Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan ihana ikä tämä 48

Vierailija
26.11.2025 |

En olisi ikinä voinut kuvitella kuinka vapauttavaa, ihanaa ja tyydyttävää on olla vapaa 48 -vuotias nainen, jolla on omat rahat, aikuiset omillaan olevat lapset, harrastuksia, ystäviä, mielenkiintoinen työ, aikaa itselle ja omille unelmille. Rakastan tätä elämänvaihetta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut toivovat olevansa 26v kropalla että ei olisi jäykistynyt ja joku kiinnostuisi. Ei kaikilla ole rahaa, lapsia tai muutakaan.

Aika ankeaa jos vielä viisikymppisenäkin ihminen arvostaa vain ulkoisia asioita, kuten ulkonäköä. Minä olen terve, toimintakykyinen, liikkuva viisikymppinen nainen enkä tosiaankaan ole kiinnostunut roikkuuko tissi tai onko otsassa sibeliusryppy. Olen vapaa moisista kahleista. Kehoni toimii ja on kaunis juuri sellaisena kuin on.

Aamen tälle. 

Vierailija
22/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän nuorempi mies mutta voisi kokeilla ulkomaita alkaa tuntumaan että nuoruus alkaa uudestaa. Eikä haittaisi jotain sutinaa löytyisi. Eläke käsissä ja kymppitonneja pääomatuloja eli voin tehdä mitä haluan. Ehkä ensi vuosi on muutoksen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa joo 

t. M 32 avioeron partaalla kuuntelen vaimon agressiivista kaakatusta ja lapsen rääkyä

Vierailija
24/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä vaihtanut kissanhiekat? Jos et, on muutoksen aika.

Vierailija
25/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut toivovat olevansa 26v kropalla että ei olisi jäykistynyt ja joku kiinnostuisi. Ei kaikilla ole rahaa, lapsia tai muutakaan.

Joo, kyllä mun elämä on vaan huonontunut ja huonontunut iän myötä. 

Vierailija
26/26 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikä. Lapset teinejä ja kotona vielä muutaman vuoden. Mies on mutta kaukana. Nähdään harvoin mutta laatu voittaa määrän. Rahareikiä riittää: kahden teinin lisäksi  vakituinen asunto, miehen kanssa yhteinen vapaa-ajan asunto, oma ja teinien kulkuneuvot, koira. Onneksi ollaan kaikki suht terveitä. 

Jos rahasta ei tarvitsisi stressata niin olisi ihan ok elämäntilanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi