Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon perintöni

Vierailija
26.11.2025 |

Sain vastikään isohkon perinnön. Aiemmin olen ollut sairauslomalla tai työttömänä tuilla eläen. Alkoholi on aiemminkin ollut osa elämääni, mutta nyt juopottelen kolmen, neljän päivän välein. Krapulassa tilaan woltilla herkkuja. Tiedostan, että rahaa kuluu turhaan hömpötyksiin. Minun jäljiltä sitä ei tarvi jäädäkään, olen lapseton, mutta voisin esimerkiksi matkustella juopottelun sijaan. Minulla ei kuitenkaan ole ystäviä, joiden kanssa matkustella. Uskaltaako näin keski-ikäisenä lähteä yksin esim. kaupunkilomalle, kun rantalomat ei kiinnosta? Mihin muuhun käytyäisit rahaa kuin matkusteluun? Olen päivittänyt sisustusta ja vaatetusta. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa! Luet vain netistä ohjeita ja neuvoja, niitä on paljon saatavilla. 

Vierailija
2/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän juot. Ei tarvitse kysellä lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä joi sen pois vielä eläessään niin ei itse enää tarvitse!

Vierailija
4/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asunto baarialueelta, niin pääsee kätevämmin himaan. Ei tarvitse kärvistellä taksijonoissa.

Vierailija
5/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en haluaisi juoda, mutta en voisi olla juomatta, niin käyttäisin perinnön mieluummin päihdehoitoon. Se voisi muuttaa elämää ratkaisevasti paremmaksi. Tämä siis vain omasta puolestani, sinä teet tietysti niin kuin itse parhaaksi katsot. Ja kyllä, todellakin matkustelisin. 

Vierailija
6/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset matkustele ja juo ulkomailla? Välillä on virkistävää tempaista kunnon humala vaikka Berliinissä tai Barcelonassa.

Vierailija
7/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki veljenikin ja juotti vielä kaikki hännystelijät Thaikuissa. Nyt kettuilee minulle, kun ostin oman asunnon.

Vierailija
8/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on mukava matkustella. Paljon on nähtävää ja voi sitä samalla juodakin.

Vierailija
9/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihminen typerä olla kunhan ei paha.

Vierailija
10/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden elämän. Panostaisin personal traineriin, kosmetologiin, kampaajaan ja ostaisin tyylikkäät vaatteet. Kävisin kirjastossa ja taidenäyttelyssä. Ja hyvässä kahvilassa. Sitten lähtisin matkustelemaan. 

Vierailija
11/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin paremmalla perinnöllä kunnon stereot ja lempi bändieni levyt. Olisi kiva ostaa vaikkapa viiden tonnin kaiuttimet tuosta vaan. Tosin ne on sitten omat tästä ikuisuuten jos ei riko niitä.

Vierailija
12/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mukavalta naiselta. Matkustetaan yhdessä katsomaan Kreikkaa.

Vierailija
13/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, annan ainakin osan veljen pojalle.

Vierailija
14/14 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on mukava matkustella. Paljon on nähtävää ja voi sitä samalla juodakin.

Yksin on tosiaan mukava matkustella, näkee paljon ja tutustuu uusiin ihmisiin, mutta enpä suosittelisi juomaan kuitenkaan. Kyllä ne maailmalla aika säälien katselee, jos nainen yksin juopottelee. On altis hyväksikäytölle, ja kaiken maailman häntäheikkejä ja perskärpäsiä alkaa pian pörrätä ympärillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme