Mun urheileva teini haisee jatkuvasti hielle
Käyhän hän kyllä usein suihkussa ja vaihtaa vaatteita ja käyttää dödöä, mutta haisee silti tosi voimakkaasti. Koulussa välkillä pelaa korista ja futista niin eihän se nyt ole ihmekään, mutta kyllä toi haju häiritsee. Ei tarvitse olla lähelläkään, kun sen haistaa... Teini suuttuu jos tuosta yrittää hienovaraisesti mainita. En tiedä mitä sitä keksisi. Ideoita? Ois kiva auttaa ennen kuin tuosta tulee kiusaamista noilla kun tuntuu olevan välillä puolin ja toisin melkoista draamaa.
Kommentit (89)
Antiperspiranttia puhtaisiin kainaloihin. Tehoaa ainakin minulla hien hajuun. Ihan marketista saatava hajusteeton toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos käy usein suihkussa, vaihtaa vaatteita ja käyttää dödöä niin mitä sun mielestä pitäisi vielä tehdä?
No sitäpä kysyinkin onko mitään tehtävissä. Joku dödö apteekista ehkä? Kysyin teiltä kokemuksia. Minua haittaa toi voimakas haju ja pelkään että siitä tulee vielä sanomista tai ehkä on jo tullut kun se on niin arka paikka. Ap
Aamusuihkujen lisäksi tämä haisuli on saanut parhaan avun seuraavilla keinoilla. Kaikille vaatteille 60-asteinen pesu, karvattomat kainalot, apteekin Triple Dry-deodorantti ja hätävaraksi apteekista Neo Amisept-pyyhkeitä. Ikävä vaiva.
Jos olisin nuorempana tiennyt, että botoxilla voi vähentää hikoilua, olisin ehdottomasti kokeillut.
Jos nyt kuitenkin aloittaja kokeilisi lapsellaan kasvispainotteista ruokavaliota, ennenkuin siirrytään kirjaimellisiin hermomyrkkyihin?
Ihon pitää myös antaa hengittää. Ilmakylpyjä ja ulkoilua. Alasti hangessa ja avannossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos käy usein suihkussa, vaihtaa vaatteita ja käyttää dödöä niin mitä sun mielestä pitäisi vielä tehdä?
No sitäpä kysyinkin onko mitään tehtävissä. Joku dödö apteekista ehkä? Kysyin teiltä kokemuksia. Minua haittaa toi voimakas haju ja pelkään että siitä tulee vielä sanomista tai ehkä on jo tullut kun se on niin arka paikka. Ap
Aamusuihkujen lisäksi tämä haisuli on saanut parhaan avun seuraavilla keinoilla. Kaikille vaatteille 60-asteinen pesu, karvattomat kainalot, apteekin Triple Dry-deodorantti ja hätävaraksi apteekista Neo Amisept-pyyhkeitä. Ikävä vaiva.
Jos olisin nuorempana tiennyt, että botoxilla voi vähentää hikoilua, olisin ehdottomasti kokeillut.
Haisuli lisää vielä omaan kommenttiinsa, että paras suihkusaippua haiseville kainaloille on Rexona palasaippua.
No ei meillä teinitytön akneen auttanut muu kuin E-pillerit. Söi monta antibioottikuuria yms. ennen sitä. Sanoin, että pyytää korkeahormoniset E-pillerit. Johan parani akne, eikä jäänyt arpia. Kaunisihoinen nuori nainen nykyään. Vasta lopetti pillerit kokeilun vuoksi. Ja toki tiedetään veritulppariskit jne. Pisteet Diane Nova -pillereille. Itse lopetin vasta yli 40-vuotiaana ko. E-pillereiden syönnin.
Vierailija kirjoitti:
minulla hienhaju ei lähde vaatteista hienopesussa, kun aloin pestä 60 asteessa ongelma hävisi. suosittelen kokeilemaan
Tämä on totta. Vaikka vaatteet haisee ihan kohtuullisen raikkaille heti pesusta tultuaan, ne alkaa haisemaan tosi nopeasti päällä uudelleen. Pese 60 asteessa ja käytä sellaista pyykin desinfiointiainetta. Voi myös liottaa etikkavedessä ennen pesua jos on tosi haiseva vaatekappale. Siihen päälle säännöllinen suihkussa käynti ja ehkä joku apteekin antiperspirantti. Ja aknen kanssa kannattaa käydä lääkärissä.
Olisiko unohtanut avata hanan suihkussa ?
Heitä nyo teknilliset urheiluvaatteet nyt viimeistään pois. Ne on järkyttäviä ja niihin pinttyy haju nopeasti. Alkavat haista heti lämpimässä ja kosteassa. Pesu tosiaan 60 ja minä olen laittanut sitä etikkaa suoraan kainaloihin ja antanut muhia ennen pesua. Tämä on auttanut pinttyneessä laissa.