Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vaimot miettineet miehenne tulevaisuutta, jos hän jää leskeksi?

Vierailija
26.11.2025 |

Minä olen. Jouduin miettimään sitä jo hyvin nuorena, kun lapsemme oli taapero, kun sairastuin vakavasti. Jo silloin esitin toiveita ja pyyntöjä millainen uuden vaimon kannattaisi olla, ne ovat aika lailla samoina pysyneet. 

Vaimon tulisi olla hyvin sopuisa, älykäs ja kaunis. Kasvojen ja kehon tulisi olla vähintään samaa tasoa kuin Shirly Karvisella, söpön kauniit ja persoonalliset. Hänen tulisi olla sivistynyt, akateeminen, kiinnostunut terveellisestä ruuasta ja hyvä lasten kanssa - nyt siis lastenlasten kanssa, koska niitä kohta olisi talossa. Ei feministiä, koska feminismi on mennyt täysin banaaliksi nykyäään, mutta ei myöskään mitään konservatiivista koksutylsimystä (no sellaista mieheni ei kyllä huolisikaan, ei heillä olisi mitään yhteistä).

Älykkyys olisi kaikkein tärkeintä, koska älykäs pystyy ratkaisemaan kaikkia ongelmia muita paremmin ja osaa katsoa nurkan taakse. Mieheni on myös todella älykäs, joten naisesta olisi silloin hänelle hyvää seuraa. Nuorempikin käy, mutta ei jälkikasvumme ikäistä kuitenkaan eikä mieheni sellaista varmaan haluaisikaan. Mutta minulla ei olisi sitä mitään vastaan, ajattelen vain tuntisiko jälkikasvumme sitten olonsa kiusalliseksi. Jos tulisi yhteinen lapsi, niin olisi pieniä lapsia yhtä aikaa. Ehkä siinä olisi hyvätkin puolensa.

Ja jos mies joku saisi tuollaisen naisen, niin sellainen mies on juuri mun mieheni. Hän on aika lailla täydellinen. En kyllä pysty keksimään hänestä yhtäkään vikaa. Olen häneen verrattuna aika rupuska, joten ei olisi ihmekään, vaikka hän vaihtaisi parempaan :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ei ole mun asiani. Toi meidän lapset nyt on jo aikuisia, että siinäkään mielessä sillä ei juurikaan ole väliä. 

Vierailija
2/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelli haaveilee taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
4/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla naisen kirjoittama tämä. 

Jotenkin tuli iljettävä olo ap:n kirjoituksesta, ihan kuin olisi kuola valuen tuon fantasioinut. 🤮

Incel-trolli taitaa olla. 

Vierailija
5/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös sairastuin vakavasti kun olin 26. Ihanasti mies jaksoi lohduttaa, kun itkin tyynylle jäävää tukkaa. Uutta vaimoa ei ole kumpikaan miettinyt, ei silloin eikä nyt, yli 20 v myöhemmin. Me eletään tätä nykyistä elämää.

Vierailija
6/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Ei ole mun asiani. Toi meidän lapset nyt on jo aikuisia, että siinäkään mielessä sillä ei juurikaan ole väliä. 

On meidänkin lapsi aikuinen. Etkö ole ajatellut mikä merkitys uudella puolisolla on lapsillenne? Ja lapsenlapsille? Jos menevät naimisiin, ovat avio-oikeudestakin koituvat seuraukset merkittäviä lapsille.

Vaikka tämä onkin osaksi huumoria, niin aina muistuttelen välillä näistä miestäni ja olen myös lapselle sanonut, että haluan, että mies menee uudelleen naimisiin ja sillä on täysin hyväksyntä, kunhan vain se nainen pitää iskästä hyvää huolta. Ap

Vierailija
7/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla naisen kirjoittama tämä. 

Jotenkin tuli iljettävä olo ap:n kirjoituksesta, ihan kuin olisi kuola valuen tuon fantasioinut. 🤮

Incel-trolli taitaa olla. 

Et ehkä ole ollut pitkään naimisissa etkä sairastanut mitään vakavaa sairautta. Jos täältä löytyy sellaisia naisia, olen varma, että hekin ovat ajatelleet asiaa. Ap

Vierailija
8/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myy talon, kun siitä vielä rahaa saa, ja käyttää rahat nautintoihin vaikka Pattayalla.

Vierailija
9/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös sairastuin vakavasti kun olin 26. Ihanasti mies jaksoi lohduttaa, kun itkin tyynylle jäävää tukkaa. Uutta vaimoa ei ole kumpikaan miettinyt, ei silloin eikä nyt, yli 20 v myöhemmin. Me eletään tätä nykyistä elämää.

Oliko teillä lapsia? Mä sairastui kolmekymppisenä. Mies oli tukena ja samalla kauhuissaan, silloin lapsi oli niin pieni, että olin kauhuissani siitä, että lapsi ei ehkä edes opi tuntemaan minua eikä muista, jos kuolen, mutta selvisin siitä. Joten oli luonnollista ajatella, että äitipuolen pitää olla hyvä. Ap

Vierailija
10/10 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myy talon, kun siitä vielä rahaa saa, ja käyttää rahat nautintoihin vaikka Pattayalla.

Jaa-a, sua kyllä epäilen mieheksi, ellette sitten ole lapseton pari. Iskä Pattayalla... sen nolompaa on vaikeampi keksiä, mutta jos lapsia ei ole, niin eihän sillä sitten ole väliä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä