Trolli erota sun fantasiat todellisuudesta
Katsot kuvia oman fantasiamaailman läpi.
Asetat muut ihmiset sinun fantasiamaailmaan.
Kommentit (47)
Miepä tiedän. Koita tulla uskoon. Jumala voi olla eräänlainen rakkaushahmo. Rakastaa sinua pyyteettömästi. Sinun ei tarvitse olla mitään. Rukoile oikein kovasti. Ihan kädet ristissä. Ja ääneen.
Äkkiä turvaan",äidin"luokse mussuttamaan karkkia ja tuttia kun maailma on näin kauhea!Se on minulle elämässäni tärkeintä,jättäkää minut jo rauhaan!
Nyt sanotaan yhdessä: Rakas Jumala, kiitos tästä elämästä ja elämäni hyvistä asioita. Kiitos rakkaudesta, jota saan. Olen hyvä juuri sellaisena kuin olen. Olen hyvä. Olen rakas.
Kauttasi annan rakkautta eteenpäin maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa turvassa täällä peiton alla "syödä karkkia",kun maailma ja ihmiset on liian kauheita!Sen on minulle elämässäni kaikkein tärkeintä!
Keski-ikä on enimmäkseen tuota, mutta me ollaan palstalla eikä peiton alla.
Haluan peiton alle turvaan maailma on liian kauhea!
Savolaiset Rakkaat. Älkää loukkaantuko
omista synneistänne ja laiminlyönneistänne:
Oisitte laitattaneet SEN TURVALUKON -
kun ekan kerran vuokralaisena
sitä kohteliaasti pyysin. Kahtokeepa nyt
kun toisto kertoo EI lainrikkoja ois
piässynnä turvalukon läpi.
Tai minä annan rakkautta maailmaan, jonka Sinä heijastat minusta. Minussa loistaa sinun valosi. Unohdan vihan ja katkeruuden. Hyväksyn asiat, joita en voi muuttaa.
Minulla ollut uskonelämää jo vuodesta 1992 mutta tulin uskossani vahvemmaksi vasta kun jätin yöelämän ja baarit 16 vuotta,sitten.En kaipaa yhtään takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Miepä tiedän. Koita tulla uskoon. Jumala voi olla eräänlainen rakkaushahmo. Rakastaa sinua pyyteettömästi. Sinun ei tarvitse olla mitään. Rukoile oikein kovasti. Ihan kädet ristissä. Ja ääneen.
Uskoon vaan tullaan. Ei auta koettaa. Joko ihminen joskus tulee uskoon tai ei tule.
Tulen aina valitsemaan turvallisen keskiluokkaisuuden sinun sijaasi
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut uskonelämää jo vuodesta 1992 mutta tulin uskossani vahvemmaksi vasta kun jätin yöelämän ja baarit 16 vuotta,sitten.En kaipaa yhtään takaisin!
No mulla nuo jäi ihan muista syistä pois. En kaipaa baariin iltaisin. Olisi ihan kamalaa olla jossain baarissa klo 22 jälkeen. Tosin, ei enää muutkaan käy ja siksi ostareilla on ruuhkaa.
Lauantaina Hese oli täynnä, kun nuoret aikuiset tapaa nykyään Hesessä, ei kaljalla.
Olisitte edes ennen saapumistani
Rakkaat kertoneet,
että rummå muuttaa sitten sinne
pollarien vakiopaikkaan
Savon subudiilerien nuapuriin.
Tai että ovessa ei turvalukkoa ole.
Kumpaakaan kriittistä asiaa
EI kuitenkaan KERROTTU.
-työkyvytön säälittävä turhake
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kertoneet,
pollarien vakiopaikkaan
EI kuitenkaan KERROTTU.
Hyi mitä rikollista alamaailmaa!Äkkiä turvaan akateemisuuden ja keskiluokkaisuuden turvalliseen syleilyyn,ihanaan pumpulimaailmaan.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kertoneet,
pollarien vakiopaikkaan
EI kuitenkaan KERROTTU.
Hyi mitä rikollista alamaailmaa!Äkkiä turvaan akateemisuuden ja keskiluokkaisuuden turvalliseen syleilyyn,ihanaan pumpulimaailmaan.🤗
Koska minä haluan🤗
Kuntoutuminen 'someammattilaisuuden'
kuosiin vienee vuosia. Olen nöyränä ja
vaatimattomanakin sillä tapaa
arvostani nykyään tietoinen, kun neroksi ja
Sannaksi ja profeetaksi tituleeraavat,
että ilmaistyötä en enää tee. Olen koko
elämäni palkatta palvellut - miljonäärejäkin.
'Opettaja opettaa, kun oppilas on valmis.'
Jos olen äitini 60-vuotissyntymäpäivillä istunut Pariisissa Hotel Ritzissä skumpalla,en voisi täten ikinä seurustella alamaailman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
'Minulla ollut uskonelämää jo vuodesta 1992 mutta tulin uskossani vahvemmaksi vasta kun jätin yöelämän ja baarit 16 vuotta,sitten.En kaipaa yhtään takaisin!'
Ei minun. E
'Minulla ollut uskonelämää jo vuodesta 1992 mutta tulin uskossani vahvemmaksi vasta kun jätin yöelämän ja baarit 16 vuotta,sitten.En kaipaa yhtään takaisin!'
'No mulla nuo jäi ihan muista syistä pois. En kaipaa baariin iltaisin. Olisi ihan kamalaa olla jossain baarissa klo 22 jälkeen. Tosin, ei enää muutkaan käy ja siksi ostareilla on ruuhkaa.
Lauantaina Hese oli täynnä, kun nuoret aikuiset tapaa nykyään Hesessä, ei kaljalla.'
Ei E.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen äitini 60-vuotissyntymäpäivillä istunut Pariisissa Hotel Ritzissä skumpalla,en voisi täten ikinä seurustella alamaailman kanssa.
Oi miten ihanaa olla keskiluokkainen se elämän helppous ja hedonisti och pappa betalar också🤗
Keski-ikä on enimmäkseen tuota, mutta me ollaan palstalla eikä peiton alla.