ruhopositiivisuuteen sekä ruhorauhaan kannustaminen. Eipä toiminut koska miehet siltikin inhoavat läskiruhoja kuten aina ovat inhonneet, ja mitään ruhorauhan rikkomuksia ei edes ole koskaan ollutkaan.
2) Miehen seksuaalisuuden tallomien. Rumapainoiset feministit katkeroituvat kun miehen ihailevat vain nuoria hoikka kaunottaria, fémakot ajattelivat että pakaroiden paljastelu tekisi miehistä epäherkempiä kaunottarien kauneutta kohtaan. Tämäkin epäonnistui, nyt miehet saavat ihailla ihan IRL ihania tiukkapeppuisia kinkkuja ilmaiseksi kylpylöissä, uimahallessa ja rannoilla, ja hirviöpakarat omaavat eivät kehtaa näyttäytyä lainkaan.
Jos siinä pakaroiden välissä on vähän kangasta ja etupuolella vähän enemmän, on asu sopiva. Olisikohan stringit tai lappubikinit nimeltään. Jos on treenatut pakarat, ovat ympäristön ilopilkku.
Hmmm, minusta kauniit nuoret naiset saavat olla vaikka ihan paljaana ja ihan missä vain, mutta tämmöistä on maailmalla menossa:
" "Sopimatonta": Raivoa Australiassa valtuuston määräämästä G-string-bikinikiellosta " - https://www.news.com.au/lifestyle/fashion/fashion-trends/inappropriate-…
" Tuhannet vaativat G-string-bikinien kieltämistä vesipuistoissa: "Erittäin sopimatonta" " - https://nypost.com/2024/07/31/lifestyle/thousands-are-calling-for-g-str…
Missä stringbikinit ovat sallittuja? - https://attireproject.com/where-thong-bikinis-allowed/
Jopa USA:ssa jotkin osavaltiot kieltävät g-stirngit (thong): Delaware; Florida; South Carolina; Tennesse; Tennessee; Utah. Myös joissakin osissa Italiaa, sekä kierouskoisten maissa.
Ei haittaa jos vaan röörit ei näy.
Ei haittaa, jokainen pitäkööt mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos vaan röörit ei näy.
Saa nekin näkyä. Unisex-saunat uimahalleihin!
Oon ollut mun miehen kanssa 18 vuotta. Alussa en kestänyt, me ei edes käyty kylpylöissä eikä tollasissa pitkiin aikoihin. Nytten viime vuosina ollaan käyty monessa tollaisesta ja siellä aina on niitä kellä on stringi alaosa ja ei haittaa yhtään. Ero on siinä että nuorena olin mustasukkainen ja huonolla itsetunnolla ja nykyään en.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut mun miehen kanssa 18 vuotta. Alussa en kestänyt, me ei edes käyty kylpylöissä eikä tollasissa pitkiin aikoihin. Nytten viime vuosina ollaan käyty monessa tollaisesta ja siellä aina on niitä kellä on stringi alaosa ja ei haittaa yhtään. Ero on siinä että nuorena olin mustasukkainen ja huonolla itsetunnolla ja nykyään en.
Että selviää kuinka iso ero asiassa on oikeasti niin lisättäköön vielä että mua ei haittaisi edes vaikka oltais kaikki ihan nakuna uimassa. Kun tosiaan silloin en kestänyt edes bikineitä hyväkroppaisemmalla kun itse olin tai alastomuutta elokuvissa. Paljon mukavampi nykyään.
Jos näyttäjä on miesoletettu, haittaa tasan tarkkaan enemmän kuin paljon
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä pakaroiden välissä on vähän kangasta ja etupuolella vähän enemmän, on asu sopiva. Olisikohan stringit tai lappubikinit nimeltään. Jos on treenatut pakarat, ovat ympäristön ilopilkku.
Kun vielä etupuolella on muhkea kamelinvarvas, on asu 10+.
Haittaa vain jos ei ole kiinteät ja sileät.
Ei.