Oletko kiinnostunut monesta erilaisesta asiasta vai vaan aika kapeasti tietynlaisista?
Jos leivot ja sisustat keskusteletko myös politiikasta, tieteestä ja kirjallisuudesta? Mä olen kiinnostunut monista eri asioista mutta kaveripiirissäni useimmilla on vaan joko leipominen, sisustaminen ja käsityöt tai sitten vain tiede ja lukeminen.
Kommentit (7)
Todella monesta, mutta silti kapeasta osasta
Vierailija kirjoitti:
Monesta asiasta, ehkä liian monesta.
Sama. Kiinnostuksen kohteet vaihtuu, eikä tule moneenkaan asiaan perehdyttyä kovin syvällisesti. Kääntöpuolena päähän on jäänyt hemmetisti kaikkea nippelitietoa.
Minua kiinnostaa jotkin jutut, mutta en tiedä, olenko hyvä missään. Politiikka, historia, vaatteet, ruoka, ympäristö esimerkiksi.
On useita asioita jotka kiinnostavat ja joista siten tietää paljonkin, toisaalta on paljon asioita jotka eivät kiinnosta mutta niistä tietää silti jotakin.
Monista, mutta... Olen pelannut samoja pelejä 20 vuotta. Harrastanut taidetta ja käsitöitä koko ikäni. Jos on jotain uutta ja trendikästä, en tiedä siitä todennäköisesti mitään. Enkä myöskään vanhoista buumeista. Kiinnostukset pysyy samoina vuodesta toiseen, mutta olen niihin sitoutuvaa sorttia ja niitä on aika monta, omaan kuplaan mahtuu kyllä. Toisinaan sentään kehittyy.
Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, enkä myöskään tunne juuri ketään, joka ei olisi.
Monesta asiasta, ehkä liian monesta.