Miten Purra voi väittää, ettei EU aseta enää tälle hallitukselle säästövelvotteita?
Mitä tuo akka horisi tv-uutisissa? Hallitus on ajanut Suomen konkurssiin ja on sen tehtävä siivota sotkut!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vaalit lähestyvät siitä se kertoo.
Tämän hallituksen katastrofit eivät pääse unohtumaan. Se on varma.
Luottotiedotkin vipannut tarkkis-hupakko hymyili ylpeänä ja kertoi, että sopeutus koskee seuraavaa hallitusta.
Koska tämä hallitus on jo tehnyt leikkauksia, joista tälläkin palstalla jatkuvasti valitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedotkin vipannut tarkkis-hupakko hymyili ylpeänä ja kertoi, että sopeutus koskee seuraavaa hallitusta.
Kaikki on edellisen hallituksen ja tulevan hallituksen vika.
Kannatti varmaan maksaa EUn yhteisiä tukipaketteja muille maille velkarahalla. Ai että kun on ihanaa joutua itse tarkkailuluokalle, kun on antanut rahansa muille
Seuraavaksi olisi parempi kun poliitikot avaisivat suunsa ja sanoisivat ettei Suomella ole varaa mihinkään yhteisprojekteihin
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä hallitus on jo tehnyt leikkauksia, joista tälläkin palstalla jatkuvasti valitetaan.
Joo ei palstanammat ymmärrä vasemmistoisessa utopiassaan taloudesta paljoakaan. Tämä hallitus kun tosiaan on joutunut jo leikkaamaan ja korjaamaan edellisen hallituksen jätöksiä niin ei EU:n lisövaatumukset sopeutuksiin enää tälle hsllitukselle tule vaan ne kohdistetaan tuleville.
Kaikki on mitä säästettävissä on. Tietenkin säästötalkoot jatkuvat vaikka hallitus vaihtuukin uuteen. Toivon nykyisten jatkavan uudessa, pl. RKP.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti varmaan maksaa EUn yhteisiä tukipaketteja muille maille velkarahalla. Ai että kun on ihanaa joutua itse tarkkailuluokalle, kun on antanut rahansa muille
Seuraavaksi olisi parempi kun poliitikot avaisivat suunsa ja sanoisivat ettei Suomella ole varaa mihinkään yhteisprojekteihin
Sanna jakoi miljardejamme kehitysapuun ja eu elvytykseen ja mainosti sen tarkkarajasisuudesta ymmärtämättä mistään mitään. 🤮
Sanna puolusti miljardien jakamista toteamalla Suomen olevan rikas maa. Siis mimmi oli aivan kuutamolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna jakoi miljardejamme kehitysapuun ja eu elvytykseen ja mainosti sen tarkkarajasisuudesta ymmärtämättä mistään mitään. 🤮
Yrjöt Riikan päälle, se vei meidät tarkkikselle. Toivottavasti eu pakottaa sen leikkaamaan rikkailta, nauraisin.
Ei sen eukon ylpeys ja ylimielisyys siedä sitä että myöntäisi mokansa ! Sama kun heittäisi Poliisin edessä kivellä maijan ikkunaan ja väittää että en minä ole mitään tehnyt
Hourailet pilvipäissäs. Talous on ollu seis noin 18 vuotta.
Kaikista hidasälyisimmätkin jo tietää sen. Korjaan..melkein kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän hallituksen katastrofit eivät pääse unohtumaan. Se on varma.
Hah hah, en usko että muistat huomenna edes tän päivän kirjoituksias.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen eukon ylpeys ja ylimielisyys siedä sitä että myöntäisi mokansa ! Sama kun heittäisi Poliisin edessä kivellä maijan ikkunaan ja väittää että en minä ole mitään tehnyt
Heittäisin poliisiauton ikkunaan kivellä , just joo. Vasemmistoko siellä kirjoittelee.
Riikka halusi antaa veronalennukset rikkaille, rahaa pörriäisille ja tunnin junaan - tässä tulos. Miten meni? Mutku mutku mutku, en se MINÄ ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrjöt Riikan päälle, se vei meidät tarkkikselle. Toivottavasti eu pakottaa sen leikkaamaan rikkailta, nauraisin.
Tukieläteiltä pitäisi leikata lisää ja reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin poliisiauton ikkunaan kivellä , just joo. Vasemmistoko siellä kirjoittelee.
Kuka lienee onkin ? Ethän sinä lammas pilvilinnassa tajua että kusessa ollaan ! Hyvä vain että viimeinkin alkaa tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukieläteiltä pitäisi leikata lisää ja reilusti.