Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Pirkka-liivinsuojukset yhtä hyviä kuin kalliimman merkkiset?

Vierailija
19.04.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on paljon kovempia ja sellasia paperisempia. Mä en ainakaan tykänny. Ei ollu mukavia käyttää..

Vierailija
2/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt sain 8kpl kestosuojuksia. Niillä olen pärjännyt hyvin kun tarvitsen vain pari liivinsuojusta päivässä ja pyykkiä kun pesee sen verran usein niin ei ole onnistuneet vielä loppumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei voi mitäään, että Ainut ovat parhaita. Niistä ei lähde nukkaa eikä tule nännit kipeeksi.

Kaikkein parasta tietty olisi jos olisi kestosuojia.

Vierailija
4/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkat ovat niihin verrattuna kovat ja paakkuuntuvat. Sen verran paljon on tullut eri suojuksia käytettyä että kokemuksen syvä RINTAÄÄNI puhuu!

Vierailija
5/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan sellaset. Mistä niitä saa? Tarviiko näitä liivinsuojuksia koko imetyskauden ajan vai ainoastaan imetyksen alkuvaiheessa? Jos menen esim. juhliin kolmikuisen vauvan kanssa antaen tälle vain korviketta tilaisuudessa, alkaako rintani hirvittävästi vuotamaan?

Vierailija
6/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ostin eka kertaa pirkkoja. kalliiksihan ne tulevat ja siksi ei raaskisi ainuja ostaa.. välttämättömiä kuitenkin ovat - ainakin vielä.

Niillä kestosuojilla en tehnyt yhtään mitään! 6 kpl tilasin samalla kuin aventin tuttipullojakin ja kastuvat hetkessä läpi, jos niihin maitoa valuu! Lisäksi tuntuvat sellaisilta supermäriltä heti, ikäänkuin eivät ime..??

Vierailija
7/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia, paksuja ja paperisen oloisia, näkyvät läpi liiveistä. Ainut ovat mun mielestä parhaita.

Vierailija
8/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niin näkyisi läpi t-paidasta? Ikävä ongelma näin kesän lähestyessä!!

Vierailija
9/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole itsekään vaikea tehdä

Vierailija
10/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko olemassa OIKEASTI hyviä pestäviä suojia? Mitä niissä muka on välissä sellaista, että pitäisivät kosteuden?? Ei ainakaan näissä mun suojissa tunnu olevan mitään ja tosiaan heti kastuvat. Kaupan kertakäyttöiset eivät juuri koskaan KASTU LÄPI vaikka kuinka paljon niihin menisi maitoa.

Vierailija
11/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Pirkka on ehdottomasti paras! Kestosuojat myin talvella viime imetyksen loputtua kirppiksellä, menivät läpi ihan hetkessä.

Mä olen tarvinnut liivinsuojia koko imetysajan ja myös muutama viikko sen loppumisen jälkeen.

Puoli pakettia Pirkkoja on odottamassa jo seuraavaa, tulisi joulukuu jo pian! ;)

Vierailija
12/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin citymarketista ko merkkiä ja sitä ennen bebesiltä kampista jotain toista merkkiä en nyt muista mitä.

mut siis kestosuojat ehdottomat, ei jää nännit kiinni niinkuin paperisiin jäi ainakin mulla.

Vierailija
13/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat halvempia kuin esim ainu. Helmien ihoa vasten tuleva pinta on pehmeä puuvillainen. Olen testannut kaikki mahdolliset suojat ja Helmi oli ainut joka sopi minulle. Muut saivat ihon rikki. Kolme lasta olen imettänyt!

Vierailija
14/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkoja en ole kokeillut, mutta jos ovat samanlaisia kuin Dailyt niin en koskaan kokeilekaan. Kovia ja nänneihin tarttuvat. Itse olen joutunut käyttämään lähes koko imetyksen ajan. Pestäviä on myös ollut, mutta eivät olleet hyvät varsinkaan kovan vuodon aikana. Kyllä ne liivinsuojukset valitettavasti aina näkyy jonkun verran läpi (pestävät vähemmän), oli ne minkä väriset hyvänsä.

Vierailija
15/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dailyt on parhaita, ainut hyviä myös, mutta natusanit on kamalia!

Vierailija
16/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainun, pirkan ja natusanin. Kaikki ok. Natusanit on kyllä malliltaan mukavimmat ja niissä on tarrat. Mutta natusanit taitaa olla samaa hintaluokkaa, kuin ainut?

Vierailija
17/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen esim. juhliin kolmikuisen vauvan kanssa antaen tälle vain korviketta tilaisuudessa, alkaako rintani hirvittävästi vuotamaan?

[/quote]

Kovin yksilöllistä, mutta kyllä mulla jo kolmen-neljän tunnin imettämättömyyden (no tulipa sanahirviö!) jälkeen rinnat alkoi tihkua. Ja sitten kun alkoi imettää niin toisesta suorastaan suihkusi maitoa. Siinä ei liivinsuojukset riittäneet:)

Vierailija
18/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa on sisällä vuotosuoja (samaa PUL-kangasta mitä kestovaipoissa käytetään), jolloin eivät kyllä tule millään läpi.

Riittävällä pesulla tarkoitan ainakin kymmentä pesukertaa. Yhden imetyksen läpikäyneet kestosuojat imivät jo aivan valtavan määrän nestettä, ainakin ne jotka minulla olivat käytössä.

Vierailija
19/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Ainut olivat kaikkein surkeimmat! Ne nimenomaan jäivät kiinni nänneihin + olivat lisäksi kalliit esim. Dailyihin verrattuna.

Vierailija
20/21 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä jäi sellaista inhottavaa nukkaa rintoihin, joita kesti sitten nyppiä irti. Dailyt ja Pirkat muuten tulee samalta tehtaalta, ja ovat musta ihan samanlaisia, en erota niitä toisistaan. ;) Ite käytin aina Dailyjä ja Pirkkoja, olivat musta parhaita.