Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisena ja hitaana hiihtäjänä tulet Oittaalle missä tiedät että oikeat hiihtäjät menevät kovaa ja olet vain jaloissa?

Vierailija
26.11.2025 |

On niitä muitakin paikkoja mihin voi mennä jos ei osaa hiihtää tai on huono kuntoinen. 

M43

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin tulla sinne eskariryhmäni kanssa räpiköimään. Kiitti vinkistä.

Minäkin voisin tulla oman ryhmäni kanssa, 3-5-vuotiaita. Räpiköimistä olisi todellakin luvassa. Samat valittajat valittavat myös etteivät lapset urheile tarpeeksi, ladulla kyllä tulisi hiki ja kunnolla liikuntaa. Ja jos näille vinkuville hiihtoniiloille tulee tuskanhiki meidän räpiköimisestä, sitä parempi. 

Hiihtäminen ja urheilu yleensäkin kuuluu kaikille.

Vierailija
22/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiihdä yöllä, tuskin siellä silloin on tunkua.

Miksei ne matelijat mene yöllä hiihtelemään

Pitää nukkua että jaksaa aamulla tôihin ja kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riidanhaluinen psyko Ap. Etkö muuten osaa kiertää hitaammin hiihtävää?

Sinunlainen paskahousu uhoaa naisille ja lapsille mutta kun kerran saisit kunnolla nyrkistä niin oppisit kunnioittamaan muita. Minua kun tulet sauvalla huitomaan niin väännän suksesi kaulan ympärille.

Vierailija
24/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin ja saan ja haluun.

Nainen ja ylpeä laduntukkija

Itsekäs, hidas ja lihava laduntukko, tuleeko teille oikeastikin tuosta hyvä mieli pilata toisten urhrilusuoritukset? 

Vierailija
25/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tää ap pyöräilee lycrapöksyissään verenmaku suussa kaikkien autoteiden tukkona ja jalankulkijoiden kauhuna.

Vierailija
26/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta on näin ajattelevia ihmisiä tullut tavattua ihan oikeassa elämässä. Kaikki vähänkin hitaammat saisivat häipyä hiiteen, mutta samalla valitetaan kansan ylipainosta ja siitä, kun nuoret eivät enää liiku.

Mulle sanoi ihan suoraan yksi mies, että hänen suorituksensa on hänen mielestään tärkeämpää kuin se, että kaikki saavat mahdollisuuden liikkumiseen. Tämä tapahtui kuntosalilla. 

Vierailija
27/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs, hidas ja lihava laduntukko, tuleeko teille oikeastikin tuosta hyvä mieli pilata toisten urhrilusuoritukset? 

Ei siitä tule erityisesti minkäänlainen mieli. Se on ihan sama juttu kuin kävelisi lenkkipolulla. Siinä sitä mennään, kukin haluamaansa vauhtia. Ne on liikkumista varten, kaikille.

Vierailija
28/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä.

Vierailija
29/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se itse pilaat muiden suoritukset.

Vierailija
30/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa ohittaa hitaat? Kaikilla on oikeus hiihtää siellä.

Vierailija
31/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen. Mnäkin menen sinne ainoastaan sen vuoksi, että joku karpaasi suuttuisi niin, että ottaisi minut väkisin läheistä kuusen runkoa vasten.

Vierailija
32/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäitä ovat nämä oman elämänsä huippuhiihtäjät. Urheilusuoritus on urheilusuoritus vaikka sen tekijä olisikin hidas, pyöreämpi, vanhempi tai hyvin nuori, aloittelija tai lajiin pitkän ajan jälkeen palannut. Jokainen saa hiihtää omaan tahtiinsa, tehdä sen kuuluisan oman suorituksensa ja saada iloa ja nautintoa urheilusta. 

Ai, nyt mä vasta luin lainaamani viestin ihan kunnolla. Eihän siinä urheilusuoritusta edes mainita, anteeksi tuhannesti. Uhriulusuorituksen mielestäni saakin pilata. 

T. Toinen paksu Berta, joka kuitenkin nauttii urheilusta.

Vierailija
33/33 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain keski-ikäiset ja siitä ylöspäin äijänkäppänät tuntuu tuntevan tuota ärtymystä hitaammista. Vedetään räkä poskella kuin viimeistelyleiriä ennen talviolympialaisia. Meidän "kotiladulla" on joinain syksyinä ollut maajoukkueita ja muita ammattiurheilijoita harrastehiihtelijöiden seassa letkaruuhkissa. 

Ja se on kumma miten ne oikeat hiihtäjät ei tunnu koskaan kilahtelevan vaikka edessä olisi hiihtokoulun lapsia tai tukeva mamma. Joko vaan suihkuvat ohi, tai huikkaavat pienen ohitusvaroituksen ja hymyilevät mennessään, peukkua näyttävät innokkaille pikkuhiihtäjille. Ei ole maailmancup tähdet hujoneet sauvalla junnun kasvoja verille tai huutaneet lapsille, kyllä ne on aina suomalaiset äijät, parhaat päivänsä nähneet hippohiihtojen menneet lupaukset, jotka vie muilta liikunnan ilon. Opettelisivat hiihtämään, kyllä sinne ladulle ruuhkassakin mahtuu jos osaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan