Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiinnostunut monesta erilaisesta asiasta vai vaan aika kapeasti tietynlaisista?

Vierailija
25.11.2025 |

Jos leivot ja sisustat keskusteletko myös politiikasta, tieteestä ja kirjallisuudesta? Mä olen kiinnostunut monista eri asioista mutta kaveripiirissäni useimmilla on vaan joko leipominen, sisustaminen ja käsityöt tai sitten vain tiede ja lukeminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta asiasta, ehkä liian monesta.

Vierailija
2/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monesta, mutta silti kapeasta osasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta asiasta, ehkä liian monesta.

Sama. Kiinnostuksen kohteet vaihtuu, eikä tule moneenkaan asiaan perehdyttyä kovin syvällisesti. Kääntöpuolena päähän on jäänyt hemmetisti kaikkea nippelitietoa. 

Vierailija
4/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa jotkin jutut, mutta en tiedä, olenko hyvä missään. Politiikka, historia, vaatteet, ruoka, ympäristö esimerkiksi. 

Vierailija
5/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita asioita jotka kiinnostavat ja joista siten tietää paljonkin, toisaalta on paljon asioita jotka eivät kiinnosta mutta niistä tietää silti jotakin.

Vierailija
6/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista, mutta... Olen pelannut samoja pelejä 20 vuotta. Harrastanut taidetta ja käsitöitä koko ikäni. Jos on jotain uutta ja trendikästä, en tiedä siitä todennäköisesti mitään. Enkä myöskään vanhoista buumeista. Kiinnostukset pysyy samoina vuodesta toiseen, mutta olen niihin sitoutuvaa sorttia ja niitä on aika monta, omaan kuplaan mahtuu kyllä. Toisinaan sentään kehittyy.

Vierailija
7/7 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, enkä myöskään tunne juuri ketään, joka ei olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme