Juon perintöni
Sain vastikään isohkon perinnön. Aiemmin olen ollut sairauslomalla tai työttömänä tuilla eläen. Alkoholi on aiemminkin ollut osa elämääni, mutta nyt juopottelen kolmen, neljän päivän välein. Krapulassa tilaan woltilla herkkuja. Tiedostan, että rahaa kuluu turhaan hömpötyksiin. Minun jäljiltä sitä ei tarvi jäädäkään, olen lapseton, mutta voisin esimerkiksi matkustella juopottelun sijaan. Minulla ei kuitenkaan ole ystäviä, joiden kanssa matkustella. Uskaltaako näin keski-ikäisenä lähteä yksin esim. kaupunkilomalle, kun rantalomat ei kiinnosta? Mihin muuhun käytyäisit rahaa kuin matkusteluun? Olen päivittänyt sisustusta ja vaatetusta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä panostaisin muutamaan yksityiseen terapiakäyntiin. Perintöön varmaan liittyy myös jonkun läheisen kuolema, eikä tuo juominen ihan hyvältä kuulosta.
Hyvä ajatus, ota rahalla vähäksi aikaa joku terapeutti tai personal trainer. Varsinkin kun taisit mainita, että ei ole ystäviäkään. Olet ison muutoksen edessä, toivottavasti saat tukea.
Kun sain perintöä niin kävin karibialla ja maksoi 10000 euroa ja sitten totesin että minua ei kiinnosta matkustelu koska karibialla oli tylsää joten en ole 10 vuoteen käynyt missään. Ostin perinnöllä asunnon, auton, veneen. En tuhlaa enää joten pärjään vielä 15 vuotta.
Jos on isohko perintö ja ryyppää vain 3-4 päivän välein, niin kai se kestää tuolla kulutuksella vuosikymmeniä. Kunhan et ala turhuuteen pistämään!
Aloittaisin jonkun liikuntaharrastuksena sinuna. Kroppa ja terveys pysyy kunnossa. Ala käymään ma-ke-pe aina uimassa vaikka uimahallissa.
Minä ostin perinnöllä ihanan kesäpaikan jossa asun nyt puolet vuodesta luonnon keskellä ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta.
Kun sain perintöä niin juhlin kyllä yhden kesän ja ostin kaikkea kivaa Kävin ulkomailla juhlimassa kuten vietnamissa ja thaimaassa ja harrastin seksiä siellä ja annoin naisille 400 euroa siitä. Kesän jälkeen sitten tajusin että pitäisi ehkä säästää sitä rahaa ja sen jälkeen olenkin aika nuukasti elänyt. Veljeni sai yhtä paljon perintöä mutta tuhlasi 300 000 euroa parissa vuodessa. Minulla on rahaa vielä säästössä.
Ehkä panostaisin muutamaan yksityiseen terapiakäyntiin. Perintöön varmaan liittyy myös jonkun läheisen kuolema, eikä tuo juominen ihan hyvältä kuulosta.