Mitähän sitä tekis että kiinnostaisi naisia
Ainaski yritetty on ja laskettu rimaa. Ei silti kiinnosta. Tuntuu et naiset haluavat täydellistä miestä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen kannattaa lopettaa. Juominen näkyy ulkonäössä ja hyvin harva nainen haluaa alkoholin suurkuluttajaa puolisoksi.
Sori mutta vähennän en ole lopettamas ja en näytä juopolta.
Siinä se tulikin, miksi sulla ei ole naisia. Juopottelu on nykypäivänä jo 0/5. Juuri kukaan ei enää juopottele. Just toi viina pitäisi jättää, jos haluaa naisen nykypäivänä.
Ei tarvitse olla täydellinen, riittää kun on monimiljonääri.
Se näkyy kilometrin päähän, kun joku yrittämällä yrittää hurmata ja esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Naisena voin vastata: lopeta yrittämästä. Vain olemalla oma itsesi, vedät puoleesi just sinun tyyppisistä syttyviä ihmisiä. Jos esität jotain muuta, keräät ihmisiä jotka tykkäävät esittämästäsi hahmosta, eikä sinusta. Ja huijaus paljastuu aina jossain välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta huumeet, kampaa hiukset ja pukeudu siististi.
Jos mies on tyylikäs, se jotenkin viehättää keski-ikäistä naista, vaikka nuorena miesten piti olla mieluummin hippejä.
Nyt minusta on mukava katsella siististi pukeutuvia miehiä, joilla on tyylitajua.
Vaatteet maksaa mulla ei ole varaa.
Juurihan sä vtun i d a r i kerroit että on hyväpalkkainen työ
Tajuatko et lyhennän velkaa 700 e kk ei ole rahaa
Eli velkaantunut köyhä paska.
Velkaa on monilla. Sori on mulla rahaa en mä köyhä ole
1. Lopeta ruikutus.
2. Hanki elämääsi sisältöä.
3. Huolehdi terveydestäsi.
4. Huolehdi hygieniastasi.
5. Kohtele muita ihmisiä reilusti, myös naisia.
6. Hanki koulutus.
7. Hanki työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen kannattaa lopettaa. Juominen näkyy ulkonäössä ja hyvin harva nainen haluaa alkoholin suurkuluttajaa puolisoksi.
Sori mutta vähennän en ole lopettamas ja en näytä juopolta.
Siinä se tulikin, miksi sulla ei ole naisia. Juopottelu on nykypäivänä jo 0/5. Juuri kukaan ei enää juopottele. Just toi viina pitäisi jättää, jos haluaa naisen nykypäivänä.
Siis mitä ihmettä. Aika monet nuoretkin juo nykyään.. ei tarvi jättää. Join ennenkin ja sain naisia
Vierailija kirjoitti:
1. Lopeta ruikutus.
6. Hanki koulutus.
7. Hanki työpaikka.
Mulla on jo työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Lopeta ruikutus.
6. Hanki koulutus.
7. Hanki työpaikka.
Mulla on jo työpaikka.
No sithän sulla on enää 6 kohtaa tehtävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta huumeet, kampaa hiukset ja pukeudu siististi.
Jos mies on tyylikäs, se jotenkin viehättää keski-ikäistä naista, vaikka nuorena miesten piti olla mieluummin hippejä.
Nyt minusta on mukava katsella siististi pukeutuvia miehiä, joilla on tyylitajua.
Vaatteet maksaa mulla ei ole varaa.
Juurihan sä vtun i d a r i kerroit että on hyväpalkkainen työ
Tajuatko et lyhennän velkaa 700 e kk ei ole rahaa
Eli velkaantunut köyhä paska.
Velkaa on monilla. Sori on mulla rahaa en mä köyhä ole
No osta sit niitä saatanan vaatteita äläkä valita. Ihme sönkötystä että rahaa on mutta ei olekaan.
Ehkä yritän liikaa tai he ovat vääränlaisia naisia ja liian koulutettuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Lopeta ruikutus.
6. Hanki koulutus.
7. Hanki työpaikka.
Mulla on jo työpaikka.
Palstalla duunissa. Ehkä hyvä vinkki olisi, että vähennä töitä tai jaa niitä muille. Jos ukko olisi aina palstalla, joutuisi muualle nussimaan.
Naiset on vain tosi nirsoja ja vaativia
Ihanaa, kun naiset pitävät rimaa korkealla! Ehkä miehetkin jossain vaiheessa oppivat kääntymään sisäänpäin ja alkavat miettiä asioita vähän syvemmin ja tajuavat kehittää itseään. Nykynainen ei jaksa katsoa ruikuttajaa, ja tämä on evoluutiolle tärkeää. Lisääntymään pääsevät vain kehityskelpoiset/kehittyneet yksilöt ja esim sukupolvien traumoja siirtyy näin vähemmän eteenpäin. Itse lisäännyn vain miehen kanssa, joka on tasapainoinen aikuinen ihminen, joka ei sysää kaikkea vastuuta naiselle ja pahimmassa tapauksessa sille lapselle! Terveisin kahden aikuislapsen "kasvattama"
Että naisia pitäisi kiinnostaa. Kaikkia naisiako?
Vaikka ap poistaisi kaikki muut miehet maailmasta, hän ei tule koskaan kiinnostamaan kaikkia naisia.
Vain osan naisista pitäisi kiinnostua ap:stä?
Miksei yhden naisen kiinnostus riittäisi?
Siitä olisi helpompi lähteä liikkeellee ja itseään kehittämään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vain tosi nirsoja ja vaativia
Olen nirso ruoan suhteen ja siistiä pitää olla.
Ei mulla yleensä ole muita vaatimuksia miehille kuin, että pitää syödä terveellisesti, hieman urheilla ja siivota jälkensä. Kyllä ukon täytyy päästä sohvalta ylös ja pitäisi jaksaa vähän kävellä, ettei autolla liikuta joka paikkaan. Selvinpäin pitää osata olla ja juopottelu ei käy.
Mulla on ihan siisti vaatetyyli mut ei naiset kiinnostu.